t?sn?ní pod hlavu
-
- user
- Příspěvky: 167
- Registrován: 08.10.2004, 13:31
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
moje teorie je ta, ze 4. valec je nejvzdalenejsi od chladice, tudiz je potreba zajistit nejvetsi proudeni vody prave v nem.. logicky nejvetsi tlak a proudeni bude u cerpadla, dale uz to je nejspis slabsi.. a prave 4.- valec se prehreje nejrychleji, takze ja bych tam ty diry nechal jak jsou a dalsi bych tam nedelal, prijde mi ze oni vedi, proc to takhle delaji...
uz i na skodovce sly ti diry od nejmensi po nejvetsi..
uz i na skodovce sly ti diry od nejmensi po nejvetsi..
Vinova S13 - 1990
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
T25 - 0,8bar , kat už neny, BOV MK II - Minulost... rad vzpominam, 200sx je bezva auto
------------------------------------
ale ted si vozim prdel v XEDOS 9 2,5 V6 - 4WS
a trosku mene z ni boli zada
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Omlouvam se, zase zaciname trochu OT od toho tematu prodam.
Tak jsem zjistoval na sxoc.co.uk co vedi o tesneni pod hlavu v spratelenem klubu
Tady jsou odkazy na clanky:
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.php?t=56414
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... ost1332316
A par obrazku (pro porovnani jsem dam to jak je na prodej, tak tesneni Greddy)
Greddy:
Dale tam psali vysvetleni proc u ostatnich valcu nejsou vyrazeny vsechny diry na chlazeni:
Petr mel pravdu. Na sxoc.co.uk take rikal jeden clen nasledujici (dava to smysl):
Je to vsechno kvuli proudeni vody. Jde pres pumpu do zadu bloku, pak jde nahoru do hlavy, dale pres celou hlavu az k termostatu. Pokud by byly v tesneni vsechny diry tak by voda necirkulovala pres hlavu tak jak ma. A ze ty ostatni diry jsou tam kvuli odlevani aby z odlitku dostali pak model.
Tedy aspon takhle to ten typek psal
Tak co jsem tady kdysi cetl nazory typu ostatni diry vyriznout take, tak to vypada jako nejlepsi zpusob jak oddelat motor.
Tusim ze na foru jsem videl nejake fotky tesneni co melo kolem valcu na chlazeni temer vsechny diry, take jsem cetl ze se da pouzit tesneni ze Sunnyho (tak to asi bylo ono).
No ruce pryc od tesneni. Jak idanow vyrezaval do nej ty diry, bal bych se toho. Preci jenom ty Japonci nejsou tak blby jak si obcas myslime.
Tak jsem zjistoval na sxoc.co.uk co vedi o tesneni pod hlavu v spratelenem klubu
Tady jsou odkazy na clanky:
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.php?t=56414
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... ost1332316
A par obrazku (pro porovnani jsem dam to jak je na prodej, tak tesneni Greddy)
Greddy:
Dale tam psali vysvetleni proc u ostatnich valcu nejsou vyrazeny vsechny diry na chlazeni:
Petr mel pravdu. Na sxoc.co.uk take rikal jeden clen nasledujici (dava to smysl):
Je to vsechno kvuli proudeni vody. Jde pres pumpu do zadu bloku, pak jde nahoru do hlavy, dale pres celou hlavu az k termostatu. Pokud by byly v tesneni vsechny diry tak by voda necirkulovala pres hlavu tak jak ma. A ze ty ostatni diry jsou tam kvuli odlevani aby z odlitku dostali pak model.
Tedy aspon takhle to ten typek psal
Tak co jsem tady kdysi cetl nazory typu ostatni diry vyriznout take, tak to vypada jako nejlepsi zpusob jak oddelat motor.
Tusim ze na foru jsem videl nejake fotky tesneni co melo kolem valcu na chlazeni temer vsechny diry, take jsem cetl ze se da pouzit tesneni ze Sunnyho (tak to asi bylo ono).
No ruce pryc od tesneni. Jak idanow vyrezaval do nej ty diry, bal bych se toho. Preci jenom ty Japonci nejsou tak blby jak si obcas myslime.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
-
- user
- Příspěvky: 418
- Registrován: 14.10.2004, 08:36
- Bydliště: malacky, sk
- Kontaktovat uživatele:
nazdar pani,
vratim sa po dlhej dobe na forum a hned ma tu strasite to ste nemohli tieto informacie vyhrabat, ked som sa ja pytal na tie diery?
tak ci onak - ked som znovu pozrel na tesnenie, ktore som vytiahol z auta (tu su fotky http://sxoc.autech.cz/viewtopic.php?t=86), zistil som, ze uz ono malo ovela viac dier, ako by asi malo byt. auto jazdilo spolahlivo dost dlho, nikde ziadne stopy po detonaciach alebo ciastocnom prehrievani. suhlasim, ze tym, ze som do neho pridal este tri dierky som tomu nepomohol, ale ani velmi neublizil.
