a robi teda to znizovanie predzapalu alebo nie? myslim ze tu niekedy bolo spomenute ze to europske nerobia.raddy píše:treba aj knock poriesit, ale az uplne nakoniec... nie je potrebny, ale musi byt nahradeny 500Kohm odporom, ECU by nemala mat chybu knock, v urcitej oblasti znizuje zbytocne predzapal...
Problemy z motorom CA18DET...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy z motorom CA18DET...
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Problemy z motorom CA18DET...
behom casu som zistil nasledovne:
pokial knock senzor chyba (ECU vyhadzuje jeho chybu), tak pri plnom plyne ECU znizuje predzapal v rozmedzi cca 3500-4000ot, predtym aj potom je predzapal nezmeneny. toto si ani nemusis vsimnut, v skutocnosti je pokles predzapalu dost velky.
to o com sa pisalo v minulosti bolo ohladom situacie, ked je knock pritomny a motor detonuje...stale plati, resp. pokial viem, ze v tomto pripade EU ecu predzapal nemenia, v kode samotnom vsak su podmnienky na manipulaciu s predzapalom ak sa detekuje knock, ale su neaktivne. pokial viem, tak presne detaily ako pracuje ca18det ecu s knock signalom nie su preskumane, vie sa ze nejde len o prepnutie do knock mapy ale o interpolaciu hodnot s hlavnej a knock mapy zalozenej na dalsich ´podmienkach.
pokial knock senzor chyba (ECU vyhadzuje jeho chybu), tak pri plnom plyne ECU znizuje predzapal v rozmedzi cca 3500-4000ot, predtym aj potom je predzapal nezmeneny. toto si ani nemusis vsimnut, v skutocnosti je pokles predzapalu dost velky.
to o com sa pisalo v minulosti bolo ohladom situacie, ked je knock pritomny a motor detonuje...stale plati, resp. pokial viem, ze v tomto pripade EU ecu predzapal nemenia, v kode samotnom vsak su podmnienky na manipulaciu s predzapalom ak sa detekuje knock, ale su neaktivne. pokial viem, tak presne detaily ako pracuje ca18det ecu s knock signalom nie su preskumane, vie sa ze nejde len o prepnutie do knock mapy ale o interpolaciu hodnot s hlavnej a knock mapy zalozenej na dalsich ´podmienkach.
Re: Problemy z motorom CA18DET...
chalani tak som dneska meral vsetko co ste mi kazali podla manualu a teda vaha vzduchu dostava 12V, dalej som meral aj ECU ci ma napetie hej dostavala pri nastartovanom motore zohriatom cca14 , dalej som meral prepojenie vahy vzduchu a ECU podla manualu konektor b a pin26 nameral som 0,2ohm , konektor c a pin27 som nameral tiez 0,2ohm a meral som konektor a z pin 59( ale niesom si isty ci to ma byt tento pin) a nameralo 2,2ohm co je tiez zaujimave cislo . Uz neviem ako dalej porate mi co to moze byt pripominam chybove kody mi vyhadzovalo 12 caha vzduchu 13 cidlo teploty motora diky chalani za rady
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy z motorom CA18DET...
Změř odpor mezi konektorem ECU a konektorem na AFM zda je ten vodič v pořádku. Po té mrkni na ty konektory, případne ty plíšky poohýbej at jdou do sebe trochu násilím. Čidlo tak stejně. Může být odpojeno od ECU.. Je to to čidlo se žlutým konektorem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Problemy z motorom CA18DET...
Odpor medzy AFM a ECU som meral v komente predtym som pisal aj hodnoty v ohmoch co mi vysli a to cidlo teploty motora premeram ci ukazuje spravne ohmy pri zohriati a za studena a potom skusim te pliesky ohnut v konektore
Re: Problemy z motorom CA18DET...
Koľko voltov dáva vaha na výstupe pre ecu?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: Problemy z motorom CA18DET...
No ak sa nemylim a meral som spravny pin bol to pin 27 na ecu pri nastartovanom a zohriatom motore mi ukazovalo nieco cez 14voltov ...
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy z motorom CA18DET...
a podla manualu ma ukazovat cca 1,5Vtunning28 píše:No ak sa nemylim a meral som spravny pin bol to pin 27 na ecu pri nastartovanom a zohriatom motore mi ukazovalo nieco cez 14voltov ...
Ak si dalej meral spravne - C (afm konektor) pin 26 (ECU konektor), D (afm konektor) pin 27 (ECU konektor) ma mat cca 0 ohm 0,2 - by bolo ok
dalej si mozes otestovat ci je OK AFM aj ked ich mas viacej. na strane EF - EC 124 je postup otestovania AFM.
Nissan 200SX S13 1990
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy z motorom CA18DET...
14 voltov je totalne mimo, afm pracuje s 5 voltami. takze ak si spravne meral, tak ti asi niekde prebija + od baterky. takze by som pomeral napatia na konenktore co ide k AFM. jeden je kostra, takze ma voci kostre ukazovat 0 voltov (cierny), druhy je spinanych 12 voltov, takze ma ukazovat 0 pri vypnutom a 12 pri zapnutom zapalovani (cierno/biely), treti je signal do ecu, takze by mal ukazovat pri odpojenom konektore 0V, pri zapojenom 1.6-5 podla toho kolko vzduchu tam prechadza (zeleno/cierny).tunning28 píše:No ak sa nemylim a meral som spravny pin bol to pin 27 na ecu pri nastartovanom a zohriatom motore mi ukazovalo nieco cez 14voltov ...
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy z motorom CA18DET...
a este na strane EF&EC 84,85tamo píše: dalej si mozes otestovat ci je OK AFM aj ked ich mas viacej. na strane EF - EC 124 je postup otestovania AFM.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Problemy z motorom CA18DET...
A kde by sa mohlo stat ze by mi mohlo prerazat plus?
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problemy z motorom CA18DET...
vytiskni schéma zakresli pastelkama vem měřák a najdeš chybu.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Problemy z motorom CA18DET...
Zmeral si to ako som ti pisal na FB?tunning28 píše:A kde by sa mohlo stat ze by mi mohlo prerazat plus?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Re: Problemy z motorom CA18DET...
Ehm, neprotiřečíš si trošku? Ono těch "12V" je v autě obvykle 13,5 - 14,5Vkenivruh píše:14 voltov je totalne mimo, afm pracuje s 5 voltami. takze ak si spravne meral, tak ti asi niekde prebija + od baterky. takze by som pomeral napatia na konenktore co ide k AFM. jeden je kostra, takze ma voci kostre ukazovat 0 voltov (cierny), druhy je spinanych 12 voltov, takze ma ukazovat 0 pri vypnutom a 12 pri zapnutom zapalovani (cierno/biely), treti je signal do ecu, takze by mal ukazovat pri odpojenom konektore 0V, pri zapojenom 1.6-5 podla toho kolko vzduchu tam prechadza (zeleno/cierny).tunning28 píše:No ak sa nemylim a meral som spravny pin bol to pin 27 na ecu pri nastartovanom a zohriatom motore mi ukazovalo nieco cez 14voltov ...
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: Problemy z motorom CA18DET...
Chalani tak problem je vyzieseni boli prehorene kable te sa zlepili a vyskratovali ECU tak som pomenil kable pozical si druhu ECU pomodlil sa a na prvy brnk auto nastartovalo bez problemov este musim vymenit cidlo teploty motora a knock senzor kedze este teto chyby mi vyblikalo a bude vsetko ok dakujem vam vsetkym za rady a pomoc pri rieseni problemov