100Dik píše:No jako pokud máš stejnej problem problém jako já tak ti nová hydra nepomuzou. U mě není zrejme problém v hyhrostelech jako takovych v jejich funkcnosti.... kdyby byla hydra v jinem motoru tak by makaly OK
nenapadá mě, ale proč to dělalo i v jinem bloku, jestli je to vazne ten restriktor asi by to bylo vazne kurva nahoda.
Ještě mě napadlo jestli nemůže byt slabá olej pumpa přestože ukzuje budik hodnoty v normě???? studenej volnobeh 5bar
teplej cca1bar a teplej v max otackach 5-6bar
Fakt nechci prudit, ale jsou ty nový hydra OEM Nissan ne z USA ale buď přímo od dealera nebo přímo z Japanu?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD Family car Bmw M6 - r.v2005 Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej) Low cost track project BMW e36 - r.v94 Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
už jsem to tu psal
hydra klepají když mají málo oleje nebo nedrží tlak nebo jsou volné v hlavě
takže zjistit zda tam jde opravdu dost oleje ...
změřit vůli v hlavě pokud někdo vyndavá pružiny kladívkem a ořechem do goly tak se podívat zda tímto způsobem není poškozená hlava (ano je to i v manuálu ale mělo by se to využívat jen na uvolnění takže lehký poklep aby se to uvolnilo a ne na vyndavání)
ale když přestávají klepat za tepla pořád mi z toho vychází že je přicpanej kanál .... takže bych začal tím restriktorem a dokonalým proplachem kanálu
kolik jde oleje do hlavy ? pokud máš hydra tvrdé a klepou tak není problém v hydrech v zpětném ventilu (kuličky ) v bloku na zásobování hlavy olejem ..... při každé GO by se měl odvrtat a dát nový