Změna rozteče u S13 na 5x114,3

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Uživatelský avatar
OndraS13
user
Příspěvky: 3264
Registrován: 01.11.2007, 18:21
Bydliště: Mladé Buky (okr.Trutnov)
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od OndraS13 »

Takže pokud to dobře chápu tak dopředu jdou požít Z32 třmeny a kotouče ale musej bejt na S14 nábojích a dozadu jdou použít Z32 náboje , kotouče a třmeny ! ?? !
Obrázek
zaktualizovaná - malá verze podpisu ( radši )
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od Mirek »

Z32 TT naboje maji vetsi diru na poloosu (opet se o tom zminuju v tom navodu na montaz zadnich brzd). Mozna pasuji z NA, to nevim, ale z TT urcite ne.

5 dira:
Ja mam vsechny 4 naboje z S14...
Predek mam vcetne tehlice a ramen (jsou delsi nez S13kova), ale staci prelisovat do S13 ramen cep z S14ky (je silnejsi mam pocit).
Zadni tehlici mam original S13, protoze S14kova ma jiny uhel trnu pro tlumic.

Brzdy:
Kompletni ALU brzdy Z32 TT vcetne kotoucu

Jediny co je potreba k brzdam koupit aby se daly pouzit jsou hadicky....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Al3x
user
Příspěvky: 705
Registrován: 14.04.2006, 16:04
Bydliště: Ostrava

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od Al3x »

http://zilvia.net/f/showthread.php?t=400538 trochu prasárna, ano nebo ne ? :D toho oslabení materiálu bych se moc nebál, spíš možná vyvážení toho naboje
Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od 200sxfabi »

No nevim nevim to je docela punkáčská úprava toto :D
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od Woyta »

Mas to u stredu. Guma je horsi. (vetsi odstrediva sila) Kotouce z S14 svrtane na S13 taky nic nedelali.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
Majkl S13
user
Příspěvky: 634
Registrován: 24.02.2008, 11:43
Bydliště: Velké Bilovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od Majkl S13 »

Jen se zeptám,Přemýšlel už někdo nad podložkymy z 4x114,3 na 5x114,3 ? Tím myslím to,že by zůstal původní náboj s původní roztečí s původnímy štefty,ale musel by se použít 1x delší šteft.A udělaly by se podložky s touto roztečí ?
Obrázek
Až budu mít chvilku,tak to planuju zrealizovat

Jedná se o to,že těch S14 nábojů a tehlic tu moc není,a takto by bylo o starost míň,tedy co se týká přední nápravy.
Většina co se tady dívám,tak mají buď brzdy s S14 nebo s 300zx a musí použít minimálně 15mm podlžky.
A pak by to šlo udělat stejně i ze zadní nápravou,a nebo použít S14 zádní náboje,nebo s 300zx(tak jak my psal Mirek),že to jde stačí si jen změřit poloosu tím myslím to "rádlování"na kterém drží náboj(štosování,nevím jak bych to řekl) a podlo toho najít náboje.
Lancer Evo VIII
Seat Ibiza 1.9 TDi - Daily car
S13 Prodáno
Audi a3 1.8 T -PRODÁNO
Uživatelský avatar
Erso33
user
Příspěvky: 427
Registrován: 06.08.2012, 19:43
Bydliště: Bratislava

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od Erso33 »

OndraS13 píše:Zvažuji změnu rozteče na S13tce na pětidíru !
Důvodem je to že mám v jednání celkem hezký kola ale jsou 5x114,3 ! A jde mě o to že bych v budoucnu rád dal na auto Z32 brzdy ! Jedná se mě o názory ZKUŠENĚJŠÍCH ( použil jsem funkci hledat a už je tady založenej topic od maxe na změnu rozteče kde jsem se dočetl že je třeba použít vesměs všechno z S14 ) jde mě o to jestli nemám už rovnou shánět věci na Z32 ! A vesměs co teda všechno mám shánět ( chtěl bych předek i zadek )

Předem díky za odpověď !
S touto otazkou som bojoval nedavno... len som chcel predne brzdy z S14... nakoniec mi ajtak vyslo ako najlepsie a najlacnejsie riesenie vrtat... kupil som predok S14 (strmene,kotuce,platne,repas sadu) zadok S13 serie (kotuce,platne) a som vybaveny, trebalo len navrtat 6dier.. a kolesa som objednal 4x114,3 a nemusim spekulovat (tak ci tak som planoval kupit len som nemusel vymenit pol auta koli kolam) ;) ak chces mam to rozfotene u mna v clenoch...
Naposledy upravil(a) Erso33 dne 20.05.2014, 09:57, celkem upraveno 1 x.
S8 cez tyzden, S13 cez vikend
Uživatelský avatar
Majkl S13
user
Příspěvky: 634
Registrován: 24.02.2008, 11:43
Bydliště: Velké Bilovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od Majkl S13 »

taky jsem převrtával kotouče,s 5x na 4x 114,3.Na centru to byla hračka :D

Mně se jednalo pouze o to,že proč řešit náboje s S14+tehlice na přechod na 5ti díru když se to dá vyřešit podložkami.
Lancer Evo VIII
Seat Ibiza 1.9 TDi - Daily car
S13 Prodáno
Audi a3 1.8 T -PRODÁNO
Uživatelský avatar
Erso33
user
Příspěvky: 427
Registrován: 06.08.2012, 19:43
Bydliště: Bratislava

Re: Změna rozteče u S13 na 5x114,3

Příspěvek od Erso33 »

Ja som sa chcel podlozkam vyhnut... Jednak idem do 9" kolies a spodlozkami by to slo uz moc nasiroko... :D a druha vec ze zbytocna vaha podloziek naviac a dalsia plocha teoretickeho vyosenia... Ale samozrejme aj to je riesenie...

tu je spravny pocet dier a bez podloziek... :D
Přílohy
4x114,3 rota
4x114,3 rota
S8 cez tyzden, S13 cez vikend
Odpovědět