kotuce 354mm a viac do R18
kotuce 354mm a viac do R18
Potrebujem zistit z coho mozem dat kotuce na S13 v rozmere od 354mm hore a dostat to do R18 kolies, zatial pada jedna moznost na kotuce 370z ale neviem ci to postaci kvoli brzdicom. Nemate niekto nejaku inu overenu alternativu okrem 370Z? Dakujem za vsetky rady.
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts
- 200sxfabi
- user
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16.06.2010, 09:59
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)
Re: kotuce 354mm a viac do R18
Napiš qvalemu...nebo na FB David Zeman. Teď dával do 18" brzdy z 370Z. Lze to ale není to uplně plug and play.
Re: kotuce 354mm a viac do R18
Ti mi je jasne, ide mi o to ze som chcel jedny brzdice pomocou adapterov dostat na 324mm kotuce ale to neni mozne, takze potrebujem o nieco vacsie aby som mohol toto zrealizovat.
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts
Re: kotuce 354mm a viac do R18
A jaký máš brzdiče? Protože např. brzdiče z Z32 a R32 jdou s adaptérem použít na 324 kotouč z 350ky. 370Z má už o 2mm širší kotouč. Asi jde "naroubovat cokoliv s čimkoliv, ale je tom o nechat si na to vyrobit patřičnou redukci. popř těhlici, nebo náboj.
Re: kotuce 354mm a viac do R18
Brzdice mam tieto, mal som predtym s14 brzdice s 324mm kotucom a adapterom, adapter mi uz riesil kamarat na tieto nove na mieru, mal uz vsetko nakreslene a potom to prilozil a ani sa to tam nezmestilo skrz brzdice, takze potrebujem vacsi kotuc.
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: kotuce 354mm a viac do R18
370Z brzdy do 18" naprosto v pohode, jeste je tam misto Kolo 18x9.5 ET15
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: kotuce 354mm a viac do R18
Dopatral som sa k original rozmerom kotucov, ktore boli pouzivane s tymito brzdami a boli to 350/34. Takze mi ostava asi jedine dat vyrobit na mieru 354/34 alebo este nieco vacsie v tej sirke. Dakujem za pomoc akebono vyzeraju tiez perfektne
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: kotuce 354mm a viac do R18
Akebono ma 355x32, takze nevidim duvod proc by nesel pouzit kotouc z nich? O 2mm mensi sirka (1mm na desku) bych nevidel tak tragicky a nemusis nic vymyslet. Lepsi varianta by samozrejme byla plovouci kotouce a odpovidajici obruc na nich.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: kotuce 354mm a viac do R18
Uvidime co sa mi podari vybavit. Chcel som stihnut carat tuning ale to sa mi asi nepodari, v kazdom pripade potom vysledok bude u mna v topicu
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts