www.powerlab.cz

tipy na zajímavé weby, shopy atd
Odpovědět
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

www.powerlab.cz

Příspěvek od Martin_534 »

www.powerlab.cz
code pro slevu je 200sx

PowerLab nabízí:
Měření výkonu (rwd,fwd,awd)
Ladění motoru.
stavbu závodního vozu.
výfuky na jakýkoliv vůz na míru.
a další ruzná vylepšení (FMIC,Regulatory ,a ruzné upgrady)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: www.powerlab.cz

Příspěvek od Mirek »

Martine super, diky :)

Mate nekdo zkusenosti s vyfuky od nich? Zpracovani? Materialy?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: www.powerlab.cz

Příspěvek od evo400 »

Podle stránek nabízí:
Magnaflow / Powerflow což jestli si pamatuji je renomovaná USA značka s dobrým provedením.

Pokud se bavíme o "home-made" výfuku, měla by být kvalita taková, jakou si objednáš. Pokud mi dáš na výfuk +10tis dá se udělat z 304, pokud na to máš 2tis bude to z lešenářských trubek.

Výfuk na zakázku ti umím také zhotovit..... tlumič bych doporučil koupit, spoje na V-bandy a zbytek nerez vařený TIGem.... pak tě to přežije
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: www.powerlab.cz

Příspěvek od Mirek »

Aha, no tak to se nějak domluvíme, premýšlím že bych to nechal udělat komplet buď od dumpipe ke konci nebo už od turbín. Aby to bylo trošku profi zpracovaný. Mám ho zhruba namyšlenej, tlumič mam od Dynomaxu. Takže se pak ozvu až to bude +- pojizdný.

Rád bych nerez, ale je u nas problém sehnat 3" rouru s tlouškou stěny jako mají laufy ze zahraničí. U nás je tuším nejméně 1.6mm tloušťka stěny.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Re: www.powerlab.cz

Příspěvek od Martin_534 »

Mirek píše:Martine super, diky :)

Mate nekdo zkusenosti s vyfuky od nich? Zpracovani? Materialy?
mě neděkuj, já to sem jenom dal, celý to začídil wheety
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: www.powerlab.cz

Příspěvek od Mirek »

Tak v tom případě díky Wheety :)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
evo400
user
Příspěvky: 475
Registrován: 08.05.2007, 20:27
Kontaktovat uživatele:

Re: www.powerlab.cz

Příspěvek od evo400 »

Mirek píše:Aha, no tak to se nějak domluvíme, premýšlím že bych to nechal udělat komplet buď od dumpipe ke konci nebo už od turbín. Aby to bylo trošku profi zpracovaný. Mám ho zhruba namyšlenej, tlumič mam od Dynomaxu. Takže se pak ozvu až to bude +- pojizdný.

Rád bych nerez, ale je u nas problém sehnat 3" rouru s tlouškou stěny jako mají laufy ze zahraničí. U nás je tuším nejméně 1.6mm tloušťka stěny.
Mám 76,1 (tedy 3") v 1,5mm stěně, méně jsem nekupoval... nevidím v tom už úplně výhodu a zas tolik to neváží.

Dělal jsem od turba (v-band výstup) až po konec..... výborně se s tím materiálem pracuje, řeže, sváří.... jen s vrtáním to není nic moc.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
wheety
user
Příspěvky: 288
Registrován: 27.05.2012, 18:32
Bydliště: Praha

Re: www.powerlab.cz

Příspěvek od wheety »

Ahoj koukněte na FB https://www.facebook.com/lab2power?fref=ts tak jsou fotky provedené práce
PowerLAB
user
Příspěvky: 1
Registrován: 23.10.2014, 09:55

Re: www.powerlab.cz

Příspěvek od PowerLAB »

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
Fil
user
Příspěvky: 640
Registrován: 30.11.2008, 20:49
Bydliště: Ostrava

Re: www.powerlab.cz

Příspěvek od Fil »

evo400 píše:jen s vrtáním to není nic moc.
S kobaltovýma vrtákama nepozoruju rozdíl od obyčejné konstrukční oceli resp. s kobaltem jde nerez dobře a konstrukční jde o 100% lépe než se sebelepším obyčejným... +Kobalt si nechá líbit i hodně špatné zacházení(přehřátí, "frézování" bokem vrtáku atd...), jen ta cena.
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Odpovědět