Zvláštní chod motoru - CA18DET
Zvláštní chod motoru - CA18DET
Ahoj, klubáci.
Obracím se na Vás s prosbou o pomoc ohledně 200SX S13 s motorem CA18DET. Auto už nějakou dobu mám a necelé 2 roky probíhala renovace karoserie i motoru. Motor po složení běžel zcela normálně (auto je na drift), něco málo jsem s ním najel, zatím žádná pekla v rámci zajíždění. Při sobotním tréninku jsem auto nechal běžně cca půl hodiny ohřát, trochu ho projel a potom jsem udělal několik donutů okolo gumy. Z ničeho nic, jakoby auto jelo na 3 válce (netvrím, že jelo, ale zní to tak, nejsem si jistý). Toto se děje na volnoběh, motor má nepravidelný chod - chvíli běží normálně, následně sebou začne šít a zní jak tříválec, potom se zase chytí a takto pořád dokola. Po přišlápnutí plynu auto jde špatně do otáček, řekl bych, jakoby zadrhává. Sem tam jde normálně, ale většinou takto problematicky. Ve chvíli, když se nechce nechat vytočit, zdá se mi, že prostřeluje do výfukul. Myslím, že toto vše je o to horší, čím je auto ohřatější, ale nemohu 100% potvrdit.
Hledání závady: Byly proměřeny tlaky na všech 4 válcích, při čemž hodnoty ukazují přes 10. Cívky jiskru hází, zdá se, že i správně. Měl jsem půjčenou jednu zcela jistě funkční a měnil jsem jednu po druhé - beze změny. Svíček vyzkoušeno několik. Tlak v čerpadlě veliký (neměřený přesně, ale rozhodně neni malý). Předstih na středu, doteď auto bez problémů jelo a s předstihem nikdo nehnul, proto předpokládám, že zde příčina není. Na předstihu mám i risky, aby se dal nastavit zhruba i bez stroboskopu. Váha vzduchu funguje, po odpojení auto zdechne. Voda nemizí, oleje v motoru dostatek. Rozvody děláný při GO motoru, komplet (aktuálně jsem nekontroloval, jestli například nepřeskočil řemen o zub). Auto startuje zcela normálně a hladce, motor neklepe, když běží normálně, je tichý (pomineme-li tu rouru místo výfuku). Kontroloval jsem i vzduchové vedení, zda-li si někde nepřisává falešný vzduch nebo naopak, jestli někde vzduch neutíká. Turbo jede normálně (větší kuličkové, tlak 0,7bar). Budík na bohatost směsi zatím nemám zapojený. Klapka čistá, funkční.
Opravdu už si nevím rady, proto prosím o pomoc zde, zda-li jste se někdo s tímto problémem setkal nebo tušíte, kde by mohla být příčina. Jsem z Plzně, takže pokud jste někdo z okolí, není problém se na auto podívat fyzicky, člověku se potom samozřejmě lépe zjišťuje závada a zároveň se to ne úplně ideálně popisuje na PC.
Děkuji za každou radu a přeji hezký den .
Obracím se na Vás s prosbou o pomoc ohledně 200SX S13 s motorem CA18DET. Auto už nějakou dobu mám a necelé 2 roky probíhala renovace karoserie i motoru. Motor po složení běžel zcela normálně (auto je na drift), něco málo jsem s ním najel, zatím žádná pekla v rámci zajíždění. Při sobotním tréninku jsem auto nechal běžně cca půl hodiny ohřát, trochu ho projel a potom jsem udělal několik donutů okolo gumy. Z ničeho nic, jakoby auto jelo na 3 válce (netvrím, že jelo, ale zní to tak, nejsem si jistý). Toto se děje na volnoběh, motor má nepravidelný chod - chvíli běží normálně, následně sebou začne šít a zní jak tříválec, potom se zase chytí a takto pořád dokola. Po přišlápnutí plynu auto jde špatně do otáček, řekl bych, jakoby zadrhává. Sem tam jde normálně, ale většinou takto problematicky. Ve chvíli, když se nechce nechat vytočit, zdá se mi, že prostřeluje do výfukul. Myslím, že toto vše je o to horší, čím je auto ohřatější, ale nemohu 100% potvrdit.
Hledání závady: Byly proměřeny tlaky na všech 4 válcích, při čemž hodnoty ukazují přes 10. Cívky jiskru hází, zdá se, že i správně. Měl jsem půjčenou jednu zcela jistě funkční a měnil jsem jednu po druhé - beze změny. Svíček vyzkoušeno několik. Tlak v čerpadlě veliký (neměřený přesně, ale rozhodně neni malý). Předstih na středu, doteď auto bez problémů jelo a s předstihem nikdo nehnul, proto předpokládám, že zde příčina není. Na předstihu mám i risky, aby se dal nastavit zhruba i bez stroboskopu. Váha vzduchu funguje, po odpojení auto zdechne. Voda nemizí, oleje v motoru dostatek. Rozvody děláný při GO motoru, komplet (aktuálně jsem nekontroloval, jestli například nepřeskočil řemen o zub). Auto startuje zcela normálně a hladce, motor neklepe, když běží normálně, je tichý (pomineme-li tu rouru místo výfuku). Kontroloval jsem i vzduchové vedení, zda-li si někde nepřisává falešný vzduch nebo naopak, jestli někde vzduch neutíká. Turbo jede normálně (větší kuličkové, tlak 0,7bar). Budík na bohatost směsi zatím nemám zapojený. Klapka čistá, funkční.
