Nepravidelný chod za tepla CA18DET
Nepravidelný chod za tepla CA18DET
Zdravím pani.
Už týžden sa snažím vyriešiť záhadu
Jedna sa o motor CA18Det stage 2 chip a všetko co ktomu patrí
Po výmene tesnenia pod hlavov začal mat motor nepravidelný chod. Za studena naštartujem motor ide krásne a keď sa začne zohrievať začína ísť nepravidelnejsie a nepravidelnejsie. Štart je bezproblémový či studený alebo teplý.Riesime to z raddym a už nám dochádzajú možnosti všetky snímače čídla a neviem ešte co je nadstavené ako má byt rozvod kontrolovaný asi 700 krát predzapal na 15 stupňov stroboskopom kompresia 8,5 všetky valce tlak paliva podľa manuálu vymenená kabeláž k cievkam a sviečky takisto pri odpajani jednotlivých vstrekov a cievok sa to len zhoršuje až niekoho niečo napadne tak by som bol rad každá rada sa cení
Už týžden sa snažím vyriešiť záhadu
Jedna sa o motor CA18Det stage 2 chip a všetko co ktomu patrí
Po výmene tesnenia pod hlavov začal mat motor nepravidelný chod. Za studena naštartujem motor ide krásne a keď sa začne zohrievať začína ísť nepravidelnejsie a nepravidelnejsie. Štart je bezproblémový či studený alebo teplý.Riesime to z raddym a už nám dochádzajú možnosti všetky snímače čídla a neviem ešte co je nadstavené ako má byt rozvod kontrolovaný asi 700 krát predzapal na 15 stupňov stroboskopom kompresia 8,5 všetky valce tlak paliva podľa manuálu vymenená kabeláž k cievkam a sviečky takisto pri odpajani jednotlivých vstrekov a cievok sa to len zhoršuje až niekoho niečo napadne tak by som bol rad každá rada sa cení
Naposledy upravil(a) Lubo200sx dne 20.03.2015, 18:53, celkem upraveno 1 x.
Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET
doplnim ze motor vynechava iba na teplom volnobehu, za jazdy je vsetko OK.
Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET
pridaj o maliko do skrutky dorazu klapky nech je viac otvorena aj do srutky volnobehU
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
- Fizzbiker
- user
- Příspěvky: 3406
- Registrován: 14.01.2010, 18:29
- Bydliště: cca Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET
Nepravidelně kolísá v delších intervalech (houpe?) nebo se spis "zadrhava" a je hrubý?
Mohlo by to byt AAC já ho mel přidřené potom jakmile se trochu ohralo nebylo schopné jemně regulovat nakonec pomohlo prostriknuti grafitovým sprejem plus troska grafitu v prášku.
Mohlo by to byt AAC já ho mel přidřené potom jakmile se trochu ohralo nebylo schopné jemně regulovat nakonec pomohlo prostriknuti grafitovým sprejem plus troska grafitu v prášku.
Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET
Takze po pól dni strávenom v garáži som dospel k záveru ze po zahriaty motora jazdov prestane ísť 4. Valec.pri zohrievaní iba tak na voľnobehu miestami vynecháva čiže sa to deje iba ak je to naozaj dobre zohriatie.motor sklbe z jednej strany na druhu a pri pripájaní a odpájani cievky sa nič nedeje odpojením 4.vstreku sa to mierne zhorší a cievka iskru hádze keď je vonku a pretáčam motor štartérom.zaujmave je ze keď odpojim tu 4. Cievku a štartujem tak motor dlho točí keď je pripojená naštartuje hneď ale zase sa objavy to vynechavanie
A FIZZBIKER AAC vyčistené premastene aj tak nič
A FIZZBIKER AAC vyčistené premastene aj tak nič
Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET
http://youtu.be/f4YrsrgkMpQ Veľmi podobne video
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET
Zmes na volnobeh po zahriati ste merali? AAC uplne odpoj, aby si vedel na 100% ze to nieje nim. Takisto odpoj vahu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET
Cievky vymenene,aac odpojene vahu ked odpojim zdochne.
Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET
je to podla vsetkeho v kabelazi k cievke...
Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET
To by prece nesla porad a ne jen pri ohrati. Jakej je tlak na tom valci kdyz to ohrejete. Predpokladam ze svicku jste taky zkouseli menit.
Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET
odpojenie cievky na teplom motore na 4.valci nic nezmeni,cize je to cievkou. ina funkcna cievka sa sprava rovnako,ako aj kabelaz. cize mi z toho vychadza kabelaz od ecu po motor. je to divne,ze za studena to ide,ako aj pri jazde. kompresia je rovnaka ako na ostatnych valcoch,volnobezne otacky a aac su ok,predzapal je ok,tps je ok.
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET
co PWT? je blízko svodů...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET
PWT nemam druhy cize toto nemozem vylucit ale ak by bol niekto taky a vysvetlil mi presne ako premerat kabelaz od 4 cievky po ecu bol by som velmi vdacny
Re: Nepravidelný chod za tepla CA18DET
PWT vyhod, sprav to vag cievky a mas po probleme. Je to dlhodoba a najlepsia investicia co sa tyka zapalovania, mne to tak obmenilo zmes ze musim ist na preladenie. Moze to byt fakt prave to PWT ked sa to zohreje, mne to tak robila jedna cievka ze prestala ist ked sa zohrial motor ale vravim problemi so seriovymi cievkami a PWT sa vyriesili jednoducho -> VAG coils.
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts