Přímé sání
- Matysek
- user
- Příspěvky: 635
- Registrován: 03.02.2005, 08:49
- Bydliště: Jihlava/Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
a ja kupoval universal filtr eufab tady http://www.tuning-centrum.cz/index.php? ... cted=13995 a naprosta spokojenost. Swed ma na svych strankach pekne popsanou instalaci filtru. Ja to jeste vylepsil udelanim priruby ktera prijde prisroubovat k AFM a na druhe strane nasadit a filtr
to Caizi: no a pokud Ti nebude lito penez a chtel bys K&N tak tady je cely kit primeho sani primo na 200SX http://eshop.riegger.cz/index.php?st=na ... typa=200SX
Asi ho vemu ale nechápu ten cenový rozdíl mezi tím K&N tim co zminoval "blázen"Milda píše:to Caizi: no a pokud Ti nebude lito penez a chtel bys K&N tak tady je cely kit primeho sani primo na 200SX http://eshop.riegger.cz/index.php?st=na ... typa=200SX
Ani nevim jestli je vubec větší než ten eufab...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
já mám tohle..http://fotky.azet.sk/fotka.phtml?i9=9a5 ... &ftv=1.jpg http://fotky.azet.sk/fotka.phtml?i9=9a5 ... &ftv=1.jpg
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
ok diky tak pujdu do toho k&N...Milda píše:Podle me vetsi nebude, rozdil bude v zivotnosti a propustnosti, K&N Ti vydrzi dokud se Ti nerozpadne auto, staci ho jen kazdych 100000 km vycistit.Caizi píše:Asi ho vemu ale nechápu ten cenový rozdíl mezi tím K&N tim co zminoval "blázen" Ani nevim jestli je vubec větší než ten eufab...
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
No, nerad bych nekoho zklamal, ale jestli si myslite, ze filtr umejete za 100.000km, tak to uz by se dalo sani zaslepit spuntem. Mam sice "jen" Eufab (chtel jsem nejaky filtr se sanim i zevnitr) a myju ho kazdych max. 10k km. Pokazde je na nem tolik svinstva, prachu, blata a zbytku hmyzu, ze jsem spinavy ja a pulka koupelny (nebo koupelna cela a pulka me)... Vim presne, cim to je - vedu k nemu hlinikovou rourou naporovy privod, ktery usti dost nizko (do vetraci mrizky pod blinkrem) a taky mam prorizlou diru pred FMIC. Pokud nechcete nasavat teply vzduch z motoru, budete to muset vyresit +/- nejak podobne (treba trubkou od AFM a umistenim filtru hodne dole - myslim, ze to tak ma Martin - a necistotam se nevyhnete. Navic - pri zvednutem vykonu je prutok nekde jinde nez u seriovky a toho vzduchu tam projde sakra moc. Koupil jsem si soupravu na sportovni filtry, nejdriv smetackem a poklepanim odstranim hrube necistoty, nastrikam sampon, ten se necha chvili pusobit a pak vlaznou sprchou ZEVNITR FILTRU (od AFM) smerem ven vyplachnu zbytek. 1-2 dny volneho suseni (zadny fen, trouba a pod.) a nastrikam spec. olej - impregnaci. Filtr zmeni barvu, po zaschnuti namontuju a je zase jako novy. Funguje to bezvadne. Netusim, kolik cyklu myti vydrzi, ale filtr stal cca 900Kc, souprava asi 500 a myl jsem nedavno potreti... Nepozoroval jsem zadny rozdil ve vydrzi po namontovani noveho a umyteho, neobjevily se zadne znamky poskozeni. Jen se musi dbat na postup (predepisuje vyrobce myci soupravy) a mechanickemu namahani mokreho filtru (filtracni hmota je v tomto stavu velmi krehka).