Cvakání CA18DET

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
SalliEry
user
Příspěvky: 110
Registrován: 28.03.2014, 07:47
Bydliště: Vysočina

Cvakání CA18DET

Příspěvek od SalliEry »

Ahoj , mám problém se svojí s13 ca18det, při záběru něco cvaká v motoru, na volnoběh uplně v klidu i když jen protočím motor, tak krásnej chod. Jen když jedu, tak při přidávání plynu něco cvaká, když ho pustím tak zas klid. Nevíte čím by to mohlo být ? Díky
Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: Cvakání CA18DET

Příspěvek od Peťouch »

Neozývá se to spíš z převodovky?
Uživatelský avatar
SalliEry
user
Příspěvky: 110
Registrován: 28.03.2014, 07:47
Bydliště: Vysočina

Re: Cvakání CA18DET

Příspěvek od SalliEry »

Nedokážu to uplně posoudit za jízdy , ale přijde mi to spíš zepředu z motoru než ze spoda z převodovky. I když je pravda že převodovka je předchozím majitelem měněna.
Uživatelský avatar
Woyta
user
Příspěvky: 4811
Registrován: 03.03.2010, 22:52
Bydliště: Hořice

Re: Cvakání CA18DET

Příspěvek od Woyta »

Spojkove lozisko?
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)

On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Uživatelský avatar
SalliEry
user
Příspěvky: 110
Registrován: 28.03.2014, 07:47
Bydliště: Vysočina

Re: Cvakání CA18DET

Příspěvek od SalliEry »

Takže by jste to viděli spíš na převodovku, než na motor ?
Sephirot
user
Příspěvky: 76
Registrován: 05.05.2011, 18:29

Re: Cvakání CA18DET

Příspěvek od Sephirot »

Inu, jak většina z nás už zjistila, motor povětšinou spíš klepe než aby cvakal..... :D

Zkus ten zvuk nahrát, pokud to nějak půjde, třeba to určení podle sluchu ostatních bude přesnější...
Uživatelský avatar
SalliEry
user
Příspěvky: 110
Registrován: 28.03.2014, 07:47
Bydliště: Vysočina

Re: Cvakání CA18DET

Příspěvek od SalliEry »

Sephirot píše:Inu, jak většina z nás už zjistila, motor povětšinou spíš klepe než aby cvakal..... :D

Zkus ten zvuk nahrát, pokud to nějak půjde, třeba to určení podle sluchu ostatních bude přesnější...


Koukám že jsi z Havl. Brodu , mám to k tobě cca 20km, co dát někdy sraz ?
Sephirot
user
Příspěvky: 76
Registrován: 05.05.2011, 18:29

Re: Cvakání CA18DET

Příspěvek od Sephirot »

Klidně, a pokud se to hodí Lancerovi, můžeme bejt 3, s holubem případně i 4....... :)

O vejkendu má bejt snad celkem pěkně, můžeš dorazit, mrknout na mojí mrtvolku na špalkách, na Lancovu mrtvolku na špalkách :D a třebas odhalíme i ten záhadnej zvuk...
Uživatelský avatar
Lancer
user
Příspěvky: 367
Registrován: 15.11.2007, 16:17
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Cvakání CA18DET

Příspěvek od Lancer »

Na mojí mrtvolce se aspoň pracuje :lol:
fun: 200SX S13 CA18DET
Daily: Lexus IS200 kombajn
Weekend: Celica 5g 4A-FE
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Cvakání CA18DET

Příspěvek od raddy »

vyslovene cvakaju snad iba vstreky, cvakavo sa mozu javit aj zdvihatka,tu to vsak takmer vzdy skor klepe. zvysok uz len klepe: )
Uživatelský avatar
SalliEry
user
Příspěvky: 110
Registrován: 28.03.2014, 07:47
Bydliště: Vysočina

Re: Cvakání CA18DET

Příspěvek od SalliEry »

Tak jsem zjistil další nepříjemnou věc, nevím zda to může být s tím cvakáním nějak spojeno, ale pročetl jsem fórum a zkoušel jsem motor vytočit do 2500-3000rpm , po puštění plynu cca na 1 sekundu zaklepe. Takže asi klika, může mi někdo přesněji povědět co přesně to způsobuje a jaké je řešení ?
Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: Cvakání CA18DET

Příspěvek od Peťouch »

Může být natažené oko ojnice, pak olej dostatečně nevymezí vůli, nebo je nízký tlak oleje kvuli umírajicímu čerpadlu, nebo už jsou vydřená ložiska či šály, nebo třeba ucpaný mazací kanálek v klikové hřídeli, ale těch příčin je mnoho. Začni tím tlakem oleje :wink:
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Cvakání CA18DET

Příspěvek od raddy »

Po zmerani tlaku oleja pokracuj rozobranim spodku motora,overenim stavu kluky,ojnic a vymenou lozisk. Na 90% budu v pecku ojnicne loziska. Zakladom zivotnosti spodku je dobry tlak oleja,typ/ znacka lozisk nie je az taka dolezita.
Uživatelský avatar
SalliEry
user
Příspěvky: 110
Registrován: 28.03.2014, 07:47
Bydliště: Vysočina

Re: Cvakání CA18DET

Příspěvek od SalliEry »

Dobře dobře, dá se nějak zjistit tlak oleje když nemám budík ?
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: Cvakání CA18DET

Příspěvek od raddy »

Neda
Odpovědět