Programovatelne ECU
- wheelchair
- user
- Příspěvky: 33
- Registrován: 06.04.2017, 21:08
Re: Programovatelne ECU
Ahoj nechtěl jsem zakládat nový téma, je tu někdo kdo by mi dokázal sehnat nějak dobře nistuna na S13 ? A nejlépe i někoho kdo to umí zapojit a naladit?
- 200sxfabi
- user
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16.06.2010, 09:59
- Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)
Re: Programovatelne ECU
Ten ti jí sežene.
https://www.facebook.com/miroslav.jagos.5?fref=ts
A ten ti jí naladí...
https://www.facebook.com/tomas.fojtik.7?fref=ts
https://www.facebook.com/miroslav.jagos.5?fref=ts
A ten ti jí naladí...
https://www.facebook.com/tomas.fojtik.7?fref=ts
Re: Programovatelne ECU
Ahoj, chci se zeptat, jestli náhodou někdo s nistune neví jaký předstih používá seriová jednotka ca18det při "cranking" tzn. při startování, předpokládám, že vzhledem ke stáří celého systému bude konstantní? Díky.
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
Re: Programovatelne ECU
10-15° bude OK
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: Programovatelne ECU
Díky, vím, že v tomto rozsahu to bude ok, jen tam nepozoruju nějaký rozdíl, tak jsem si říkal, že bych nastavil přesně co má serie, né že by to bylo nějak extra důležité, ale kdyby někdo věděl konkrétně...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
Re: Programovatelne ECU
ahoj, cranking timing je za zavisly od teploty a je to 9st od -40 do 20,potom 7st od 40 do 100,tabulka ma 8 miest. ca18det ecu nie je az taka archaicka...
Re: Programovatelne ECU
Díky, celkem překvapující zjištění.
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
Re: Programovatelne ECU
tak zatial sa mi nestalo aby seriova ecu s nistune (nielen ca18det) nezvladla to co sa od nej pozadovalo....
Re: Programovatelne ECU
Jistě, samozřejmě co se týče ladění a funkčnosti není problém, to souhlasím i když jsem byl osobně hodně rád, že jsem se zbavil restrikce v podobě váhy a filtr hned před "topmount" turbem vypadá hezky . Na SA ecu mě ale spíše lákaly ty věci navíc, které sice nejsou nezbytné, ale shiftlight, launch, trakce a další věci nejsou k zahození, navíc když člověka cokoli napadne třeba vstřikování vody, spínání el. sahary atd, tak prostě má dostatek výstupů navíc kam to pověsí a v rámci jednoho obslužného sw to vše nastaví... No i když mi el. saharu spíná pořád termostat z favoritu nebo čeho a to by stačilo natáhnout jedinný drát k relé
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Programovatelne ECU
Pozrel som AEM programovatelnu a tam je nastavene 10 stupnov predstih a nenasiel som ziadne tabulky, ktore by to menili v zavislosti od teploty. Bavime sa o cisto predstihu pri startovani, nie po tom ked uz sa chyti. Na to uz tam su tabulky ine.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Programovatelne ECU
Ono to není takové "velké téma" k diskuzi. Pokud tam dáš nesmysl moc třeba 30° může se ti stát že to kopne zpět a pokud tam dáš málo třeba -5°tak to zase není schopné motor roztočit. Stejně ihned jak se překročí určité otáčky, třeba 500ot tak to začne brát předstih z mapy.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz
http://shop.ecumaster.cz
Re: Programovatelne ECU
Jo, jsem se mylně domníval, že mi to může pomoci s dřívějším startem, serie (vše přesně nastaveno a seřízeno podle manuálu) mi ve většině případů startovala na první max na druhý kompresní zdvih (na druhý, protože při prvním tam někdy nebyla směs...). Teď už ale tuším, že s tím delším startováním asi nic neudělám (delším myslím do 3s napoprvé, tzn. né nějaké 10-15s šťavení aku a na několikrát), jelikož "problém" bude v synchronizaci kdy moje SA není schopna využít všechny 4 synchronizační okénka v CAS a používá asi jen jedno + ten 1°signál na obvodu, takže se to holt musí párkrát otočit než se to synchronizuje a začne pálit (záleží jak ten motor zrovna stojí)... Měnit a předělávat čidla+triggery nechci. Takže vlastně hotovo.
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Programovatelne ECU
Ako pises, toci to dlhsie kvoli tej synchronizacii. Problem mozu sposobovat aj nizke otacky, kedy ECU si mysli ze sa motor netoci. Taky problem mam s Power FC, ked staci fakt maly rozdiel v startovacich otackach (slabsia baterka v zime) a proste to nechyti.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Programovatelne ECU
PowerFC neznám, ale jestli to jde (u mě jo), tak bych snížil minimální start. otáčky, nejde o to, že by jednotka neviděla otáčky, ty vidí, jen nedosáhneš ty minimální nastavené proto, aby pustila palivo a jiskru a tak to točíš nasucho... Taky to nemusí chytit při velkém poklesu napětí při startu i když otáčky jsou dostatečné.
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30