Časování CA18DET

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Časování CA18DET

Příspěvek od Peťouch »

Nevíte někdo pls v kolika stupních před HU otevírá sací vačka a v kolika za DU zavírá? Popř. zda má někdo změřeno kolik stupňů je jeden zub na vačkovém kole?
Díky
Uživatelský avatar
That_Nice_Guy
user
Příspěvky: 116
Registrován: 03.01.2015, 17:29
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Časování CA18DET

Příspěvek od That_Nice_Guy »

Podle tohohle spec listu
Standard JDM CA18DET Cam specs:
In lift - 7.8mm
Ex lift - 8.5mm
In duration - 240
Ex duration - 248
In opens - 0 BTDC
In closes - 60 ABDC
In center lobe angle - 120deg
Ex opens - 64 BBDC
Ex closes - 4 ATDC
Ex center lobe angle - 120deg

Otevírá v DU a zavírá 60st po DU.
Jinak jeden zub na oem kole je 5st, dá se stim dostat na 115st na centrální kružnici což je lepší než 130 při zachování značek, ale štelovací kolo je nejlepší řešení a to je potřeba posunout 8st advance...pokud ti de o dvojitý výfukový vačky, ale bacha na zdvih ať ti necinkají ventily jako mě, mám totiž stažený blok i hlavu a už mi to prosté nedalo, to ale zkusím vyřešit silnějším těsněním a když to nepomůže tak zafrézuju písty.
Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: Časování CA18DET

Příspěvek od Peťouch »

To byla rychlost. Diky. Myslel jsem, že s frekvencí návštěv členů v posledních měsících se to dozvím nejdřív za týden :D
Uživatelský avatar
That_Nice_Guy
user
Příspěvky: 116
Registrován: 03.01.2015, 17:29
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Časování CA18DET

Příspěvek od That_Nice_Guy »

To víš odpolední v práci, tak kontroluju :lol:
Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: Časování CA18DET

Příspěvek od Peťouch »

Zaplať pán bůh, že jsem se trefil :lol: Jinak tys dával sací o 5° a o 2° výfukovou, nebo jsi to měl razantnější?
Uživatelský avatar
That_Nice_Guy
user
Příspěvky: 116
Registrován: 03.01.2015, 17:29
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Časování CA18DET

Příspěvek od That_Nice_Guy »

Ne já nechal výfukovou na výfuku tak jak je a jenom posunul výfukovou na sání o 8st dopředu (advance) je pravda že teď jak jsem musel dát origo sací zpátky kvůli těm ventilům tak je to takový línější a volnoběh a je krapet lepší. Ale za mě rozhodně dobrá úprava když nemáš dost peněz na nějaký 256 vačky třeba poncams.
Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: Časování CA18DET

Příspěvek od Peťouch »

Chci tam teď dát sací z de, (kterou už 3 roky syslím pod ponkem :D ) a kdyby se to nechovalo líp, tak vrátít zpět oem a změnu časování. Jinak štelovací kola nechám udělat ze seriových.
Naposledy upravil(a) Peťouch dne 21.02.2018, 20:38, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
That_Nice_Guy
user
Příspěvky: 116
Registrován: 03.01.2015, 17:29
Bydliště: Mladá Boleslav

Re: Časování CA18DET

Příspěvek od That_Nice_Guy »

UK spec CA18DE... (4 port intake runners, No emisions)

Compression 10.5:1

In lift - 8.5mm
Ex lift - 8.5mm
In duration - 248
Ex duration - 248
In opens - 16 BTDC
In closes - 52 ABDC
Ex opens - 50 BBDC
Ex closes - 18 ATDC

Jinak tohle je spec na UK 18de vačku, je krapet jiná než z det
Peťouch
user
Příspěvky: 435
Registrován: 29.04.2014, 09:28

Re: Časování CA18DET

Příspěvek od Peťouch »

Jj, díky ti, už jsem se k tomu progooglil
Odpovědět