Zvětšený prostor kolem předních kol

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Zvětšený prostor kolem předních kol

Příspěvek od Mirek »

Zdravim pánové, nadkoli jste určitě zvetsovali, ale jak jste řešili prostor v rejdu, za kolem, prostor nad kolem a tak? Nějaké foto pro inspiraci?
20210118_200343.jpg
20210118_200638.jpg
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: Zvětšený prostor kolem předních kol

Příspěvek od 200sxfabi »

Trochu mi přijde, že vyhledáváš komplikace :D . Sám si psal že to máš sešroubovaný do hoven navíc tam máš dvakrát těžší motor než původní. Vytočil bych to na správnou výšku, nechal bych si tam napočítat správné pružiny a teprve pak řešit prostor :). Myslím, že bych by sem to sešrouboval tak jako to máš ty taky máme problém s prostorem asi všichni :)
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvětšený prostor kolem předních kol

Příspěvek od Mirek »

Ja myslím že se pleteš, rozdíl je stavět auto na okruh závody, kde jsou nerovnosti minimální a auto může byt tvrdší oproti verzi na běžné silnice, zvlášť ty v CZ.

Snížení je teď tak velké jen kvůli prostoru pro kolo. Nicméně i když podvozek pak zvednu, kolo se do těchto míst může a pravděpodobně i v některých situacích dostane. Tak bude lepší, když nepřijde do styku s žádnou hranou nebo karoserii celkově 8)
A tak tvrdé, aby mi na každém hrbu cvakly zuby o sebe to mít nechci :) :toothy5:
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
200sxfabi
user
Příspěvky: 1665
Registrován: 16.06.2010, 09:59
Bydliště: Veselí nad Lužnicí (jižní čechy)

Re: Zvětšený prostor kolem předních kol

Příspěvek od 200sxfabi »

Z té fotky nejde poznat jak moc to máš sešroubované. Jaký máš rozměr kola a pneu? Aby ssi pak nenarazil na další limit a to je horní nosník, se kterým už nehýbneš a aby si stejně ve výsledku nedošel ke stejné řešení a to je pružina a doraz tlumiče. Ale jak říkám, blbě odhadovat jak to člověk nevidí na živo.
Odpovědět