P: 200sx S13 PRODÁNO
P: 200sx S13 PRODÁNO
Tak jsem se po sedmi (!) letech rozhodl prodat svoje dvoukilo. Vyjedu s ním jen párkrát ročně a je škoda, aby to auto nebylo venku každej pěknější víkend
Je to 200sx S13 r.v. 1992 s motorem CA18DET, najeto 111 tkm, STK do 8/2018. Cílem pro stavbu auta bylo udělat z něj pěknou a spolehlivou víkendovku, která z člověka nevytřese kostru. Žádný driftový ani závodní ambice to auto doteď nemělo, to už nechám na příštím majiteli.
Exteriér:
- černá metalíza Škoda (byla na octavii 1. gen.) + dizajnový červený proužek
- laminátový bodykit
- čirá světla s nastavitelnou pozicí
- dvě sady kol - 17" šestipaprskové MAK s pneu Michelin 235/50 vzadu a Nokian 205/50 vpředu - stav na dojetí
15" orig. s pneu 205/60 - stav lepší, sezónu by mohly vydržet + 15" orig. rezervní kolo v kufru
Celkově je lak v dobrým stavu, jen na kapotě a pravým předním blatníku je škrábanec (spadl na něj plech v garáži) a kolem bodykitu tu a tam prasklinka. Spodek auta je natřený proti korozi, nikde nic nehnije, žádná hluboká rez - vyvařoval se jen kousek pravýho prahu. Když se to umyje, tak je jak psí kulky
Podvozek:
- PUR silentbloky STRONGFLEX u tie rods - nově
- nové uložení předního stabilizátoru
- nové brzdové destičky P+Z, srovnané kotouče
- přední tlumiče série, zadek KYB Excel G, pružiny nejspíš série (neměnil jsem)
Brzdy se měnily teď na podzim, ještě by chtěly pořádně zajet, ale nebyl na to čas ani počasí. Přední stabilizátor je komplet udělaný, zbytek zatím nebyl potřeba měnit. Podvozek není přehnaně tvrdej, na těch 15" (doporučuju) je to i relativně pohodlný svezení.
Motor:
CA18DET
- leštěné ojnice
- nové kroužky od Kentoyi
- šálky ACL
- cometic 1.3 mm pod hlavou + orovnaná hlava a blok
- měněné rozvody
- přetěsnění
- hydroštely po repasi
- turbo Garett T25 po repasi - vůle v normě, nekouří, tlak série (0.7 bar na výstupu)
- sání orig. HKS "houba"
- BOV Blitz
- IC série
- nová baterie Varta Blue 60Ah
- palivová pumpa Walbro 255 l/h
- alternativní zapojení FPR (regulátor tlaku paliva)
- nová spojka Japanparts
- příprava na baterii v kufru
- průchozí 2" nerezový výfuk
- nové filtry (olej, palivo)
- nové náplně - chladič, olej, převodovka, brzdy a spojka
- olej Liqui Moly MoS2 10W40 - jezdí na něj celou dobu
S motorem není žádný problém, startuje na drnc a táhne pěkně. Turbo tlačí sérii, v ŘJ je sériový čip - výkon by se měl blížit sérii (nemám změřeno). Po "GO" (neměnilo se všechno) má najeto míň jak 3 tisíce km.
Interiér:
- těžká série (volant, sedačky, pásy, koberce)
- držák na budík, v současnosti je tam budík na tlak turba Prosport, ale nejspíš odešlo čidlo, takže jen svítí
Interiér je v dobrém stavu, jen v kufru chybí pár dílů tapecírungu.
