Ahoj hosi nedávno jsem si koupil 200sx a majitel mi řekl že tam je t28 turbo jak jsme se podíval jen tak od oka tak tam vetší bylo.
Po vyndání turba jsem zjistil že v sání je olej takže turbo netěsní a má vůli asi 1mm do stran a 0.1mm dopředu a dozadu. Tak se chci zeptat jestli to turbo má smysl na repas a kde nejlépe? A jestli to je vůbec T28 nebo nějakej hybrit. Hledal jsem všude na netu a na normálním garrettu t28 je napsáno GARRETT A/R60 M24 a já tam mám napsátno GARRETT A/R42 M24 tak jestli to je nějakej velkej rozdíl jo a je prasklý wastegate viz photo tak jestli nemám vyměnit i výfukouvou část.
Děkuji a prosím neukamenujte mě XD.
Identifikace a repas turba T28
Re: Identifikace a repas turba T28
m24 ar42 mělo třeba RB26DETT R32 .....
prasklinky jsou běžné...
prasklinky jsou běžné...
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
Re: Identifikace a repas turba T28
Už jsem si to vše zjistil a díky.