Ktory Blow off valve
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Ktory Blow off valve
Ktory blow off od jednej firmy s Ciech je lepsi na S13. Rozhodujem sa medzi MK II a MK III.
Nissan 200SX S13 1990
Tak to trochu více rozve? celkem by m? ten rozdíl zajímal. MKII vs MKIII /tam rozdíl bude jen v tlaku + pravd?podobn? reak?ní dob?/ vs ten tv?j zázrak za 15Gerox píše:to neni problem poradit ale priprav si 15 klacku..Kroski píše:no taky bych potreboval poradit kterej je nej a hlavne kterej je nejhlucnejsi:-)
Naposledy upravil(a) Conrad dne 20.06.2005, 17:14, celkem upraveno 1 x.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
neni to muj zazrak...zadny blow off nenabizim ani nevyrabim...to byla jen reakce na to ze KROSKI se zeptal kterej je NEJ a NEJHLU?NEJŠÍ...nic vic nic min...Conrad píše:Tak to trochu více rozve? celkem by m? ten rozdíl zajímal. MKII vs MKIII /tam rozdíl bude jen v tlaku + pravd?podobn? reak?ní dob?/ vs ten tv?j zázrak za 15Gerox píše:to neni problem poradit ale priprav si 15 klacku..Kroski píše:no taky bych potreboval poradit kterej je nej a hlavne kterej je nejhlucnejsi:-)
...samozrejme ze se jedna o BLITZ anebo HKS SSQ...
...a snad nemusim rozvadet rozdily vs jakejkoliv od bidrinu vs vyse zminovane...
-
- user
- Příspěvky: 284
- Registrován: 07.10.2004, 21:27
- Bydliště: Říčany u Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Kvuli zvuku?? pry se prodava "vychytavka" co imituje zvuk BOV pro pouziti do atmosfer i dieselu... a nestoji to mocConrad píše: "vyhazovat" tolik pen?z jenom k?li zvuku
Neee, dobre... je hodne velky rozdil v konstukci, pouzitych materialu a pod... ale je pravda, ze napr. v 10tKc je zapoctena i z X% znacka
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Dolezite na bov je aby bol presny a hlavne co najrychlejsi. Aby nesal falosny vzduch. A nie aky ma zvuk.Conrad píše:No podle mne je to stále mechanické za?ízení jehož princip je celkem jednoduchý ..... takže mne nenapadá d?vod, pro? za n?ho "vyhazovat" tolik pen?z jenom k?li zvukuGerox píše:
...a snad nemusim rozvadet rozdily vs jakejkoliv od bidrinu vs vyse zminovane...
HKS SSQ je sekvencny dvojpiestikovy a urcite je naj bov ved aj ta cena.
Mna zvuk nezaujima. Rozhodujem sa cenovo prijatelnym riesenim 3500-4000 Sk.
Mam otazku:
Ked bov vyfukne prebytocny vzduch, ktory je odmerany cez AFM, nebude motoru chybat a neda bohatu zmes?? Nieje lepsie riesenie urobit uzatvoreny system a vpustat prebytocny vzduch spat do sania za AFM??
Naposledy upravil(a) tamo dne 22.06.2005, 07:47, celkem upraveno 1 x.
Nissan 200SX S13 1990
Mam otazku:
Ked bov vyfukne prebytocny vzduch, ktory je odmerany cez AFM, nebude motoru chybat a neda bohatu zmes?? Nieje lepsie riesenie urobit uzatvoreny system a vpustat prebytocny vzduch spat do sania za AFM??[/quote]
vzduch bude chybat a lepsi je uzavrety system. na sxoc bola rozsiahla diskusia ohladom negativnych vplyvov atmo BOV....
Ked bov vyfukne prebytocny vzduch, ktory je odmerany cez AFM, nebude motoru chybat a neda bohatu zmes?? Nieje lepsie riesenie urobit uzatvoreny system a vpustat prebytocny vzduch spat do sania za AFM??[/quote]
vzduch bude chybat a lepsi je uzavrety system. na sxoc bola rozsiahla diskusia ohladom negativnych vplyvov atmo BOV....
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
No pozrel som si anglicke forum a riesenim tam bol aj dvojpiestikovy bov. Bidrin asi robi iba jednopiestikove. Tie dvojpiestikove su vhodne pre motory s AFM.
Nasiel som aj s ciech nejaku repliku HKS s membranami ?o na to hovorite??
Blitz a HKS su velmi dobre, ale drahe takze nad nimi neuvazujem.
Nasiel som potom bov od firmy Bailey maju typ DV 24 jednopiestikovy a potom DV 26 dvojpiestikovy. Cena asi 4500,-
raddy ty mas bov od bailey aky mas typ?
Nasiel som aj s ciech nejaku repliku HKS s membranami ?o na to hovorite??
Blitz a HKS su velmi dobre, ale drahe takze nad nimi neuvazujem.
Nasiel som potom bov od firmy Bailey maju typ DV 24 jednopiestikovy a potom DV 26 dvojpiestikovy. Cena asi 4500,-
raddy ty mas bov od bailey aky mas typ?
Nissan 200SX S13 1990
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Zle som to sformuloval. Myslel som tak ze pre modely s AFM je vhodnejsi dvojpiestikovy. A proti strate vzduchu jedine recilkulacny ventil to suhlasim.raddy píše:ja mam podla vsetkeho dvojpiestikovy, ale to vobec neriesi problem AFM, pretoze ak raz odfukne do atmosfery, v motore po otvoreni klapky ten vzduch chyba a je bohata zmes...jedine riesenie je recilkulacny ventil.
Nissan 200SX S13 1990
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
vzduch bude chybat a lepsi je uzavrety system. na sxoc bola rozsiahla diskusia ohladom negativnych vplyvov atmo BOV....[/quote]raddy píše:Mam otazku:
Ked bov vyfukne prebytocny vzduch, ktory je odmerany cez AFM, nebude motoru chybat a neda bohatu zmes?? Nieje lepsie riesenie urobit uzatvoreny system a vpustat prebytocny vzduch spat do sania za AFM??
.. diskuzi na sxoc.com jsem ne?etl, takže nevim, k jakýmu záv?ru se dobrala, takže nevím, jestli se nebudu opakovat..
.. BOV odfoukne ve chvíli, kdy se škrticí klapka uzav?e (úpln? - ne jen p?iv?e!). Tím pádem se BOVem dostane ven jen ten vzduch, který už není pot?eba, což motor ví - protože díky sníma?i ví, že je zav?ená škrticí klapka a p?ichází teda na ?adu volnob?žnej režim. U sériovýho zapojení se tenhle p?ebyte?nej a náhle ohromn? natlakovanej vzduch dostává pracn? ven p?es vzduchovej filtr, což je hodn? kontraproduktivní, protože se turbo rázem skoro zastaví a musí se pracn? roztá?ek znovu.. díky odfouknutí vzduchu u škrticí klapky tenhle jev úpln? mizí..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..