Vady:
- zmíněné oděrky na laku
- vynechává tachometr + odometr, už jsem měnil budíky, měřil čidlo v převodovce, hýbyl vším možným a občas ta potvora neukazuje
- nezaplacená EKO daň
Auto stojí celou dobu v garáži pod plachtou, v zimě nejezdí. Celkově jsem s ním najel asi 5000 km. K autu mám i náhradní díly (klima, turbo, cívky, hydra, orig. přední světla,...). Je to, myslím, dobrý projekt pro někoho, kdo by chtěl jen jezdit a udržovat, případně jako solidní základ pro navýšení výkonu.
Informace ze stavby auta jsou zde na fóru:
http://www.200sx.cz/forum/viewtopic.php ... ohla+200sx
Většinu chybějících fotek můžu doplnit, pokud by někdo měl zájem - mám k dispozici kompletní fotodokumentaci stavby auta.
FOTO:
CENA: 110 000 Kč
Nějaká dohoda je samozřejmě možná, ale na prodej nějak moc nespěchám a radši bych to auto dal někomu, kdo se o něj bude starat a neomotá ho hned kolem nejbližšího stromu. Časem budu inzerovat i jinde, ale chtěl jsem to sem dát s předstihem.
P.S.: auto stojí v garáži u Olomouce a já jsem většinu času v Praze, takže je potřeba se na prohlídce předem domluvit.
Je to 200sx S13 r.v. 1992 s motorem CA18DET, najeto 111 tkm, STK do 8/2018. Cílem pro stavbu auta bylo udělat z něj pěknou a spolehlivou víkendovku, která z člověka nevytřese kostru. Žádný driftový ani závodní ambice to auto doteď nemělo, to už nechám na příštím majiteli.
Exteriér:
- černá metalíza Škoda (byla na octavii 1. gen.) + dizajnový červený proužek
- laminátový bodykit
- čirá světla s nastavitelnou pozicí
- dvě sady kol - 17" šestipaprskové MAK s pneu Michelin 235/50 vzadu a Nokian 205/50 vpředu - stav na dojetí
15" orig. s pneu 205/60 - stav lepší, sezónu by mohly vydržet + 15" orig. rezervní kolo v kufru
Celkově je lak v dobrým stavu, jen na kapotě a pravým předním blatníku je škrábanec (spadl na něj plech v garáži) a kolem bodykitu tu a tam prasklinka. Spodek auta je natřený proti korozi, nikde nic nehnije, žádná hluboká rez - vyvařoval se jen kousek pravýho prahu. Když se to umyje, tak je jak psí kulky
Podvozek:
- PUR silentbloky STRONGFLEX u tie rods - nově
- nové uložení předního stabilizátoru
- nové brzdové destičky P+Z, srovnané kotouče
- přední tlumiče série, zadek KYB Excel G, pružiny nejspíš série (neměnil jsem)
Brzdy se měnily teď na podzim, ještě by chtěly pořádně zajet, ale nebyl na to čas ani počasí. Přední stabilizátor je komplet udělaný, zbytek zatím nebyl potřeba měnit. Podvozek není přehnaně tvrdej, na těch 15" (doporučuju) je to i relativně pohodlný svezení.
Motor:
CA18DET
- leštěné ojnice
- nové kroužky od Kentoyi
- šálky ACL
- cometic 1.3 mm pod hlavou + orovnaná hlava a blok
- měněné rozvody
- přetěsnění
- hydroštely po repasi
- turbo Garett T25 po repasi - vůle v normě, nekouří, tlak série (0.7 bar na výstupu)
- sání orig. HKS "houba"
- BOV Blitz
- IC série
- nová baterie Varta Blue 60Ah
- palivová pumpa Walbro 255 l/h
- alternativní zapojení FPR (regulátor tlaku paliva)
- nová spojka Japanparts
- příprava na baterii v kufru
- průchozí 2" nerezový výfuk
- nové filtry (olej, palivo)
- nové náplně - chladič, olej, převodovka, brzdy a spojka
- olej Liqui Moly MoS2 10W40 - jezdí na něj celou dobu
S motorem není žádný problém, startuje na drnc a táhne pěkně. Turbo tlačí sérii, v ŘJ je sériový čip - výkon by se měl blížit sérii (nemám změřeno). Po "GO" (neměnilo se všechno) má najeto míň jak 3 tisíce km.
