STK EK na Slovensku
STK EK na Slovensku
Zdravim,
Nema niekto skusenot ako teraz spravit EK na slovensku?
Mam na aute komplet vsetko na stage 2, takze mam priechodzi vyfuk a cez emisnu neprejdem.
Existuje Cat ktory by fungoval so stage 2 tak aby som s tym mohol normalne jazdit a presiel aj cez emisnu?
Diky za odpovede.
Nema niekto skusenot ako teraz spravit EK na slovensku?
Mam na aute komplet vsetko na stage 2, takze mam priechodzi vyfuk a cez emisnu neprejdem.
Existuje Cat ktory by fungoval so stage 2 tak aby som s tym mohol normalne jazdit a presiel aj cez emisnu?
Diky za odpovede.
Stage 2 chip by Raddy, GT2560, FMIC, HKS EVC III, Budiky teplota, tlak oleja tlak turba, priechodzi vyfuk, VAG cievky, walbro, HSD DT Coilovers, Napravy cierny komaxit + polyureatonve silenbloky Energy suspension, Motor + Prevodovka na silenblokoch Silver Project.
Re: STK EK na Slovensku
Na emise natankuj E85 a máš po starostech
fun: 200SX S13 CA18DET
Daily: Lexus IS200 kombajn
Weekend: Celica 5g 4A-FE
Daily: Lexus IS200 kombajn
Weekend: Celica 5g 4A-FE
Re: STK EK na Slovensku
a bude to ok aj ked nemam katalizator?
emisie budu v norme?
emisie budu v norme?
Stage 2 chip by Raddy, GT2560, FMIC, HKS EVC III, Budiky teplota, tlak oleja tlak turba, priechodzi vyfuk, VAG cievky, walbro, HSD DT Coilovers, Napravy cierny komaxit + polyureatonve silenbloky Energy suspension, Motor + Prevodovka na silenblokoch Silver Project.
Re: STK EK na Slovensku
Nasiel som temu u raddyho v prispevkoch, tam si to pisal ze si vyjazdil nadrz do sucha a dal len E85.
Ty si mal tiez stage 2 chip? Alebo si to mal ladene inak?
Mam motor po GO a s E85 nemam ziadne skusenosti tak to nechcem pokaslat.
Inak diky za radu.
Ty si mal tiez stage 2 chip? Alebo si to mal ladene inak?
Mam motor po GO a s E85 nemam ziadne skusenosti tak to nechcem pokaslat.
Inak diky za radu.
Stage 2 chip by Raddy, GT2560, FMIC, HKS EVC III, Budiky teplota, tlak oleja tlak turba, priechodzi vyfuk, VAG cievky, walbro, HSD DT Coilovers, Napravy cierny komaxit + polyureatonve silenbloky Energy suspension, Motor + Prevodovka na silenblokoch Silver Project.
Re: STK EK na Slovensku
najdi si spravnu stk, nachystaj love a chod na to...ani e85 ti nemusi zarucit uspech...vsetko sa da, popytaj sa po okoli..
Re: STK EK na Slovensku
Ok, diky.
Tak budem musiet niekde najst taku STK ...
ten katalizator asi nema zmysel riesit na Stage 2, ci hej?
Tak budem musiet niekde najst taku STK ...
ten katalizator asi nema zmysel riesit na Stage 2, ci hej?
Stage 2 chip by Raddy, GT2560, FMIC, HKS EVC III, Budiky teplota, tlak oleja tlak turba, priechodzi vyfuk, VAG cievky, walbro, HSD DT Coilovers, Napravy cierny komaxit + polyureatonve silenbloky Energy suspension, Motor + Prevodovka na silenblokoch Silver Project.
Re: STK EK na Slovensku
ak mas velky vyfuk, nejaky sportovy kat. vobec nemusi pomoct...musel by tam byt seriovo "husty" kat a tlmice aby meranie emisii prebehlo bez problemov... takisto musis mat funkcnu seriovu lambdu (ak mas model s lambdou). na vacsine stk uz vedia ako na to...
