uklízím na dílně a mam tu navíc opravné prahy a levý lem na 200sx s13
oboje v MAG základovce (určená na sváření )
oba prahy 1000kč
lem 1000kč - prodáno
cena je nižší z důvodu předvánočního úklidu
foto lemu z výroby
P:Prahy a L lem 200sx s13
P:Prahy a L lem 200sx s13
Naposledy upravil(a) mara_m dne 12.12.2016, 21:16, celkem upraveno 1 x.
CNC výpalky laser ,plasma a autogen
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: P:Prahy a L lem 200sx s13
tie prahy to je po celej dlzke od kolesa po koleso alebo ako original ktory konci na urovni dveri?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: P:Prahy a L lem 200sx s13
napojeno jako origo v kuse to výrobně nejde.... do zadu se rozšiřuje z 60 na 80mm respektivě jde ale nikdo by to nezaplatil
nicméně jsou dva díly .. pokud to někdo vysloveně ce vkusem můžu je v přípravku svařit k sobě ale vzadu z toho prvního dilu vzniká příčka tak proto je lepší když jsou na 2 díly
zkusím najít foto
nicméně jsou dva díly .. pokud to někdo vysloveně ce vkusem můžu je v přípravku svařit k sobě ale vzadu z toho prvního dilu vzniká příčka tak proto je lepší když jsou na 2 díly
zkusím najít foto
CNC výpalky laser ,plasma a autogen