Interiér:
- těžká série (volant, sedačky, pásy, koberce)
- držák na budík, v současnosti je tam budík na tlak turba Prosport, ale nejspíš odešlo čidlo, takže jen svítí
Interiér je v dobrém stavu, jen v kufru chybí pár dílů tapecírungu.
Vady:
- zmíněné oděrky na laku
- vynechává tachometr + odometr, už jsem měnil budíky, měřil čidlo v převodovce, hýbyl vším možným a občas ta potvora neukazuje
- nezaplacená EKO daň
Auto stojí celou dobu v garáži pod plachtou, v zimě nejezdí. Celkově jsem s ním najel asi 5000 km. K autu mám i náhradní díly (klima, turbo, cívky, hydra, orig. přední světla,...). Je to, myslím, dobrý projekt pro někoho, kdo by chtěl jen jezdit a udržovat, případně jako solidní základ pro navýšení výkonu.
Informace ze stavby auta jsou zde na fóru:
http://www.200sx.cz/forum/viewtopic.php ... ohla+200sx
Většinu chybějících fotek můžu doplnit, pokud by někdo měl zájem - mám k dispozici kompletní fotodokumentaci stavby auta.
FOTO:
CENA: 110 000 Kč
Nějaká dohoda je samozřejmě možná, ale na prodej nějak moc nespěchám a radši bych to auto dal někomu, kdo se o něj bude starat a neomotá ho hned kolem nejbližšího stromu. Časem budu inzerovat i jinde, ale chtěl jsem to sem dát s předstihem.
P.S.: auto stojí v garáži u Olomouce a já jsem většinu času v Praze, takže je potřeba se na prohlídce předem domluvit.
Naposledy upravil(a) Kohla dne 28.04.2017, 15:12, celkem upraveno 1 x.
200SX S13 ... "Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna
- Milan RPS13
- user
- Příspěvky: 512
- Registrován: 29.03.2009, 03:11
- Bydliště: Liberec-Karlov pod Ještědem
Re: P: 200sx S13
Sorry za OT ale po dlouhé době super inzerát který donutí člověka číst i když vlastně nemá zájem o koupi.
Jinak pěkný kousek.
Jinak pěkný kousek.
Audi A4 Avant 3.0TDI 171kw Quattro-Daily car
Audi A3 Sportback 2.0TDI 125kw-Daily car
Nissan 200sx 2.5Turbo 1JZGTE VVTi-Drift car
GO motorů CA,SR,RB,JZ,EJ . . .
DOOR FORWARD
LIBEREC DRIFT TEAM
BURGproduction
Audi A3 Sportback 2.0TDI 125kw-Daily car
Nissan 200sx 2.5Turbo 1JZGTE VVTi-Drift car
GO motorů CA,SR,RB,JZ,EJ . . .
DOOR FORWARD
LIBEREC DRIFT TEAM
BURGproduction
Re: P: 200sx S13
Zamluveno.
200SX S13 ... "Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna
Re: P: 200sx S13
Opět k dispozici, zájemce se ještě nerozhoupal...
200SX S13 ... "Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: P: 200sx S13
dycky když to tu vidím, mám chut to koupit je moc pěkne
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Re: P: 200sx S13
Je jeste na prodej
Re: P: 200sx S13
UP: Auto je pořád k dispozici. Kdyby si chtěl někdo udělat radost na Velikonoce, tak dejte vědět
200SX S13 ... "Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna
Re: P: 200sx S13
ZAMLUVENO
200SX S13 ... "Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna
Re: P: 200sx S13
Prodáno. Přeji hodně šťastných kilometrů novému majiteli.
200SX S13 ... "Being second is to be the first of the ones who lose" - Ayrton Senna