Re: STK EK na Slovensku
ok super diky.
Ked uz sa tu rozebera ten vyfuk, kde na vyfukovom potrubi je najlepsie na S13 umiestnit vlnovec?
Ked uz sa tu rozebera ten vyfuk, kde na vyfukovom potrubi je najlepsie na S13 umiestnit vlnovec?
Stage 2 chip by Raddy, GT2560, FMIC, HKS EVC III, Budiky teplota, tlak oleja tlak turba, priechodzi vyfuk, VAG cievky, walbro, HSD DT Coilovers, Napravy cierny komaxit + polyureatonve silenbloky Energy suspension, Motor + Prevodovka na silenblokoch Silver Project.
Re: STK EK na Slovensku
hned za downpipe
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK EK na Slovensku
EK je velky problem. Kedze to vsetko nahravaju na video a do pocitaca, tak sa v podstate neda obist. Info o tom co meraju:
https://www.stkbratislava.sk/ake-su-emisne-limity/
Emisné kontroly vozidiel so zážihovým (benzínovým) motorom so zdokonaleným emisným systémo
pre voľnobežné otáčky:
CO ≤ 0,5 %
HC ≤ 100 ppm
pre zvýšené voľnobežné otáčky (rozsah 2 500 min -1 až 3 000 min -1):
CO ≤ 0,3 %
hodnota lambda λ musí byť v rozsahu 1 ± 0,03
Kedze S13 nema diagnostiku tak ako novsie auta (od 1996), tak ta ani nenapichnu, ale ci mas lambdu zapojenu si pozriet moze. Mne ked nepresiel Civic povedali aby som pouzil kat z felicie 1.3. Ono sa to zda zmiesne ale podla mna sa moze pouzit aj na CAcko. Kedze sa meria volnobeh a zyvsene otacky bez zataze, tak to ze je mensi priemer rury nicomu nevadi. Horsie je ze nevies akoje S2 naladene. AK by si mal standalone, tak si naladis zmes podla vzoru VW a s funkcnym katom nemoze byt problem. Ak spalovanie funguje dobre. Ale je to cele babracka a je dobre mat moznost si pred EK hodnoty pomera na necisto.
To ze na roznych staniciach nameraju rozne hodnoty je uz kapitola sama o sebe.
Alebo si kup auto do 1972 a nemusis chodit na emisnu vobec
https://www.stkbratislava.sk/ake-su-emisne-limity/
Emisné kontroly vozidiel so zážihovým (benzínovým) motorom so zdokonaleným emisným systémo
pre voľnobežné otáčky:
CO ≤ 0,5 %
HC ≤ 100 ppm
pre zvýšené voľnobežné otáčky (rozsah 2 500 min -1 až 3 000 min -1):
CO ≤ 0,3 %
hodnota lambda λ musí byť v rozsahu 1 ± 0,03
Kedze S13 nema diagnostiku tak ako novsie auta (od 1996), tak ta ani nenapichnu, ale ci mas lambdu zapojenu si pozriet moze. Mne ked nepresiel Civic povedali aby som pouzil kat z felicie 1.3. Ono sa to zda zmiesne ale podla mna sa moze pouzit aj na CAcko. Kedze sa meria volnobeh a zyvsene otacky bez zataze, tak to ze je mensi priemer rury nicomu nevadi. Horsie je ze nevies akoje S2 naladene. AK by si mal standalone, tak si naladis zmes podla vzoru VW a s funkcnym katom nemoze byt problem. Ak spalovanie funguje dobre. Ale je to cele babracka a je dobre mat moznost si pred EK hodnoty pomera na necisto.
To ze na roznych staniciach nameraju rozne hodnoty je uz kapitola sama o sebe.
Alebo si kup auto do 1972 a nemusis chodit na emisnu vobec
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: STK EK na Slovensku
ehm ehm, na video sa vsetko nahrava, to je pravda, ale to ze su v dlazke zamurovane hadice a odbocky a vedla za stenou bezi nastartovana felicia samozrejme kamera nevidi...