Pomocny spojkovy valec

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
PUURO
user
Příspěvky: 40
Registrován: 30.06.2009, 10:05
Bydliště: Nitra

Pomocny spojkovy valec

Příspěvek od PUURO »

Hladal som tu nieco na fore ale nic k tomuto sa mi nepodarilo obajvit.
Budem nahadzovat spojku exedy sport paddle keramiku (na 200sx s13,ca18det) a pozeram sa aj po nejakom inom pomocnom spojkovom valci tak potrebujem nejake info.

Nasiel som :
1 http://www.ebay.co.uk/itm/NISMO-Heavy-D ... SwbqpT4k8t
2 http://www.ebay.co.uk/itm/NISMO-HEAVY-D ... SwaA5WkJgg

1- je pisane,ze model prevodovky FS5W71C sa zhoduje .....
2- toto mi pride ako OEM valcek

Pre 1a2 produkt je pisany,ze je urecny na metal disc,co teda asi nie je vhodne pre moju spojku ale momentalne je na prevodovke OEM valcek ten tam moze zostat alebo mam sa obzret po nejakom inom ??????? Vela z vas pouziva ine spojky a vsetci fungujete na OEM pomocnom valceku alebo aky tam davate ???? Po pravde som z tohto mimo ak s tym mate nejake skusenosti alebo odporucania budem rad ak mi pomozete :)

Pisal som tento text do prispevku Spojka ale tam sa nikto nevyjadril tak som musel zalozit teemu..........
tvrdas0
user
Příspěvky: 215
Registrován: 25.01.2011, 21:12
Bydliště: Bytča
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomocny spojkovy valec

Příspěvek od tvrdas0 »

Ak ti to funguje dobre nepotrebujes valec vobec riesit, bude to fungovat aj s OEM. Nismo valec by mal byt iba vacsi a preto sa vola big bore.

Kód: Vybrat vše

The Nismo clutch slave cylinder has a 13/16 bore, compared to the factory 3/4. This makes a lighter clutch pedal feel and therefore great for applications were heavy duty clutch plates are installed.
Tu spojku mam aj ja na CA a nebol ziadny problem s OEM valcom, mam to sice uz vymenene za nismo(vyskytla sa vyhodna kupa z druhej ruky) ale este som nemal moznost to odtestovat.
Obrázek
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts
PUURO
user
Příspěvky: 40
Registrován: 30.06.2009, 10:05
Bydliště: Nitra

Re: Pomocny spojkovy valec

Příspěvek od PUURO »

Dakujem tvrdas za info, ja si myslim,ze ked si mal OEM valcek na tej keramike a normalne to fungovalo tak tam mozem dat aj ten vacsi valec a nemalo by sa nic pokazit.
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomocny spojkovy valec

Příspěvek od adner »

musíš ale počítat s tím, že se ti o něco zkrátí dráha potřebná pro vypnutí spojky
tvrdas0
user
Příspěvky: 215
Registrován: 25.01.2011, 21:12
Bydliště: Bytča
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomocny spojkovy valec

Příspěvek od tvrdas0 »

To tam pisu tiez ako upozornenie ze nismo valec je vhodny iba pre single plate spojky
Obrázek
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts
PUURO
user
Příspěvky: 40
Registrován: 30.06.2009, 10:05
Bydliště: Nitra

Re: Pomocny spojkovy valec

Příspěvek od PUURO »

tak nemal by byt s tym problem zajtra mrknem na prevodovku,ze ci tam bude mozne dat ten vacsi piest, adner chcel by som to skusit trochu aj koli tej drahe pedalu,ty si to mal tak na aute ???
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomocny spojkovy valec

Příspěvek od adner »

chod pedálu zůstane stejný + nebude tak tvrdý, zkrátí se chod vypínací páky spojky, takže ta musí být v super ok stavu....ján prasátko neměnil, protože posilovač na 300ZX...
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomocny spojkovy valec

Příspěvek od Mirek »

Adnere, promin ze se vam pletu do debaty, ale rikas ze oem pomocnej valec staci s posilovacem? Na jakoukoliv beznou sportovni spojku? Mam problemy s tou svoji spojkou, mozna by ho zpetna instalace oem pomocneho valce pomohla vyresit? Respektive ze tam mam zbytecne nismo valec s jinym vrtanim, kdyz mam posilovac?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
adner
user
Příspěvky: 2480
Registrován: 10.03.2006, 03:15
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomocny spojkovy valec

Příspěvek od adner »

ten nismo big bore se dává jen pro snížení potřebné síly na pedálu u tvrdších přítlačáků, jiný důvod to nemá...pokud máš posilovač, je to zbytečnost.....měl jsem 3lamelu s OEM válečkem bez posilovače a taky to šlo, ten jsem přidal až časem právě kvůli komfortu a pohoda....pokud máš jednolamelu, tak to musí fungovat s oběma, jen je prostě někde chyba..
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Pomocny spojkovy valec

Příspěvek od Mirek »

ok dekuju za informace
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Odpovědět