935Baby píše:"co jsi s tim autem zase udelal, to zni jako kdyz tam mas vysavac. Neni to rozbity??? Ja odpovedel: ne takovy zvuk to ma mit "
No, pred uplynulym vikendem Milan v mem aute vezl bratrance, ktery mi mel pred zimou udelat dutiny a trosku tomu do kopce prislapl. Na otazku "sakra, tady neco uchazi, neni tam neco povolene?" odpovedel, ze "to jsou ty prebytecne kone a utikaji do atmosfery"
Rednissan píše:Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.
Jestli nemas kit primeho sani tak nerikej letadlo, pokud uz tam mas konus filtr tak to bylo adekvatni Letadlo je to i tak ale s tim filtrem to i jako letadlo zni.
Nejvic me rozesmalo kdyz jsem poprve po instalaci filtru KN vezl sestru v aute.
Konstatovala... "co jsi s tim autem zase udelal, to zni jako kdyz tam mas vysavac. Neni to rozbity??? Ja odpovedel: ne takovy zvuk to ma mit "
Mam kit přímého sání KN, o kolik to letí víc to nevím, ale zvuk je bezvadný. Nádhera, slyšet roztočený turbo při 6500 ot./min., pak spojka, hlasité odfouknutí a znova 6500 ot./min., ...
Rednissan píše:Problém je vyřešen, chci vám moc poděkovat, hlavní problém byl ve výfukové vačce, kde byl ulomený ten střed a tisicihran už tam skoro nebyl, takže se předstih nastavoval podle nálady. Navíc byli rozvody poposkočený o jeden zoubek. Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.
Ještě jednou stokrát díky
Vyzera to, ze sa oplati zacinat kontrolou predstihu
Rednissan píše:Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.
Jestli nemas kit primeho sani tak nerikej letadlo, pokud uz tam mas konus filtr tak to bylo adekvatni Letadlo je to i tak ale s tim filtrem to i jako letadlo zni.
Nejvic me rozesmalo kdyz jsem poprve po instalaci filtru KN vezl sestru v aute.
Konstatovala... "co jsi s tim autem zase udelal, to zni jako kdyz tam mas vysavac. Neni to rozbity??? Ja odpovedel: ne takovy zvuk to ma mit "
Jaké sání je nejlepší nebo se vám nejlépe osvědčilo? pokud už se to někde na foru řešilo tak sem hoďte jen odkaz..dik
Rednissan píše:Problém je vyřešen, chci vám moc poděkovat, hlavní problém byl ve výfukové vačce, kde byl ulomený ten střed a tisicihran už tam skoro nebyl, takže se předstih nastavoval podle nálady. Navíc byli rozvody poposkočený o jeden zoubek. Teď teprv poznávám co je to Nissan 200SX - letadlo na kolech.
Ještě jednou stokrát díky
Vyzera to, ze sa oplati zacinat kontrolou predstihu
Předstih u S13 dá seřídit kde?dik
Predstih sa nastavuje pootacanim CAS snimaca doprava lebo dolava za pomoci stroboskopu. Znacky su na spodnej remenici. Doporucujem najst si prislusnu cast v navode.
S tym sanim si nerob srandu, najdi si starsie prispevky alebo zaloz jeden novy nezmyselny
raddy píše:Predstih sa nastavuje pootacanim CAS snimaca doprava lebo dolava za pomoci stroboskopu. Znacky su na spodnej remenici. Doporucujem najst si prislusnu cast v navode...
heeej chlapci ja mam ty samy priznaky auto cukave (hodne cukave) zrychluje az spis nezrychluje a na volnobeh jde za studena pekne a cim je teplejsi ti je to horsi ... prestih meren stroboskopem, vystupek ve tvaru D je na svem miste, rozvody v poradku .... uz fakt nevim .... civky v poradku, svicky v poradku, vsechno v poradku a auto nejede nenapada vas jeste neco ?
podobne obtize ma i SWED byl u me o vikendu a predstih ma taky OK, vystupek "D" taky ma, auto jde na volnobeh krasne ale jinak zrychluje cukave (tusim rikal ze hlavne za studena).... JSME NESTASTNIIIIII
nevím neviděl jsem, neslyšel jsem, zkontroluj jestli nepřeskočily zuby na řemeni od vaček o jeden zub a potom tlak paliva jestli ho není málo,
slyšel jsem, ale nemám to potvrzený vlastní zkušeností, že něco podobnýho může způsobit lambda, ale tady se radši optej zkušenějších
Nemuze to delat spinac klapky? Nez mi ti Michal sesteloval, delalo to po studenem startu taky, auto pri konstantnim plynu zrychlovalo a zpomalovalo. V zaberu to bylo perfektni, najednou jako by si to rozmyslelo a znovu a znovu... Chce to odpojit konektor od spinace, vzit zkratomer - pozor, ne se zpozdenou akustickou signalizaci!!! - a povolit ten sroubek dole, je tam ovalna drazka. naklapenim krabicky (napravo u vstupu sani pri pohledu od narazniku) se spinacem nastavit prah, aby pri mirnem seslapnuti plynu reagoval spinac. U meho auta to bylo az po vice nez 1-2 cm pohybu a neustale se prepinal volnobezny ventil...
doublejay píše:Nemuze to delat spinac klapky? Nez mi ti Michal sesteloval, delalo to po studenem startu taky, auto pri konstantnim plynu zrychlovalo a zpomalovalo. V zaberu to bylo perfektni, najednou jako by si to rozmyslelo a znovu a znovu... Chce to odpojit konektor od spinace, vzit zkratomer - pozor, ne se zpozdenou akustickou signalizaci!!! - a povolit ten sroubek dole, je tam ovalna drazka. naklapenim krabicky (napravo u vstupu sani pri pohledu od narazniku) se spinacem nastavit prah, aby pri mirnem seslapnuti plynu reagoval spinac. U meho auta to bylo az po vice nez 1-2 cm pohybu a neustale se prepinal volnobezny ventil...
Presne ako vravy Jirko, uz som to iste napisal Swedovi.....
Jo jo předefčírem jsem to chvíli zkoušel nastavit. Má to veliký vliv na rozjezd a když je ten snímač nastaven náhodou tak blbě, že to přepíná pač neví zda je už plyn nebo ne tak to je asi právě to jádro cukání a dušení se.Nastavil jsem to schválně úplně naopak než to bylo ale to taky nebylo ono...pak byla prodleva že se sešlápl plyn a až třeba po 1-2cm(jak píše doublejay) auto vyrazilo bez dušení a s razancí kupředu (což byla ve městě docela sranda)...chce to ozkoušet. NAvíc v diagnostickém modu 4 se tato funkce testuje...otevření klapky..dá se dělat aj při vypnutém motoru. červená se rozsvítí když spínač klapky sigalizuje otevření. Zelená se rozsvítí při větší rychlosti jak 20km/h (kontrola snímače rychlosti). Díky raddy za tip . jdu to ještě štelovat