repase hlavy
repase hlavy
přes zimu chci zrepasovat hlavu. tlaky mam 8,9,9.5,9.5 což není nic moc, když necham přebrousit sedla a ventily tlaky se srovnaj to mam vyzkoušený,ale budou nanejvýš tak 9,5-10 barů. Chtěl bych ještě vyměnit kroužky, má to ale smysl bez výbrusu? někdo tvrdí že to pomůže,(tlaky se zvednou) ale nejsem si jistej, co si o tom myslíte?
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
v každým případě, pokud vyměníš kroužky, musíš ten motor aspon, ale opravdu minimálně 2000 km netočit nad 3500 +- 500 ot at si sednou, a další 2000 nejít zbytečně nad 5000 ot když tak jen chvilkově.
jinak kroužky ti moc nepomůžou, pokud budeš mít hodně vychozený válce, popř. poškrábaný. Určitě se ale vyplatí podívat na šály, pokud bude vůle, nebo nebudou zcela hladký jak nový, odrovnáš kliku na 75%, pokud bude klika jak nová a mírně jetý šály vyměn i šály a máš celkem jistotu 75% že to motor přežije, jinak ideální, přebrousit kliku, šály s výbrusem, výbrus hlavy, nový písty na výbrus, nový kroužky taktéž a máš klid. A úplně nejlepší řešení zajet do deutch koupit dvoukilo do 1000 eur, na kterým si předem změříš komprese, dotlačit ho sem a motory přehodit, a prodat na náhradní díly
jinak kroužky ti moc nepomůžou, pokud budeš mít hodně vychozený válce, popř. poškrábaný. Určitě se ale vyplatí podívat na šály, pokud bude vůle, nebo nebudou zcela hladký jak nový, odrovnáš kliku na 75%, pokud bude klika jak nová a mírně jetý šály vyměn i šály a máš celkem jistotu 75% že to motor přežije, jinak ideální, přebrousit kliku, šály s výbrusem, výbrus hlavy, nový písty na výbrus, nový kroužky taktéž a máš klid. A úplně nejlepší řešení zajet do deutch koupit dvoukilo do 1000 eur, na kterým si předem změříš komprese, dotlačit ho sem a motory přehodit, a prodat na náhradní díly
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
s těma sračkama mám taky svoje zkušenosti, ale zaujala mě ted jedna nová sračka, nejdřív na ni musím najít kontakt a pak ji prdnu do avie, je to cosi z finska a jedná se o o elektrochemické nanášení kovokeramické vrstvy na stěny válců za chodu motoru a zároven se tím snižuje tření, ale do dvoukila bych to zatím nedal