v kazdom pripade ste ma presvedcili, ze menej je v tomto pripade viac, a tesnenie na jar vymenim. u nas som vsak zohnal iba ten payen BM590 s velkym poctom dier. kto poradi, kde zohnat presne ako originalne? alebo pokial by niekto daval robit v kaline kovove podla originalu, moze objednat jeden kus standardnej hrubky aj pre mna.
vratim sa po dlhej dobe na forum a hned ma tu strasite to ste nemohli tieto informacie vyhrabat, ked som sa ja pytal na tie diery?
tak ci onak - ked som znovu pozrel na tesnenie, ktore som vytiahol z auta (tu su fotky http://sxoc.autech.cz/viewtopic.php?t=86), zistil som, ze uz ono malo ovela viac dier, ako by asi malo byt. auto jazdilo spolahlivo dost dlho, nikde ziadne stopy po detonaciach alebo ciastocnom prehrievani. suhlasim, ze tym, ze som do neho pridal este tri dierky som tomu nepomohol, ale ani velmi neublizil.
v kazdom pripade ste ma presvedcili, ze menej je v tomto pripade viac, a tesnenie na jar vymenim. u nas som vsak zohnal iba ten payen BM590 s velkym poctom dier. kto poradi, kde zohnat presne ako originalne? alebo pokial by niekto daval robit v kaline kovove podla originalu, moze objednat jeden kus standardnej hrubky aj pre mna.
-
- user
- Příspěvky: 911
- Registrován: 05.10.2004, 17:35
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Kontaktovat uživatele:
dneksa odpoledne jsem jim poslal na vyrobu kovoveho podle originalu ( zkusim jim poslat mejl at ho udelaji 2x doufam ze moje prosby budou vyslysenyidanow píše:nazdar pani,
vratim sa po dlhej dobe na forum a hned ma tu strasite to ste nemohli tieto informacie vyhrabat, ked som sa ja pytal na tie diery?
tak ci onak - ked som znovu pozrel na tesnenie, ktore som vytiahol z auta (tu su fotky http://sxoc.autech.cz/viewtopic.php?t=86), zistil som, ze uz ono malo ovela viac dier, ako by asi malo byt. auto jazdilo spolahlivo dost dlho, nikde ziadne stopy po detonaciach alebo ciastocnom prehrievani. suhlasim, ze tym, ze som do neho pridal este tri dierky som tomu nepomohol, ale ani velmi neublizil.
v kazdom pripade ste ma presvedcili, ze menej je v tomto pripade viac, a tesnenie na jar vymenim. u nas som vsak zohnal iba ten payen BM590 s velkym poctom dier. kto poradi, kde zohnat presne ako originalne? alebo pokial by niekto daval robit v kaline kovove podla originalu, moze objednat jeden kus standardnej hrubky aj pre mna.
-
- user
- Příspěvky: 911
- Registrován: 05.10.2004, 17:35
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Kontaktovat uživatele:
Katany píše:dneksa odpoledne jsem jim poslal na vyrobu kovoveho podle originalu ( zkusim jim poslat mejl at ho udelaji 2x doufam ze moje prosby budou vyslysenyidanow píše:nazdar pani,
vratim sa po dlhej dobe na forum a hned ma tu strasite to ste nemohli tieto informacie vyhrabat, ked som sa ja pytal na tie diery?
tak ci onak - ked som znovu pozrel na tesnenie, ktore som vytiahol z auta (tu su fotky http://sxoc.autech.cz/viewtopic.php?t=86), zistil som, ze uz ono malo ovela viac dier, ako by asi malo byt. auto jazdilo spolahlivo dost dlho, nikde ziadne stopy po detonaciach alebo ciastocnom prehrievani. suhlasim, ze tym, ze som do neho pridal este tri dierky som tomu nepomohol, ale ani velmi neublizil.
v kazdom pripade ste ma presvedcili, ze menej je v tomto pripade viac, a tesnenie na jar vymenim. u nas som vsak zohnal iba ten payen BM590 s velkym poctom dier. kto poradi, kde zohnat presne ako originalne? alebo pokial by niekto daval robit v kaline kovove podla originalu, moze objednat jeden kus standardnej hrubky aj pre mna.
vyrabi ho podle toho co je hned na zacatku postu na obrazku
-
- user
- Příspěvky: 911
- Registrován: 05.10.2004, 17:35
- Bydliště: Chlumec nad Cidlinou
- Kontaktovat uživatele:
TAKZE PANI : OBJEDNAL JSEM 4 KUSY TESNENI Z CEHOZ JEDEN JE PRO ME, JEDEN idanow, JEDEN doublejay, A POSLEDNI KUS MA TUSIM ZAMLUVENY otasTM.
jestli se pletu tak me opravte ... na doublejaye uz adresu mam a poslu mu obe tesneni najednou
ostatni mi poslete adresu na pm, nebo mejlem ... ale radsi mejlem ... diky
jestli se pletu tak me opravte ... na doublejaye uz adresu mam a poslu mu obe tesneni najednou
ostatni mi poslete adresu na pm, nebo mejlem ... ale radsi mejlem ... diky