SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
Tak v Kageki se toho teda neboji. 80t. eur
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
Pánové když by jste se takovejma stavbama zaobírali v reálu a ne jen teoreticky zjistíte že něco takového se dá udělat nevím třeba za 50 tis. E ale taky klidně za 250 tis. E bohužel tak to je
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
automato píše:Tak ked mas peniaze tak fantazii sa medze nekladu.drift_belo píše:bavil som sa s kompetentným pánom z Kageki-Racing a povedal mi, že v hrubom by ma tá sranda vyšla 80 000€ a ešte s RB28DETT a nie s RB26DETT s výkonom 500-600 koní a v kľude by sa to dalo spraviť, len je v tom jeden zásadný problém a to taký, že ma brzdí len stav môjho účtu , ale to som mu povedal, že v mojom prípade to nehrozí a ešte som ti neodpovedal na tú tvoju otázku ohľadom mojich financií, je to niečo okolo 4,5 až 5 miliónov €, takže takéto sú moje momentálne finančné pomery.
Nechces si kupit penzion s autokrosovou tratou, budem Ti to tam spravovat. 200tisic to si z tych 4,5-5mil ani nevsimnes. AK to niekto nekupi rozkradnu to tmave duse, dnes som to bol mrknut. Staci vyasfaltovat 1km a slovenske Ebisu(japonska draha) je na svete. Jaj som si zafantaziroval.
inak link
http://reality.bazos.sk/inzerat/3829530 ... kej-By.php
https://www.youtube.com/watch?v=wnp_9QWRSrk
Viem ze je to mimo Temu tak to premazte
Ale vypada to veľmi pekne vedel by som si tam tiež predstaviť driftovú dráhu
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
No to by bola pekna horska draha, keby sa ten autokros prerobil na asfalt. Len tam nevidim aku to ma celkovu rozlohu. Za tu cenu to asi nebude velke.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
To novy LaFerrari jde prej pekne do boku.
97' ECR33 M-spec 2
-
- user
- Příspěvky: 42
- Registrován: 22.06.2014, 14:01
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
A ešte mám jednu otázku, prečo by som nemal asfaltovať ten podvozok na tom Nissane ?
- 200sxfabi
- user
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16.06.2010, 09:59
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
Na dvoukile mám celý podvozek nastříkaný gumoasfaltem a krom toho že jsou od toho zasraný ořechy na gole v otm nevidim žádný negativa. Ovšem kdybych to stříkal já, a ne majitel předemnou, tak to stříkám očesaný (jen kastli) a nápravy hadice potrubí atd bych nestříkal.
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
Pokial je kasna zdrava nic by som na nej nestriekal ani nebrusil, myslim ze S15 nebude na tom tak zle ze by si ju musel pieskovat. Ale ked chces stavat auto od nuly, vlastne ked si chces dat auto postavit od nuly. Ja som sa asfaltu vyhybal vlastne som celu kasnu S13 od asfaltu ocistil, asfalt je dobra ochrana proti kamienkom, hluku atd.. ale je tazky a nevidno co sa pod nim deje. Kasnu by som opieskoval, a dal na nu praskovu farbu ktora sa zapeka v peci. Potom by som natrel spodok Ultra ever dry.drift_belo píše:A ešte mám jednu otázku, prečo by som nemal asfaltovať ten podvozok na tom Nissane ?
https://www.youtube.com/watch?v=IPM8OR6W6WE
niektori by si dali po pieskovani auto pozinkovat, a niektori by ho natreli asfaltom, ale myslim ze s15 zospodu staci poriadne umyt, a nechat povodny nater. Spytaj sa chlapcov od kageki co by spravili z S15. Ale najprv by som auto cele postavil, potom rozobral a az potom by som rozmyslal ci pieskovat alebo nie.
A hlavne keby mam 80000e auto by som neskladal, ale kupil by som poskladane. Normalne by som sa vyzival v tom ako si idem pozriet a porovnat auta za 80000e. Rychlejsie si zajazdis ked auto kupis poskladane. Alebo najprv seriu S15 zajazdil a potom tam swapoval nejaky motor
A co je s tym motorom SR20DET co mas
drift_belo
Předmět příspěvku: Re: SWAP motora SR20DET do Nissanu S13PříspěvekNapsal: 23.06.2014, 16:57
Registrován: 22.06.2014, 14:01
Příspěvky: 21
Mám európsky lhd motor, nie anglický
forum/viewtopic.php?f=146&t=23453
HĽADÁM NOVÉHO SPONZORA
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
race-shop.sk
KENTOYA PRODUCTS
R-MAX s.r.o
-
- user
- Příspěvky: 42
- Registrován: 22.06.2014, 14:01
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
Ten nissan 200 sz S13 už nieje, je predaný do polska a motor z S15, ten neviem ako dopadne.To sa ešte porieši čo a ako, ale asi ho predám.
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
moc pěkné, a nejen ten jeden stroj
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
-
- user
- Příspěvky: 42
- Registrován: 22.06.2014, 14:01
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
Keby je na tomto fóre viac takých pre/stavieb, schvaľujem !
-
- user
- Příspěvky: 42
- Registrován: 22.06.2014, 14:01
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
Aby 4 valec vydržal taký výkon ?, je to troška pritiahnuté za vlasy a RB to zvládne lepšie, ako SR prenášať taký výkon na vozovku, má lepší priebeh krútiaceho momentu a aj otáčiek, nevýhoda že RB je ťažšší. Ale jednoznačne RB, nie SR. Možno z SRkového motora si spravím konferenčný stolík
Re: SWAP RB26DETT do Nissanu Silvie S15
o RB si robis znacne prehnane iluzie....tieto motory maju vlastne problemy suvisiace so zvysenim vykonom a su v podstate identicke s ca18det...strucne:
-problem s odvetranim bloku a hlavy pri vysokych otackach/vykonoch
-problem s pevnostou kluky
-chladenie poslednych valcov
ak ti priebeh krutiaceho momentu pri rb pride ako dobry, zrejme si nemal moznost porovnania napr. s 2JZ zo supry...
500k je pre adekvatne spraveny sr20det alebo dokonca sr2xvet uplne v pohode vykon. samozrejme, 6 valec je vzdy lepsia volba, akurat by som si dovolil pochybovat ze by to mal byt prave rb... ak by som robil taketo auto ja, urcite by som isiel do 8 valca, LS1 a pod....ak sa ti zda ze by to bolo tazke na predok, najprv si zisti hmotnosti jednotlivych motorov a budes prekvapeny...
-problem s odvetranim bloku a hlavy pri vysokych otackach/vykonoch
-problem s pevnostou kluky
-chladenie poslednych valcov
ak ti priebeh krutiaceho momentu pri rb pride ako dobry, zrejme si nemal moznost porovnania napr. s 2JZ zo supry...
500k je pre adekvatne spraveny sr20det alebo dokonca sr2xvet uplne v pohode vykon. samozrejme, 6 valec je vzdy lepsia volba, akurat by som si dovolil pochybovat ze by to mal byt prave rb... ak by som robil taketo auto ja, urcite by som isiel do 8 valca, LS1 a pod....ak sa ti zda ze by to bolo tazke na predok, najprv si zisti hmotnosti jednotlivych motorov a budes prekvapeny...