kam na repas turba?
Re: kam na repas turba?
pokud sou poskozeny lopatky, vydrena drazka na tesnici krouzek na hridelce pripadne jinak mechanicky poskozeny tak i nesimpanz pozna ze s tim uz bez vymeny nejakyho dalsiho dilu nic nezmuze
Re: kam na repas turba?
na to,aby si zistil ci sa turbo da repasovat ho staci rozobrat a pozriet v akom je stave. Ja mam zopar zazitkov z repasmi,od zle vlozeneho loziska az po chutovky ako turbo v igelitovom sakli plnom piesku po pieskovani,samozrejme piesok vsade,vratane mazania...nehovor mi ze na rozobratie a zlozenie 15 dielneho turba potrebujes iq 150..
Edit:mysak ma predbehol
Edit:mysak ma predbehol
Re: kam na repas turba?
Když už tady řešíte repas a Raddy radí si ho udělat doma, co si myslíte o turbu, co vyje, ale nehulí, tlačí dobře a celkově krom zvuku nedělá nic nepatřičnýho? Že je potřeba ho opravit je mi jasný, ale na jak velký poškození byste to tipovali? Je to reálný opravit v domácích podmínkách? Zatím jsem ho z auta nesundaval. Vůle má.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: kam na repas turba?
tak problem je v tom, ze chalani nevedia zohnat gulickove loziska.
Re: kam na repas turba?
maico gt turba sa nerepasuju tam sa menia cele stredy preto je to tak izy ako pise raddy
Re: kam na repas turba?
v tom som bol aj ja.pablo píše:maico gt turba sa nerepasuju tam sa menia cele stredy preto je to tak izy ako pise raddy
len ty chalani tvrdia ze ked zozeniem lozisko, tak to nebude problem zrepasovat.
druha varianta u dalsich ludi je ze sa pouziju klzne loziska. no neviem ci to pojde. sam som zvedavi co z toho bude.
vymenit stred neni problem asi pre nikoho. to je posledna varianta, ale aj ta najdrahsia.
Re: kam na repas turba?
Maico : Už mam kompletní katalog a tohle turbo tam nemají . Jedině je donutit ,aby je začli dělat ,ale kdo ví jaká by byla kvalita ze začátku
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: kam na repas turba?
malo by to byt z s15.Svobda píše:Maico : Už mam kompletní katalog a tohle turbo tam nemají . Jedině je donutit ,aby je začli dělat ,ale kdo ví jaká by byla kvalita ze začátku
nevadi nieco vymyslime.
Re: kam na repas turba?
Ja bych to resil asi takhle
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... _Code=CHRA
Stejne za repas ti reknou 13 000,- ceskych a vis hovnajs jak to dopadne.
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... _Code=CHRA
Stejne za repas ti reknou 13 000,- ceskych a vis hovnajs jak to dopadne.
Re: kam na repas turba?
Koukám, že Raddy nereaguje. Než to rozhodím, tak se zeptám jinak. Koukal jsem na repasní sady a jedna věc mi tam vrtá hlavou. Kromě dvou různých provedení "thrust washer a dynamic seal", tak je tam další věc, kterou většina kitů nemá - je to takové tubaté kolečko. Vím, kam patří, ale absolutně netuším jeho funkci, ani jak ho nazvat. Kupodivu jde občas najít u těch levnějších kitů, přitom dražší mají často 360° thrust washer, ale tohle zubaté kolečko ne. Zkoukl jsem různý návody, ale nikdo mu nevěnuje pozornost, ikdyž tam je vidět.
Otázky tedy zní:
1) Potřebuju k repasi to zubaté kolco, nebo je to něco, co tam slouží jen k ovlivnění proudění oleje a neopotřebovává se to?
2) Stojí za zvážení 360° thrust washer? Má to oproti 270° nějakou výhodu pro mě, jako uživatele?
Otázky tedy zní:
1) Potřebuju k repasi to zubaté kolco, nebo je to něco, co tam slouží jen k ovlivnění proudění oleje a neopotřebovává se to?
2) Stojí za zvážení 360° thrust washer? Má to oproti 270° nějakou výhodu pro mě, jako uživatele?
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: kam na repas turba?
2/ pouziva se predevsim v aplikacich kde je zvysenej boost ale beznymu provozu urcite neuskodi