Strata vykonu pri 5000ot

Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 970
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo »

Mam problem pri rozjazdoch mi auto tlaci myslim ze pekne nikdy som sa nevozil na seriovej S14 :D. Od 2500-3000 zacinam citit tlak turba ale len po 5000ot potom s autm zacne sklbat a vykon upadne v com moze byt problem?
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif
tvrdas0
user
Příspěvky: 215
Registrován: 25.01.2011, 21:12
Bydliště: Bytča
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od tvrdas0 »

netesnost v sani, sviecky, cievky a tak
Obrázek
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts
Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 970
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo »

Vcera som prisiel nato ze v tlakovej cast od IC ku klapke ide snej hadica na wastegate mal by vnej abyt tlak aby to dokazalo otvarat wastegate ale ja tam po odpojeni nemam ziaden tlak mam pocit ze mam wastegate zaseknuty a preto tam nemam ani tlak. Akoby bol stale otvoreny a vsetko mi prepustalo do vyfuku. Ako to mozem odskusat ci je stale otvoreny alebo funguje?
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od raddy »

predpokladam ze pises o hadicke k actuatoru, ktory ovlada wastegate. ak by bola wastegate z nejakeho dovodu zaseknuta v otvorenej polohe, turbo nenatlaci ziadny tlak a auto by islo ako atmosfera. v tej hadicke je samozrejme tlak len vtedy, ked je tlak v sani....ak by tam tlak nebol, tak ostane wastegate zavreta a tlak turba bude nekontrolovatelne stupat az po destrukciu.
Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 970
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo »

Ano ale mne poradil slik obijst actuator tak som to zapojil priamo tlakova cast na westgate actuator zaslepil a aj tu hadicku co isla spoza vahy. Ale ziadna zmena proste to turbo vobec nepocut a ani netlaci
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od raddy »

panko, zrejme nevies presne co pises....actuator sa obist neda...hadicka spoza vahy nema nic spolocne s acuatorom ani turbom...myslim ze pises o niecom uplne inom ako myslis....
Uživatelský avatar
Erso33
user
Příspěvky: 427
Registrován: 06.08.2012, 19:43
Bydliště: Bratislava

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Erso33 »

Naposledy ked turbo nic netlacilo a nebolo pocut tak sme ho vybrali a zistili ze je zadrete... Ale ak sa ti to dostandostane aspon do 0,1baru tak to nebude tento pripad... Kolko ti to tlaci b-max?
S8 cez tyzden, S13 cez vikend
Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 970
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo »

Aha myslel som si ze to je aktuator na pravo na domceku taky maly ventil a idu stoho dva kable. Mam pocit ze to voebec netlaci vcera to skusal kamarat co ma S13 a vravel mi ze to vobec netlaci ze to ide ako atmosfera. takze moze byt chyba vo wastgate ze by bol stale otvoreny? pretoze tam ani nepocut turbinu. Skusim tam este nahodit budik na tlak turba a uvidim ci to vobec daco tlaci. Dnes este skusim ten wastegate ci sa snim da pohnut alebo nie.
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif
Uživatelský avatar
Erso33
user
Příspěvky: 427
Registrován: 06.08.2012, 19:43
Bydliště: Bratislava

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Erso33 »

Gratulujem... Si posledny clovek na svete co nema budik tlaku turba na SX... :D neber to zle ale to je totalny zaklad...
S8 cez tyzden, S13 cez vikend
Uživatelský avatar
sx200
user
Příspěvky: 245
Registrován: 13.04.2010, 10:37
Bydliště: Novaky

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od sx200 »

:-D musim suhlasit a hlavne zacni citat forum ak chces na nieco prist!.
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 970
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo »

Auto mam tri dni preto nieje budik. Forum citan uz 5rokou vedel som do coho idem. Dnes som skusal wastegate ten sada manualne otvarat nieje zadrety ked som zlozil hadicu s kompresorovej casti turbo tlaci takisto aj s IC ruru som zlozil pred klapkou a ide aj tam vzduch takze jedine ma napada to natlacit konpresorom a pocuvat kde je unik.
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Woyta »

A nemas tam nahodou akuator ktery je na nizsi tlak s tim, ze si majitel nechal electronic boost controler?

Funkcnost akuatoru jde krasne vyzkouset pomoci kompresoru s regulatorem tlaku.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 970
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo »

Mam taky pocit ze tam je niekde unik tlaku sobotu to natlakujem kompresorom a uvidim ci bude niekde unik ale uz sa stym niekto hral pretoze na oboch prirubach k seriovemu IC je cerveny silikon
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od kenivruh »

Woyta píše:A nemas tam nahodou akuator ktery je na nizsi tlak s tim, ze si majitel nechal electronic boost controler?

Funkcnost akuatoru jde krasne vyzkouset pomoci kompresoru s regulatorem tlaku.
S14ka ma uz od serie aktuator na nizky tlak. Ak sa nemylim je na pol baru, vyssi tlak tam reguluje seriovy boost controller.

Chcelo by to dva budiky, jeden na tlak a druhy na zmes.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Gelo
user
Příspěvky: 970
Registrován: 03.08.2008, 22:43
Bydliště: Banská Bystrica SR

Re: Strata vykonu pri 5000ot

Příspěvek od Gelo »

Dnes som odppojil seriovy bow vsetko som zaslepil a ide to odost lepsie ale stale to zacne vo vyzsich otackach sklbat. zajtra mi pride budik na tlak turba tak uvidim aky tam bude tlak. Kolko ma tlacit SR v serii?
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif
Odpovědět