Tlak Oleje
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
no měl sem z toho docela strach, ale dělal mi to kamarád a prej se nemusim ničeho bát, piliny se vybrali a najel sem s tim cca 8000 bez problému :-)idanow píše:2Martin: ty si vrtal dieru na cidlo do vane bez toho, aby si ju zhodil? zelezne piliny ta netrapili?
jinak olej byl samozřejmě vypuštěnej :-)
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Ty to nebudes davat na ten medzikus, ktory bol dodany spolu s budikom teploty oleja alebo tlaku oleja(neviem presne) a nasrobuje sa namiesto povodneho tlakoveho cidla?idanow píše: 2martin: mozem vediet, ako sa tie piliny vybrali? tiez potrebujem dieru na cidlo a nechce sa mi zhadzovat vana...
Ja to planujem urobit tak, pouzit ten medzikusa nahodit tam vsetky cidla vratane povodneho.
Nissan 200SX S13 1990
Zjiš?oval někdo po kolika km je zahřátý motor, aby se mohlo využít jeho výkonu ....co se doporučuje atd.idanow píše:ak myslis olej, mne to trva tak 20 minut normalnej jazdy.Conrad píše:Kdy lze předpokládat, že je motor zahřátý ?
na dialnici pri 130 asi 15 minut.
a to mam vodu zohriatu uz po dvoch kilometroch... olej holt potrebuje viac.
inak, tlak oleja mam presne ako doublejay, lejem texaco 10w-60
-
- user
- Příspěvky: 418
- Registrován: 14.10.2004, 08:36
- Bydliště: malacky, sk
- Kontaktovat uživatele:
2tamo: to tecko je na <>, trci to a pri jazde sa dost ochladzuje, okrem toho v nom ojel necirkuluje, takze teplotu tam nenameras. budik ti ukaze mozno 50 stupnov max... na tlakove cidlo je to samozrejme v poho.
2Conrad: cital som, ze tych dvadsat minut trva, kym sa zehreje na 80 (co je IMHO spravna prevadzkova teplota)
2Conrad: cital som, ze tych dvadsat minut trva, kym sa zehreje na 80 (co je IMHO spravna prevadzkova teplota)
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
Konecne som nainstaloval budik a cidlo tlaku oleja. Po nastartovani mi ukazal 5,5b. Ked sa zohriala voda priblizne 3 min rucicka v budiku klesla uplne na nulu. Je jedno ci idem alebo stojim. Ked opatovne nastartujem tak ostava na nule. Ked ho necham vychladnut znova ukazuje do danej doby.
Idanow mi dal jeden tip, ale este som ho nevyskusal. Skuste nieco poradit.
Idanow mi dal jeden tip, ale este som ho nevyskusal. Skuste nieco poradit.
Nissan 200SX S13 1990
Skus ten tip od Idanowa, vie o com hovoritamo píše:Konecne som nainstaloval budik a cidlo tlaku oleja. Po nastartovani mi ukazal 5,5b. Ked sa zohriala voda priblizne 3 min rucicka v budiku klesla uplne na nulu. Je jedno ci idem alebo stojim. Ked opatovne nastartujem tak ostava na nule. Ked ho necham vychladnut znova ukazuje do danej doby.
Idanow mi dal jeden tip, ale este som ho nevyskusal. Skuste nieco poradit.
- Jimmbo
- user
- Příspěvky: 1842
- Registrován: 17.03.2007, 23:27
- Bydliště: Velke Levare SR
- Kontaktovat uživatele:
Re:
Tak ked to tak citam tam mam take iste hodnoty akurat na volnobeh mam skorej 3bary.. a tiez mi to potom lezie hore..Teplotu oleja mam vtedy tak 95st. Olej mam akurat Liqu moly a najazdenych tak 800km ale ked som tam daval medzikus tak som menil aj olej a tie hodnoty su rovnake.. mam asi 2000km po GO.. Jak je to mozne ze to ma taky vysoky tlak??Martin_534 píše:tak po roce jsem kone?n? zapojil ?idlo na tlak oleje a výsledek je následující:
za studena po nastartování - 5,5-6b vyšší otá?ky 6-7b
za tepla - cca 80st. - volnob?h 2-2,5b, 2000- 4b, 3000- 5b, 4000- 6b a dál to leze k 7b
olej sem víc neoh?ál, protože sem jezdil pohodu na spot?ebu :-)
olej castrol formula rs 10w-60, najeto 100km :-)
200sx S13 - vinova from OndraS13 -Motor od Playduda RB20DET, spojka Ogura carbon twin plate Clutch,cely vyfuk 3", podvozek HSD HR, nastavitelne ramena DW, DriftWorks geomaster v predu, jednodielny kardan, KAAZ 2way, tycky riadenia TEIN, Walbro, BOV HKS SQV,Boost, oil temp, oil press gauges, vems wideband lambda, tlak 0,8baru , drift knob DW,...vykon nevim ale jede to bokem docela slusne =P
P: MNOHO DIELOV Z S13...