Problemy z motorom CA18DET...

Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od kenivruh »

raddy píše:treba aj knock poriesit, ale az uplne nakoniec... nie je potrebny, ale musi byt nahradeny 500Kohm odporom, ECU by nemala mat chybu knock, v urcitej oblasti znizuje zbytocne predzapal...
a robi teda to znizovanie predzapalu alebo nie? myslim ze tu niekedy bolo spomenute ze to europske nerobia.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od raddy »

behom casu som zistil nasledovne:
pokial knock senzor chyba (ECU vyhadzuje jeho chybu), tak pri plnom plyne ECU znizuje predzapal v rozmedzi cca 3500-4000ot, predtym aj potom je predzapal nezmeneny. toto si ani nemusis vsimnut, v skutocnosti je pokles predzapalu dost velky.

to o com sa pisalo v minulosti bolo ohladom situacie, ked je knock pritomny a motor detonuje...stale plati, resp. pokial viem, ze v tomto pripade EU ecu predzapal nemenia, v kode samotnom vsak su podmnienky na manipulaciu s predzapalom ak sa detekuje knock, ale su neaktivne. pokial viem, tak presne detaily ako pracuje ca18det ecu s knock signalom nie su preskumane, vie sa ze nejde len o prepnutie do knock mapy ale o interpolaciu hodnot s hlavnej a knock mapy zalozenej na dalsich ´podmienkach.
Uživatelský avatar
tunning28
user
Příspěvky: 99
Registrován: 10.07.2012, 15:28
Bydliště: Nitra

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od tunning28 »

chalani tak som dneska meral vsetko co ste mi kazali podla manualu a teda vaha vzduchu dostava 12V, dalej som meral aj ECU ci ma napetie hej dostavala pri nastartovanom motore zohriatom cca14 , dalej som meral prepojenie vahy vzduchu a ECU podla manualu konektor b a pin26 nameral som 0,2ohm , konektor c a pin27 som nameral tiez 0,2ohm a meral som konektor a z pin 59( ale niesom si isty ci to ma byt tento pin) a nameralo 2,2ohm co je tiez zaujimave cislo . Uz neviem ako dalej porate mi co to moze byt pripominam chybove kody mi vyhadzovalo 12 caha vzduchu 13 cidlo teploty motora diky chalani za rady
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od blázen »

Změř odpor mezi konektorem ECU a konektorem na AFM zda je ten vodič v pořádku. Po té mrkni na ty konektory, případne ty plíšky poohýbej at jdou do sebe trochu násilím. Čidlo tak stejně. Může být odpojeno od ECU.. Je to to čidlo se žlutým konektorem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
tunning28
user
Příspěvky: 99
Registrován: 10.07.2012, 15:28
Bydliště: Nitra

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od tunning28 »

Odpor medzy AFM a ECU som meral v komente predtym som pisal aj hodnoty v ohmoch co mi vysli a to cidlo teploty motora premeram ci ukazuje spravne ohmy pri zohriati a za studena a potom skusim te pliesky ohnut v konektore
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od buky300zx »

Koľko voltov dáva vaha na výstupe pre ecu?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
tunning28
user
Příspěvky: 99
Registrován: 10.07.2012, 15:28
Bydliště: Nitra

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od tunning28 »

No ak sa nemylim a meral som spravny pin bol to pin 27 na ecu pri nastartovanom a zohriatom motore mi ukazovalo nieco cez 14voltov ...
Uživatelský avatar
tamo
user
Příspěvky: 1085
Registrován: 22.10.2004, 12:59
Bydliště: Podhájska, SK
Kontaktovat uživatele:

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od tamo »

tunning28 píše:No ak sa nemylim a meral som spravny pin bol to pin 27 na ecu pri nastartovanom a zohriatom motore mi ukazovalo nieco cez 14voltov ...
a podla manualu ma ukazovat cca 1,5V

Ak si dalej meral spravne - C (afm konektor) pin 26 (ECU konektor), D (afm konektor) pin 27 (ECU konektor) ma mat cca 0 ohm 0,2 - by bolo ok

dalej si mozes otestovat ci je OK AFM aj ked ich mas viacej. na strane EF - EC 124 je postup otestovania AFM.
Nissan 200SX S13 1990
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od kenivruh »

tunning28 píše:No ak sa nemylim a meral som spravny pin bol to pin 27 na ecu pri nastartovanom a zohriatom motore mi ukazovalo nieco cez 14voltov ...
14 voltov je totalne mimo, afm pracuje s 5 voltami. takze ak si spravne meral, tak ti asi niekde prebija + od baterky. takze by som pomeral napatia na konenktore co ide k AFM. jeden je kostra, takze ma voci kostre ukazovat 0 voltov (cierny), druhy je spinanych 12 voltov, takze ma ukazovat 0 pri vypnutom a 12 pri zapnutom zapalovani (cierno/biely), treti je signal do ecu, takze by mal ukazovat pri odpojenom konektore 0V, pri zapojenom 1.6-5 podla toho kolko vzduchu tam prechadza (zeleno/cierny).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od kenivruh »

tamo píše: dalej si mozes otestovat ci je OK AFM aj ked ich mas viacej. na strane EF - EC 124 je postup otestovania AFM.
a este na strane EF&EC 84,85
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
tunning28
user
Příspěvky: 99
Registrován: 10.07.2012, 15:28
Bydliště: Nitra

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od tunning28 »

A kde by sa mohlo stat ze by mi mohlo prerazat plus?
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od blázen »

vytiskni schéma zakresli pastelkama vem měřák a najdeš chybu.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
buky300zx
user
Příspěvky: 3959
Registrován: 15.09.2006, 15:41
Bydliště: Nitra Čakajovce 37

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od buky300zx »

tunning28 píše:A kde by sa mohlo stat ze by mi mohlo prerazat plus?
Zmeral si to ako som ti pisal na FB?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg

http://www.cnc-bucek.sk
Uživatelský avatar
Trinom
user
Příspěvky: 1561
Registrován: 16.06.2010, 21:25
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od Trinom »

kenivruh píše:
tunning28 píše:No ak sa nemylim a meral som spravny pin bol to pin 27 na ecu pri nastartovanom a zohriatom motore mi ukazovalo nieco cez 14voltov ...
14 voltov je totalne mimo, afm pracuje s 5 voltami. takze ak si spravne meral, tak ti asi niekde prebija + od baterky. takze by som pomeral napatia na konenktore co ide k AFM. jeden je kostra, takze ma voci kostre ukazovat 0 voltov (cierny), druhy je spinanych 12 voltov, takze ma ukazovat 0 pri vypnutom a 12 pri zapnutom zapalovani (cierno/biely), treti je signal do ecu, takze by mal ukazovat pri odpojenom konektore 0V, pri zapojenom 1.6-5 podla toho kolko vzduchu tam prechadza (zeleno/cierny).
Ehm, neprotiřečíš si trošku? Ono těch "12V" je v autě obvykle 13,5 - 14,5V :)
ObrázekObrázekObrázek
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Uživatelský avatar
tunning28
user
Příspěvky: 99
Registrován: 10.07.2012, 15:28
Bydliště: Nitra

Re: Problemy z motorom CA18DET...

Příspěvek od tunning28 »

Chalani tak problem je vyzieseni boli prehorene kable te sa zlepili a vyskratovali ECU tak som pomenil kable pozical si druhu ECU pomodlil sa a na prvy brnk auto nastartovalo bez problemov este musim vymenit cidlo teploty motora a knock senzor kedze este teto chyby mi vyblikalo a bude vsetko ok dakujem vam vsetkym za rady a pomoc pri rieseni problemov
Odpovědět