Tak pro pobavení Chose a jeho S15 on board já bílá S13 vepředu a Mauglie S14
https://www.youtube.com/watch?v=aTi6Aut4aVM
Most 25.8.2015
Re: Most 25.8.2015
Bylo to fajn, hlavně S13, S14 a S15 Já nej čas 1:59.97
Po tomhle ježdění a hlavně zpáteční cestě začínám seriózně uvažovat o 280hp +, jinak to příště nemá smysl
Kamzo, a co tvůj onboard?
Po tomhle ježdění a hlavně zpáteční cestě začínám seriózně uvažovat o 280hp +, jinak to příště nemá smysl
Kamzo, a co tvůj onboard?
Re: Most 25.8.2015
Můj onboard nenatočen z technických důvodůmauglie píše:Bylo to fajn, hlavně S13, S14 a S15 Já nej čas 1:59.97
Po tomhle ježdění a hlavně zpáteční cestě začínám seriózně uvažovat o 280hp +, jinak to příště nemá smysl
Kamzo, a co tvůj onboard?
Polet domů nezapomenutelný
Já musím jít do jinných kol a pneu, byla to hrozná klouzačka!
Čumim, že to ty auta takhle dávaj prostě paráda!
Re: Most 25.8.2015
Supr casy, jen tak dal. Konecne zacina vic S-chassis jezdit...mauglie píše: Po tomhle ježdění a hlavně zpáteční cestě začínám seriózně uvažovat o 280hp +, jinak to příště nemá smysl
S vykonem bacha, at to neni kontraproduktivni... radsi jezdit, jezdit a pilovat, urcite tam je jeste par sekund.
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Re: Most 25.8.2015
To jo, řekl bych že s tímhle setupem je reálných nějakých 1:58, nicméně koníky to chce, na rovinkách by se vyšší výkon hodil a průběh by se nemusel nijak výrazně zhoršit (chip stage 1, eventuálně podobný setup jak má Radek). Každopádně pneu minimálně Nankangy NS2R, výkon přenáší pěkně a vydrží.
Hlavně je zapotřebí nahodit PUR, dát ten chladič oleje a ještě brzdy z 300ZX na zadek + udělat rozborku převodovky a novou spojku, nějakou řádnou i se setrvákem, aby neklouzala. Co tam je teď klouže víc a víc a při výjezdu ze zatáčky zbytečné ztráty. Kupodivu skořepiny nejsou ani moc potřeba, jsem docela zvědavý na rozdíl.
Hlavně je zapotřebí nahodit PUR, dát ten chladič oleje a ještě brzdy z 300ZX na zadek + udělat rozborku převodovky a novou spojku, nějakou řádnou i se setrvákem, aby neklouzala. Co tam je teď klouže víc a víc a při výjezdu ze zatáčky zbytečné ztráty. Kupodivu skořepiny nejsou ani moc potřeba, jsem docela zvědavý na rozdíl.