Opravdu už si nevím rady, proto prosím o pomoc zde, zda-li jste se někdo s tímto problémem setkal nebo tušíte, kde by mohla být příčina. Jsem z Plzně, takže pokud jste někdo z okolí, není problém se na auto podívat fyzicky, člověku se potom samozřejmě lépe zjišťuje závada a zároveň se to ne úplně ideálně popisuje na PC.
Děkuji za každou radu a přeji hezký den .
S13 drift car
Re: Zvláštní chod motoru - CA18DET
Mě tohle dělaly cívky. Když to bylo studené 4 válce když se motor zahřál tak 3.
200sx s13 1989
Re: Zvláštní chod motoru - CA18DET
je spravne ze po opojeni vahy zdechne? mne motor bezi aj bez vahy, sice neprpavidelne (sr20)
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvláštní chod motoru - CA18DET
neni. bez vahy to ma ist normalne ale toci len do 2 tisic.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Zvláštní chod motoru - CA18DET
Ahoj, možná jsem Vás mystifikoval, motor po odpojení asi neumře, ale jede v nouzáku, jak píšete. Už z toho blbnu, omlouvám se. Každopádně jakmile auto začalo blbnout, byl jsem upozorněn na cívky, proto jsem je objednal a dnes přišly, takže zítra je zkusím vyměnit a budu se modlit, že je problém skutečně v cívce. Pokud ne, pak mi napadá už jen problém někde v přeplňování, možná přecijen turbo není OK, možná jsem přehlédl nějakou díru ve vedení nebo v redukci, netuším. Držte prosím palce.
'
Děkuji za rady, pokud problém přetrvá, dám vědět .
'
Děkuji za rady, pokud problém přetrvá, dám vědět .
S13 drift car
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvláštní chod motoru - CA18DET
Co cidlo teploty vody?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Zvláštní chod motoru - CA18DET
Cívky vyměněny, problém přetrvává. Čidlo teploty vody zkusím, když ho dopojím, co by se mělo dít? Respektive, jak zjistím, jestli je problém v něm? Nevîm, jestli mám možnost zlusit jiné.
Děkuji
Děkuji
S13 drift car
Re: Zvláštní chod motoru - CA18DET
Keď ho odpojís riadiacka si bude myslieť ze motor je zohriaty.
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Re: Zvláštní chod motoru - CA18DET
Si stiahni servisný manuál dá sa mu zmerať aj odpor za studena a za tepla
CA18det,GT2871,1,3bar,sard660,walbro,AFM 300zx,nistune,VLSD
Re: Zvláštní chod motoru - CA18DET
Tak bohužel, problém přetrvává :/. Zasílám odkaz na video, ať přesně vidíte a slyšíte, co auto dělá.
https://www.youtube.com/watch?v=1r59aun ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=1r59aun ... e=youtu.be
S13 drift car
Re: Zvláštní chod motoru - CA18DET
Doplnění:
Předevčírem se stala taková anomálie: Vyblikával jsem jednotku (bez chyby), následně jsem ji odpojoval, nechal chvíli odpojenou, šel zkoumat váhu vzduchu, nějak jsem tam s ní manipuloval, poté jsem opět jednotku zapojil a auto fungovalo úplně normálě. Ujel jsem pár set metrů na zkoušku a vyletěla mi hadice z klapky (pravděpodobně málo utažená), přesně v tu samou chvíli začalo opět auto takto zlobit. Hadice se ihned vrátila na klaplku, utáhla a auto dělá pořád to samé. Samozřejmě jsem to celé zkoušel nasimulovat znovu, ale už se mi to nepodařilo. <- Snad tato informace někomu pomůže.
Předevčírem se stala taková anomálie: Vyblikával jsem jednotku (bez chyby), následně jsem ji odpojoval, nechal chvíli odpojenou, šel zkoumat váhu vzduchu, nějak jsem tam s ní manipuloval, poté jsem opět jednotku zapojil a auto fungovalo úplně normálě. Ujel jsem pár set metrů na zkoušku a vyletěla mi hadice z klapky (pravděpodobně málo utažená), přesně v tu samou chvíli začalo opět auto takto zlobit. Hadice se ihned vrátila na klaplku, utáhla a auto dělá pořád to samé. Samozřejmě jsem to celé zkoušel nasimulovat znovu, ale už se mi to nepodařilo. <- Snad tato informace někomu pomůže.
S13 drift car
Re: Zvláštní chod motoru - CA18DET
To bude chyba kabeláže/konektoru případně něco v ecu ale to moc nepředpokládám. Manuál + multimetr budou od teď tvoji nejlepší kamarádi...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
Re: Zvláštní chod motoru - CA18DET
U klapky bych tipoval zlobivej senzor jeji polohy. Pripadne kabel k ni.
Multimetr a zmerit kontinuitu odporove drahy.
Multimetr a zmerit kontinuitu odporove drahy.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvláštní chod motoru - CA18DET
Co ukazuje boost budík na volnoběhu po odpojeni AFM?
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod