Nieco o seriovych brzdach 370Z
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nieco o seriovych brzdach 370Z
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z
Strucne receno zakladni seriove desticky nejsou na okruh, privod vzduchu pro ochlazeni brzd na seriovem 370z taky nic extra.
Desky mizi a kapalina se prehriva.
Reseni: Lepsi desky, lepsi kapalina a privod vzduchu k brzdam.
Desky mizi a kapalina se prehriva.
Reseni: Lepsi desky, lepsi kapalina a privod vzduchu k brzdam.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z
To bude v klidu, SX je lehci
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z
Desky a kapalina jsou zaklad.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z
SX jo, ale tvoje RB o moc lehci nebudeMirek píše:To bude v klidu, SX je lehci
Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z
jeste bych doplnil i kotoucejagy píše:Desky a kapalina jsou zaklad.
Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z
Mam opacnou zkusenost na desitkach autech (hobby, okruh, street i rally Nko - nesmi mit jine). Seriove, hladke, levne kotouce a poradna desticka = bez jedineho problemu.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z
by tam musel vozit jeden zalozny motor aby to vazilo ako 370vmille píše:SX jo, ale tvoje RB o moc lehci nebudeMirek píše:To bude v klidu, SX je lehci
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z
kamarat ma 370ku a brzdy si chvali jazdil aj na slovakia ringu a nebolo to take hrozne sice sa po dvoch koalch prehraili ale nic sa im nestalo auto ma najazdenych 60 000 a na kotucoch nieje vidiet opotrebenie. Jazdi stym denno denne stret doprace a drift a nema problem.
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif
Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z
1460kg - 180kg (zalozni motor) = 1280kg (vaha S13 s RB26).......kenivruh píše:by tam musel vozit jeden zalozny motor aby to vazilo ako 370vmille píše:SX jo, ale tvoje RB o moc lehci nebudeMirek píše:To bude v klidu, SX je lehci
me pripadne 370z (CURB 1460kg) lehoucka proti treba 350z, zato RB26 (273kg) je poradny kus vykovku proti VQ35 (120kg), nevim kolik ma CA18
vymenis motor, prevodovku, kola, vetsi kotouce, IC a kila navrch jen litaji a treba Mirek tam jeste dalsi veci napravnice, stabiky
370z brdy jsou dobry zaklad. Proti zavodnim maji vyhodu prachovak, takze jsou vhodne na nase street auta. Desticky si kazdy zvoli podle stylu jezdeni.
Velka nevyhoda je potreba 19 kol, nebo pasuji nektere 18. Treba na S13 jsou nejvhodnejsi 17.
Naposledy upravil(a) vmille dne 24.10.2014, 10:14, celkem upraveno 1 x.
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z
Uvidime az to bude hotovy jak to bude s vahou a brzdama. V planu byly stejne plovouci kotouce, tak by se zrovma daly i desky. Ale behem testovani budu trapit serii, tak uvidíme co snese
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z
Trosku OT, ale nevazil jsi 350z? Protoze napr. na wiki apod. je uvadeno okolo 1450kg (dle vybavy).vmille píše:1460kg - 180kg (zalozni motor)
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nieco o seriovych brzdach 370Z
zeperfs.com:jagy píše:Trosku OT, ale nevazil jsi 350z? Protoze napr. na wiki apod. je uvadeno okolo 1450kg (dle vybavy).vmille píše:1460kg - 180kg (zalozni motor)
280 konove Weight claimed : 1430 kg (DIN) 1505kg (UE) Weight (EU) : 1601 kg (heaviest verified in running order)
300 konove Weight claimed : 1549 kg (DIN) 1624kg (UE) Weight (EU) : 1624 kg (heaviest verified in running order)
313 konove Weight claimed : 1540 kg (DIN) 1615kg (UE) Weight (EU) : 1618 kg (heaviest verified in running order)
avtomarket.ru ma hmotnosti okolo 1530-1540 kg
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den