AFM

je nutný vysvětlení?! :)
Odpovědět
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

AFM

Příspěvek od doublejay »

Nemate nekdo jeden zbytecny, zarucene funkcni? Koupim za rozumnou nebo snad staci i zapujcit, potrebuju neco vyzkouset...
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany »

jestli ho jeste shanis, tak tady jeden mam, muzu ti ho pujcit, ale 100% funkcnost zarucit nemuzu :? jedine zkusit ...
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

I tak budu rad, funkcnost overim a dam zpravu 8)
Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr »

Lidicky byste koukali, co udela spatny AFM za bordel...
Myslel jsem ze mam slabou pumpu.... skubani, detonace, proste priznaky slabe pumpy uplne presne..
No, mel jsem pod AFM misto jedne gumove podlozky 2 .. prehodil jsem uz ze zoufalstvi AFM za to svy druhy a zjistil, ze tam jsou ty dve podlozky..
Po vymene uz mi auto jezdi zase uplne perfektne...
Katany a Zorro mohou potvrdit :o)
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)
Uživatelský avatar
doublejay
user
Příspěvky: 1642
Registrován: 27.09.2004, 16:23
Bydliště: Jihlava, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od doublejay »

Nejak jsem to uplne nepochopil - ma tam byt jedna nebo dve? Kolik jsi jich mel na starem aute (ktere jezdilo dost super) a kolik jich mas ted???
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

samoz?ejm? tam je jenom jedna :-)
Katany
user
Příspěvky: 911
Registrován: 05.10.2004, 17:35
Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Katany »

Petr píše:Lidicky byste koukali, co udela spatny AFM za bordel...
Myslel jsem ze mam slabou pumpu.... skubani, detonace, proste priznaky slabe pumpy uplne presne..
No, mel jsem pod AFM misto jedne gumove podlozky 2 .. prehodil jsem uz ze zoufalstvi AFM za to svy druhy a zjistil, ze tam jsou ty dve podlozky..
Po vymene uz mi auto jezdi zase uplne perfektne...
Katany a Zorro mohou potvrdit :o)
Leti ti to jako strela :wink: ale nechapu to turbo .... to je neskutecny ... takovy sileny vule a nepousti :shock:
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

Petr píše:Lidicky byste koukali, co udela spatny AFM za bordel...
Myslel jsem ze mam slabou pumpu.... skubani, detonace, proste priznaky slabe pumpy uplne presne..
No, mel jsem pod AFM misto jedne gumove podlozky 2 .. prehodil jsem uz ze zoufalstvi AFM za to svy druhy a zjistil, ze tam jsou ty dve podlozky..
Po vymene uz mi auto jezdi zase uplne perfektne...
Katany a Zorro mohou potvrdit :o)
Tak to nejak nechapu, o jakych gumovych podlozkach pod AFM to mluvite? Ja vím pouze o jedne a to je na cele jak je zapich - sedelo to tou plouchou na airboxu - ted tam mam prirubu na montaz konus filtru.

No tak, jestli je tam nejaka gumova podlozka ktera muze ovlivnovat vykon, tak to musim znat. Prosim o vysvetleni.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

te? m? došlo, že ta gumi?ka je p?ed senzorem, takže na n?j nem?že mít žádnej vliv :-))

takže se ptám stej?n jako 935baby :-)
Petr
user
Příspěvky: 167
Registrován: 08.10.2004, 13:31
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr »

jasny, je navlecena na vystupku, ze kteryho uz trci odporove dratky... jenze me zustala stara prilepena na prirube a na afm jsem mel taky jednu (mam doma 2 AFM) a kdyz jsem to takto prisroubil, AFM vlastne nemohlo uplne dosednout, timpadem si myslim, ze spatne merilo prutok.. je to logicke, bylo vic venku, merilo mensi prutok, proto byla chuda smes a auto skubalo pri plnym tlaku.. skubalo porad.. po oprave tohoto uz jede do 7000 naprosto bez skubnuti...
Vinova S13 - 1990

T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada :)
Odpovědět