Meranie vole ventilov SR20DET
Meranie vole ventilov SR20DET
Ahojte viete mi niekto vysvetlit ako merat volu ventilouna SRku? S manualu som to nepochopil pozeral som aj youtube a nikde som nic nenasiel. Jedna sa mi o meranie ktorym zistim rozmer podloziek na ventiloch.
Ford Scorpio 93:SALLE
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif
Audi A6 2,8 V6 quatro SALLE
Daily car: Nissan S14a
Daily car: Mazda 323
http://24.media.tumblr.com/tumblr_mebx2 ... o1_400.gif
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Meranie vole ventilov SR20DET
Mno aby sa to nejak posunulo dalej, sic nie som odbornik na SR, ale podla manualu (strana EM-47) je to lahke
Jeden rocker arm posobi naraz na 2 ventily. Jeden ventil ma navrchu "nasadeny" tzv. rocker arm guide a druhy ventil ma nasadenu tu podlozku (shim). Aby si vedel aku podlozku pouzit, tak pomocou uchylkomeru zmeras rozdiel vysky medzi dosadacou plochou na rocker arm guide jedneho ventilu a vrchnou stranou druheho ventilu (bez nasadenej podlozky). Hrubka podlozky je potom urcena rozdielom tej vysky +/- 0.025 mm.
V podstate ten rozdiel vysky urcuje hrubku toho rocker arm guide na tom jednom ventile a podobnu hrubku je potrebne dat aj na druhy ventil +/- 0.025mm. Je tam plus aj minus, tzn. moze byt hrubsia aj tensia o tych 0.025 mm. Nemozes pouzit priamo hrubku toho rocker arm guide, lebo druhy ventil moze byt kapanem vyssi alebo nizsi, preto sa to meria takto zlozito. Tou podlozkou dosiahnes aby rocker arm nebol "nakrivo" voci vacke.
Keby este nieco nebol jasne, tak sem s tym.
Jeden rocker arm posobi naraz na 2 ventily. Jeden ventil ma navrchu "nasadeny" tzv. rocker arm guide a druhy ventil ma nasadenu tu podlozku (shim). Aby si vedel aku podlozku pouzit, tak pomocou uchylkomeru zmeras rozdiel vysky medzi dosadacou plochou na rocker arm guide jedneho ventilu a vrchnou stranou druheho ventilu (bez nasadenej podlozky). Hrubka podlozky je potom urcena rozdielom tej vysky +/- 0.025 mm.
V podstate ten rozdiel vysky urcuje hrubku toho rocker arm guide na tom jednom ventile a podobnu hrubku je potrebne dat aj na druhy ventil +/- 0.025mm. Je tam plus aj minus, tzn. moze byt hrubsia aj tensia o tych 0.025 mm. Nemozes pouzit priamo hrubku toho rocker arm guide, lebo druhy ventil moze byt kapanem vyssi alebo nizsi, preto sa to meria takto zlozito. Tou podlozkou dosiahnes aby rocker arm nebol "nakrivo" voci vacke.
Keby este nieco nebol jasne, tak sem s tym.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den