Cukavé zrychlení a kolísavý volnoběh
Cukavé zrychlení a kolísavý volnoběh
Po nastartování mám volnoběh kolem 500 otaček, až po zahřátí stoupne na standart. Co mně ale víc trápí že např. při rozjezdu z malých otáček auto cuká, dělá to vždy mezi 1000 a 2500ot/min. Při diagnostice mi jednotka nehlásí žádnou chybu, neměl jste někdo stejný problém???
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Tak lambdu sem zatim nevyloučil, když sem včera jel z práce tak sem z parkoviště jel asi 500m po městě a zastavil sem abych jí odpojil. Když sem otevřel kapotu -ŠOK- , Celé výfukové potrubí začínajíc od motoru s turbem a částí výfuku bylo rozpálené uplně do červena, Praskalo jak blázen.
Myslim že příčina je ve velké bohatosti směsi která nestíhá shořet ve válcích a dohořívá v potrubí, to by naznačoval i snížený volnoběh a horší startování za tepla. Ale vstřiky sem měl teď venku a těsní bezvadně. Sem v koncích, nevim co dál
Myslim že příčina je ve velké bohatosti směsi která nestíhá shořet ve válcích a dohořívá v potrubí, to by naznačoval i snížený volnoběh a horší startování za tepla. Ale vstřiky sem měl teď venku a těsní bezvadně. Sem v koncích, nevim co dál
POZOR!!!!! Toto nie je sposobene bohatou zmesou ale ZLE NASTAVENYM PREDZAPALOM!!!!rednissan píše:Tak lambdu sem zatim nevyloučil, když sem včera jel z práce tak sem z parkoviště jel asi 500m po městě a zastavil sem abych jí odpojil. Když sem otevřel kapotu -ŠOK- , Celé výfukové potrubí začínajíc od motoru s turbem a částí výfuku bylo rozpálené uplně do červena, Praskalo jak blázen.
Myslim že příčina je ve velké bohatosti směsi která nestíhá shořet ve válcích a dohořívá v potrubí, to by naznačoval i snížený volnoběh a horší startování za tepla. Ale vstřiky sem měl teď venku a těsní bezvadně. Sem v koncích, nevim co dál
Prilis bohata zmes nesposobuje nadmerne zahrievanie vyf. potrubia ale rozne zvukove prejavy (strielanie do vyfuku) a cierny dym z vyfuku.
S tím rozpáleným potrubím pozor, jestli nemáš taky pootočenou vačkovou hřídel pro výfukové ventily o jeden zoubek, protože je zcela evidentní, že ti směs dohořívá ve výfukovým potrubí. To se stává u aut na plyn když je malej předstih, protože plyn i když má víc oktanů, tak má delší dobu hoření. Je mi jasný, že na plyn nejedeš, ale kromě malého předstihu, se mrkni na rozvody, a pokud bys sundal hlavu (myslím si, že to není špatnej nápad), tak zkontroluj ventily, můžou být podpálený
Problém je vyřešen, chci vám moc poděkovat, hlavní problém byl ve výfukové vačce, kde byl ulomený ten střed a tisicihran už tam skoro nebyl, takže se předstih nastavoval podle nálady. Navíc byli rozvody poposkočený o jeden zoubek. Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.
Ještě jednou stokrát díky
Ještě jednou stokrát díky
Vyzera to, ze sa oplati zacinat kontrolou predstihuRednissan píše:Problém je vyřešen, chci vám moc poděkovat, hlavní problém byl ve výfukové vačce, kde byl ulomený ten střed a tisicihran už tam skoro nebyl, takže se předstih nastavoval podle nálady. Navíc byli rozvody poposkočený o jeden zoubek. Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.
Ještě jednou stokrát díky
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Jestli nemas kit primeho sani tak nerikej letadlo, pokud uz tam mas konus filtr tak to bylo adekvatni Letadlo je to i tak ale s tim filtrem to i jako letadlo zni.Rednissan píše:Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.
Nejvic me rozesmalo kdyz jsem poprve po instalaci filtru KN vezl sestru v aute.
Konstatovala... "co jsi s tim autem zase udelal, to zni jako kdyz tam mas vysavac. Neni to rozbity??? Ja odpovedel: ne takovy zvuk to ma mit "
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche