.. nezapomínejte p?i tom všem lad?ní a úpravách na stav ostatních ?ástí auta, než je motor a spojka.. i malej zrezlej flí?ek umí nad?lat fakt nemilou paseku..
tohle jsou fotky z opravy levého prahu mého SXka.. pravý práh ješt? na opravu ?eká..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
tyy jo. Ja mam diru pod pravou zadni zasterkou, videt to neni, ale kdyz sem ji sundal, tak sem tou dirou prostrcil dva prsty. Zajimave je, ze to je jedina koroze co mam a uz v takovem pokrocilem stadiu.
Mel jsem presne totez - na leve strane, pod trojuhelnikovym oknem, pred zadnim kolem. Objevil jsem to na zvedaku pri vymene oleje. Cca 15cm prasklina, ze ktere se daly vylamat kusy zkorodovaneho plechu, sla tam strcit cela ruka.
No me se tam v casti pod pravyma dverma na prahu taky neco klube. Jeste dalsi obykle misto koroze je u uchytu prednich tlumicu (specialne prava strana) v miste jak se dotyka horni miska pro tllumice s vnitrni casti blatniku. Snad kazde dvoukilo co jsem videl to tam melo pekne rezate (nafoukle atd). Zvlastni je ze ne leve strane to moc nebyva - asi kvuli tomu jak to tam vyh?iva turbo
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche