cvakání kolem 4000 ot.
stejně se vyplatí zkontrolovat i šály a to jde i na autě, stačí shodit vanu a je to, ale to by bylo pravidelný i v záběru i s nohou dole a slyšet celkem dost, takže tudy asi cesta nevede, ale já to neslyšel. Zkus vzít metr hadice tak průměr 30 a přikládej ji k motoru na volnoběh, na druhé straně hadice musíš mít samozřejmě ucho a budeš se divit jak se dá jednoduše lokalizovat i to co není normálně takřka slyšet, hodněkrát mi to pomohlo (ne vždy) a to sem takřka hluchej jak poleno, alespon když zpívám tak mám okolo sebe kilometr prázdnýho placu
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Jestli se nepletu, v nejakem starsim rocniku casopisu Amaterske Radio byl zverejneny Defektoskop - Klepe vam nekde v motoru? Clanek (navod na vyrobu) byl o pristroji na presnou lokalizaci klepajicich casti, ktere se sluchem z duvodu vedeni po celem bloku poznat nedaji. Kdyby byl zajem, tak prohledam prehledy clanku a najdu to... Posledni dobou toho tady klepe hodne Jinak ta hadice funguje podobne - viz vyse
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
pokud vím tak nepsal, že by měl měřák na tlak oleje, a taky není psáno, že automaticky musí být dobrej tlak (když je v bloku) i na hlavě, a taky můžou být třeba (byt jen jeden) hydroštely, vychozený.
Ještě můžou klepat ventily, ale ty by klepaly spíš při zátěži, než při sundaný noze, anebo při špatným předstihu se ventily rády ozývají
Ještě můžou klepat ventily, ale ty by klepaly spíš při zátěži, než při sundaný noze, anebo při špatným předstihu se ventily rády ozývají