Cukání CA18DET
Cukání CA18DET
Čauves, při jízdě mi poměrně škube CAčko. Dělá to i když pustím plyn třeba zkopce a nechám rychlost tak to prská a kolikrát i zrychluje než abych brzdil motorem... Motor je po Go a jediný co se nedělalo jsou vstřiky, tím bych začal.
Když jsem byl na technický a pořád jsem popojíždel a žhavil pumpu tak mi to nešlo skoro ani nastartovat, jak kdyby to bylo přechcaný.
Na druhou stranu když dorazim do garáže trochu hnu s CAS a jedu to projet je najednou bez problému. Druhý den jedu a zase to cuká..
Když motor trošku protáhnu a přetlačím to turbem tak to zas přestane dělat.. Ve vyšších otáčkách a při full boostu to nedělá.
Může to bejt těma vstřikama ?
Máte nějaký nápady ? Díky
Když jsem byl na technický a pořád jsem popojíždel a žhavil pumpu tak mi to nešlo skoro ani nastartovat, jak kdyby to bylo přechcaný.
Na druhou stranu když dorazim do garáže trochu hnu s CAS a jedu to projet je najednou bez problému. Druhý den jedu a zase to cuká..
Když motor trošku protáhnu a přetlačím to turbem tak to zas přestane dělat.. Ve vyšších otáčkách a při full boostu to nedělá.
Může to bejt těma vstřikama ?
Máte nějaký nápady ? Díky
-
- user
- Příspěvky: 441
- Registrován: 23.11.2014, 22:24
- Bydliště: Jinočany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání CA18DET
Nezavira ti klapka jestli nejde brzdit motorem, budes mit posunutej potenciometr na klapce
Re: Cukání CA18DET
Potenciometr pomohl, super díky. Nicméně škubání přetrvává, ještě jsem si pohrál trošku s předstihem a už to dělalo jen v rozmezí 3500 - 4000 ot. a to na každé rychlosti.. + jsem zjistil že pokud nechám najet pumpu při otočení kličku 2x - 3x za sebou třeba během hodiny tak se tomu nechce startovat... Pomůže tomu přidání plynu..
-
- user
- Příspěvky: 441
- Registrován: 23.11.2014, 22:24
- Bydliště: Jinočany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání CA18DET
tak jeste zkus svicky BCPR7E s tema me to fungovalo... a ten predstih... muzes ho vyfotit jak ho mas nastavenej ? znamymu to taky takhle skubalo tak jsem mu ho pootocil tak aby byla vpravo mensi cast posuvniku... tudiz pootocit doleva
Re: Cukání CA18DET
chyba mu tam S teda BCPR7ES, CAS nastav podla stroboskopu a remenice 4-tá ryska cize 15°, podla navodov na internete by to mal byt aj presny stred vsetkych 3 dier
http://carthrottle.parts/ Gktech official distribúcia
Vyhodnejsie ceny pre ludi z fora - Kontakt PM
http://www.facebook.com/carthrottle.parts
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání CA18DET
cacko sa velmi lahko a rado prechlastava. ako stara skoda
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Cukání CA18DET
casto za to moze seriove zapojenie fpr,mal by byt zapojeny priamo do sania.
Re: Cukání CA18DET
Svíčky mám určitě jiný. Ale sklepnutý na 0,8 jsou. Teď mám CAS asi tak nějak v prostředku