Turbo kit

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Návštěvník

Turbo kit

Příspěvek od Návštěvník »

Cus bus jsem neznalec a tak se musim zeptat odborniku :O) Je todle dobry??? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... gory=33742

Dikes za odpo :O)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

todle neni moc dobry....je to moc veliky...
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Jako ze by se to tam neveslo????
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

na sprinty by to mohlo bejt zajímavý, jinak se mi zdá mo velký, ?ekl bych, že tak do 4500 to pojede jako n/a a pak t? to zarve do seda?ky :-)
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

ahha takhle to bylo mysleny s tim "velky" :O) Docela rozumna cena skoda a co tam dat 2 nejaky mensi a todle je to mozny???
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

2 nemaj cenu, budou se chovat h?ž než jedno velký ...


musíš si zvolit, na co auto stavíš a podle toho vybrat turbo

na normální ježd?ní bude asi nejlepší GT28RS, na sprinty n?jaký v?tší a ideáln? s kuli?kovejma ložiskama
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

A za kolik a kde se da sehnat GT28RS? A co k tomu vsechno budu jeste potrebovat?
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

http://www.turbocalculator.com/view-pro ... 02-001-005

jsou k tomu t?eba vst?iky, pumpa, ic, sání, upravený data v jednotce, a ješt? se ur?it? n?co najde :-)

a samoz?ejm? to p?edpokládá motor ve sqelí form? :-)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

s takymto turbom sa nebude dat normalne jazdit. na to aby si ho vyuzil ked konecne nabehne okolo 5000ot tlak, budes potrebovat brutalne upravit motor, tu je strucy zoznam:
kovane piesty
pevnejsie ojnice
tesnenie pod hlavu
kompletne vyvazeneie a odlahcenie celeho motora
spojka
asi prevodovka
vodny chladic
dost velky FMIC
palivova pumpa
blok sania
vstreky (moj odhad je 770ccm)
asi aj olejove cerpadlo
iny AFM
samostatnu riadiacu jednotku
no a niekoho fakt dobreho kto ti to namapuje
je ti jasne ze popisane upravy su v cenovej urovni okolo 200 000Sk a vykon tohoto turba je daleko za hranicou 600k ak sa nemylim a tomu musis prisposobit cely motor.
Len pre zaujimavost, Richie predava svoje S3 s vykonom 600k od Norris Design a investicie do tohoto aita dosiahly 75 000GBP....
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Tak to je asi pro me moc :O) Me by stacilo tech 300 koniku.
Na kolik by to vyslo a co vsechno budu potrebovat konkretne (typ,kde a za kolik). Martin to sice psal ale nanapsal k tomu zadny paramtery krome toho turba GT28RS za 20 tis :o)
dikeees
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Anonymous píše:Tak to je asi pro me moc :O) Me by stacilo tech 300 koniku.
Na kolik by to vyslo a co vsechno budu potrebovat konkretne (typ,kde a za kolik). Martin to sice psal ale nanapsal k tomu zadny paramtery krome toho turba GT28RS za 20 tis :o)
dikeees
nazdar anonym
ak chces 300k, tu je moj navrh:
turbo T3, kupene napr.tu http://www.turbocalculator.com/view-pro ... 02-002-001 360 USD
vstreky 444cc kupis za asi 100-150GBP pouzivane
walbro pal. pumpa cca 100EUR
medzichladic avia alebo volvo apod cca 2500Sk
nerezove ladene zvody cca 250-300USD
uprava vyfuku sa da za cca 3000Sk
spojka komplet kit keramicka cca 13000Sk
cip odo mna pre tuto konfiguraciu 8000Sk (dufam ze to je spravna suma uz si nepamatam za co som ho predaval:))
sumar: 55 000Sk plus minus doprava a pod. Mas minimalne 300k....
Tomik

Příspěvek od Tomik »

To vypada slibne jeste by jsi to mohl trosku zkonkretizovat
napr. jaky vstriky, jaka pumpa (staci walbro 255l/h), jaky svody..
PS. jestli jsem to spravne pochopil "nazdar anonym" tak uz jsem to napravil :O))
Uživatelský avatar
Martin_534
user
Příspěvky: 5421
Registrován: 07.07.2005, 09:20
Bydliště: Praha, CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

má pravdu p?edseda :-)
akorát já bych volil GT28 turbo, m?lo by dodat víc vzduchu a d?íf a ješt? ušet?íš za svody :-)
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Martin_534 píše:má pravdu p?edseda :-)
akorát já bych volil GT28 turbo, m?lo by dodat víc vzduchu a d?íf a ješt? ušet?íš za svody :-)
za zvody neusetris, 300k je na seriove moc. Na GT28 musis kupit drahy cip a jediny o ktorom viem je robeny na z32AFM, takze ta este skasnem za jeho upravu hehehehe:) Pokial si este priratas ca16de saciu vacku, tak nabeh bude asi rovnaky, ale to je vec vkusu. Nezabudni ze GT28BB stoji okolo 700GBP ak sa nemylim, co je kapanek rozdiel oproti 360USD za T3....ale ako vravim, je to vec vkusu a penazi....
Tomik

Příspěvek od Tomik »

Koukal jsem na to turbo a k cemu je Compressor Trim a Turbine Housing?
Odpovědět