P:GK tech adapter - PRODANO
P:GK tech adapter - PRODANO
Prodám GK tech adaptéry .... důvod prodeje je změna projektu
			
							
			
									
						
							CNC výpalky laser ,plasma a autogen
			
						Re: P:GK tech adapter
Čau Maro, kolik bys chtěl za ty adaptéry.  Diky
			
			
									
						
										
						Re: P:GK tech adapter
Prosim o vysvetleni pro neznale   , k cemu ten adapter slouzi ? vidim ze to jde vic do Acka jestli se mi to nezda ale duvod ? Dekujuuuuuu
 , k cemu ten adapter slouzi ? vidim ze to jde vic do Acka jestli se mi to nezda ale duvod ? Dekujuuuuuu  
			
			
									
						
							 , k cemu ten adapter slouzi ? vidim ze to jde vic do Acka jestli se mi to nezda ale duvod ? Dekujuuuuuu
 , k cemu ten adapter slouzi ? vidim ze to jde vic do Acka jestli se mi to nezda ale duvod ? Dekujuuuuuu  
Stage 2 HD, Walbro, GT2560R 1Bar HKS actuator, HKS Hi-Power, VLSD, Vodní chladič Japspeed, Velkej IC, R33 brzdy,Nismo siláče, Komplet polyuretan ES, Japspeed Toe arm, MeisterR
			
						Re: P:GK tech adapter
rameno ti jde víc dolu tak jak má jít při snížení ... person je náchylný na trajektorii spodního ramena pač spodek ramena jde po kružnici ale vrch je pevný je potřeba aby posun těhlice byl co nejmenší jak do A tak aby se kolo nešoupalo po asfaltu  vem si kružítko a nakresli si trajektorii ramena a nejlíp vychází když jde lehce dolu pak při propružení se A a posun kola nejmenší 
na snížení je třeba lepší multilink který který má posuvný vrch i spodek ale zas je důležitý poměr ramen spodní delší horní kratší kdyby byla stejná tak tak sice při propružení se nezmění A ale kola se šoupnou k sobě a to je nežádoucí .... jaký koliv posun hlavně když gumy jsou na své hranici přilnavosti proto jinej poměr aby při propružení styčná plocha zůstala cca na svém místě a A se změnila minimálně ale to už odbočuji napsat by se o tom dalo vela
 napsat by se o tom dalo vela  
			
			
									
						
							na snížení je třeba lepší multilink který který má posuvný vrch i spodek ale zas je důležitý poměr ramen spodní delší horní kratší kdyby byla stejná tak tak sice při propružení se nezmění A ale kola se šoupnou k sobě a to je nežádoucí .... jaký koliv posun hlavně když gumy jsou na své hranici přilnavosti proto jinej poměr aby při propružení styčná plocha zůstala cca na svém místě a A se změnila minimálně ale to už odbočuji
 napsat by se o tom dalo vela
 napsat by se o tom dalo vela  
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
			
						

