Z31 VG30DETT swap
Z31 VG30DETT swap
Cauky, mate někdo zkušenost se swapem motoru ze z32 do z31 ?
Kdyby jste měli nějaké info, dejte mi prosím vědět
Kdyby jste měli nějaké info, dejte mi prosím vědět
300zx z31 🏎
Suzuki swift
E36 Coupe 325i
Suzuki swift
E36 Coupe 325i
Re: Z31 VG30DETT swap
No myslím že nejvíc ti o Z31 asi tady z těch končin dokáře říct Buky... Tak to na něj
SR20DET swapped RS13
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
2007-2011 CA18DET - stock
2011-2018 SR20DET - stock
2019-???? SR20DET - build
Re: Z31 VG30DETT swap
Vejde se to tam vubec? Vybavuju si matne tu vetu "Nissan vytvoril VG30DETT a pak okolo nej postavil z32"
Re: Z31 VG30DETT swap
Otravuju bukyho s každou hlouposti, tak jsem si říkala ze bych si o tom projednou zkusila pozjistovat nejdřív něco sama. Vejde, ve světě je to vcelku ,,obvyklý “ swap. Někteří na fórech píšou ze je to super a někteří ze twinturbem straci z31 svůj potenciál.... je to tak 50:50. Kde je pravda netusim, původně jsem měla v plánu swap rb ... abych mu mohla říkat 250zr, hahaha jenže v dnešní době není problém koupit RB ale převodovku, potom jeden tipek tady v Česku prodává 1uz za 35000 což je taky ok jenže na to převodovka neexistuje, redukce na Bmw převodovku 20 tisíc, 1jz - drahy takže proste zbylo VG30DETT a snad to někde koupím a bude to sypat jak debil takže kdyby jste někdo někde našli nějaký další info, send me pls já jdu dal googlit
300zx z31 🏎
Suzuki swift
E36 Coupe 325i
Suzuki swift
E36 Coupe 325i
-
- user
- Příspěvky: 441
- Registrován: 23.11.2014, 22:24
- Bydliště: Jinočany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z31 VG30DETT swap
me by se hrozne libila kombinace s13 a VG30de klidne dett :-D
Re: Z31 VG30DETT swap
ja osobne nevidim dovod na takyto swap... povodny motor ma potencial plne vyuzit zvysok z31 aj po vyraznych upravach podvozku a kasne. co vlastne chces swapom dosiahnut?
Re: Z31 VG30DETT swap
Můj původní motor je atmosféra vg30e .... a ted e za dobrou cenu prodává komplet swap VG30DETT to je cely
300zx z31 🏎
Suzuki swift
E36 Coupe 325i
Suzuki swift
E36 Coupe 325i
Re: Z31 VG30DETT swap
aha, atmo..nuz, vela stastia...odporucam najst takyto hotovy projekt a postupovat overenou cestou
Re: Z31 VG30DETT swap
nechej tam VG30, maximálně dodělej turbo, můžeš nechat i kompresní poměr pokud nepotřebuješ velké koně a neplánuješ hodiny lítat po okruhu.
Nemusíš nic upravovat jen se budeš věnovat renovaci dílů. SWAP je vždy drahý na náročný na kompromisy a práci.
Nevím v jakém stavu máš motor, ale za mě bych udělal lehkou GO (žádné kované písty atd.) koupil svody a turbo a naladil to třeba na EMU ECU.
Hodně muziky za málo peněz.
RB je nesmysl.
http://www.xenonzcar.com/z31/turboswap.html
Nemusíš nic upravovat jen se budeš věnovat renovaci dílů. SWAP je vždy drahý na náročný na kompromisy a práci.
Nevím v jakém stavu máš motor, ale za mě bych udělal lehkou GO (žádné kované písty atd.) koupil svody a turbo a naladil to třeba na EMU ECU.
Hodně muziky za málo peněz.
RB je nesmysl.
http://www.xenonzcar.com/z31/turboswap.html
- al47-Gti
- user
- Příspěvky: 443
- Registrován: 11.11.2010, 15:49
- Bydliště: Bělotín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z31 VG30DETT swap
vse na oturbeni mam kdyby nahodou, (turbo,svody a nistune)
Nissan 200sx s13 stage2 sold
nissan 300zx Z31 2sic sold
nissan 300zx z31 2x2 turbo, vacky jim wolf technology stage 2, nistune, 1bar.... atd
nissan 300zx Z31 2sic sold
nissan 300zx z31 2x2 turbo, vacky jim wolf technology stage 2, nistune, 1bar.... atd
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z31 VG30DETT swap
alebo tam daj SRko
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den