 .To znamena ze praskly prvy raz, dal som ich zavarit, presiel som 10km domov a uz ma cakaly prasknute.Znova som ich dal zavarit na druhy den, dosiel som domov, znova prasknute o kusok dalej (daly sa zavarit bez vybratia). Tak som ich zohodil dole a dal prevarit vsetky zvary a praskliny, ale mam tusaka ze to vydrzi dalsich 10km. Tie zvody sa zacali totalne rozpadavat.
 .To znamena ze praskly prvy raz, dal som ich zavarit, presiel som 10km domov a uz ma cakaly prasknute.Znova som ich dal zavarit na druhy den, dosiel som domov, znova prasknute o kusok dalej (daly sa zavarit bez vybratia). Tak som ich zohodil dole a dal prevarit vsetky zvary a praskliny, ale mam tusaka ze to vydrzi dalsich 10km. Tie zvody sa zacali totalne rozpadavat.Takisto som absolvoval skolenie o nerezi, jej druhoch a ako sa to vsetko da zvarat dokopy.
Vyzera to, ze TIG zvaranie nie je uplne idealne, nakolko sa len roztopi povodni materia do zvaru, co sposobi mensiu hrubku steny zvaru. Lepsie vyzera zvaranie s nerezovou tyckou, kde sa material pridava z tycky.
Kamarat mi vyrobi vystuhu, ktora drzi zvody medzi poslednym srobom na prirube motor-zvody a srobom na prirube turba, takze cele to uz nevysi na zvodoch.
Takisto som bludil po nete a hladal zvody, no musim povedat ze nejaky rozdiel medzi zvodmi za 150USD (ssautochrome a spol.-super racing turbo manifold, will newer crack, TIG welded blablabla) a zvodmi za 800-1000USD asi bude...
A uplne nakoniec, bol by mi niekdo ochotny darovat povodne liatinove zvody? (ja som tie moje daroval sprinterovi), vopred dakujem




 
   
  
  

