Zdravím,
jaký byste doporučili těsnění svody-turbo u CA18DET? Mně už tam dvě zhořela (naposled jsem tam měl tenký plechový těsnění z Autokelly).
CA18DET těsnění svody-turbo
Re: CA18DET těsnění svody-turbo
Dej si tam originální i s těma jistícíma plechama pod matky + důležitý je pořádně uchycenej downpipe a nejlépe s vlnovcem aby jsi neměl váhu celého výfuku na těch čtyřech šroubech, pak ti nevydrží nicMrDeesh píše:Zdravím,
jaký byste doporučili těsnění svody-turbo u CA18DET? Mně už tam dvě zhořela (naposled jsem tam měl tenký plechový těsnění z Autokelly).
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: CA18DET těsnění svody-turbo
privarit
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den