cvakání kolem 4000 ot.
cvakání kolem 4000 ot.
po známém cvakání kolem 3000 ot. když plyn jenom lehtáte - ojniční ložiska. mam nový cvakání od 4000 ot. když je motor v zátěži...
netušíte co to může byt???
ojniční ložiska sem měnil před měsícem a cvakání kolem 3000 ot. zmizelo, todle je pro mě novinka ...
netušíte co to může byt???
ojniční ložiska sem měnil před měsícem a cvakání kolem 3000 ot. zmizelo, todle je pro mě novinka ...
Re: cvakání kolem 4000 ot.
D*E*T*O*N*A*C*I*EHynek píše:mam nový cvakání od 4000 ot. když je motor v zátěži...
netušíte co to může byt???
...
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jestli je to jako kdyz se sypou male kulicky na kovovou desku, docela nepravidelne, tak jsou to detonace. Bacha na to. Natural 98+, snizit predstih z 15BTDC na o neco min a zkontrolovat tlak paliva/fpr. Ja jdu do poradneho regulatoru, muj dalsi upgrade. Pozoroval jsem stejny problem a nehodlam si znicit motor (a nechce se mi snizovat vykon )
pumpu už sem dal konečně Walbro, tlak paliva sem ale nekontroloval.
max tlak turba mam 1,1baru ale abych to slyšel tak to jenom lehtam tak 0,5baru 4000 ot. a už to cvaká, ten zvuk je hodně podobnej tomu cvakání ojničních ložisek. to detonace nebudou ty by byly slyšet při nejvyší zátěži. myslim že už sem je kdysi slyšel na stříbrnáku, je to fakt jak když sypeš kovový kuličky na plech.
předstih necham udělat, ale řek bych že bude v pořádku auto jede normalně,
nevezmete nekdo stroboskop v sobotu do Mimoně ??
max tlak turba mam 1,1baru ale abych to slyšel tak to jenom lehtam tak 0,5baru 4000 ot. a už to cvaká, ten zvuk je hodně podobnej tomu cvakání ojničních ložisek. to detonace nebudou ty by byly slyšet při nejvyší zátěži. myslim že už sem je kdysi slyšel na stříbrnáku, je to fakt jak když sypeš kovový kuličky na plech.
předstih necham udělat, ale řek bych že bude v pořádku auto jede normalně,
nevezmete nekdo stroboskop v sobotu do Mimoně ??
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
niekedy je ten zvuk aj docela pravidelny......to ked uz detonuje zmes pri kazdom cykle.
ako prvu vec skontroluj STROBOSKOPOM predzapal.
ako druhu vec skontroluj tlak paliva a privod podtlaku do FPR
ako tretiu vec nam napis aky je max. tlak turba
tak sem sundal hlavu na repas a po detonacích ani známky. ještě sem před tim měřil tlak paliva a na volnoběh byl 2,2 baru při zvýšených otáčkách šel na 3 bary. předzápal byl taky v pořádku 15° takže si myslím že to budou hlavní ložiska na klice, nebo takový cvakání můžou dělat ventily?