Benzín v oleji
- Gulašek
- user
- Příspěvky: 134
- Registrován: 20.07.2005, 14:46
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Benzín v oleji
přes co to može jít ? kde može byt chyba ?
Re: Benzín v oleji
no mna napada, ze to moze ist cez kruzky, ked je kompresia hodne zla, zmes sa nezapali a pretlaci ju to cez kruzky do olejovej vane. Dalsia moznost je cez ventily a cez odvetranie vaciek spat do vane....Ako sa prejavuje benzin v oleji?Gulašek píše:přes co to može jít ? kde može byt chyba ?
- Gulašek
- user
- Příspěvky: 134
- Registrován: 20.07.2005, 14:46
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Benzín v oleji
raddy píše:no mna napada, ze to moze ist cez kruzky, ked je kompresia hodne zla, zmes sa nezapali a pretlaci ju to cez kruzky do olejovej vane. Dalsia moznost je cez ventily a cez odvetranie vaciek spat do vane....Ako sa prejavuje benzin v oleji?Gulašek píše:přes co to može jít ? kde može byt chyba ?
Že ti přibívá olej a cítíš tam v olejii benzín.
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Benzin se casem dostava do oleje uplne normalne a je to jeden z hlavnich faktoru, proc je treba ten olej menit.
Zaprve zkus zkontrolovat A/F ratio, pokud ho mas treba okolo 10:1 - 11:1 tak dochazi pomerne rychle k zanaseni oleje benzinem.
Zadruhe je tu moznost, ze pistni krouzky uz nemaji puvodni schopnost stirat.
Zatreti, ale tohle asi teda nehrozi, pokud mas vylestene intake ports od vstriku dal ke spalovaci komore, tak se stava ze tamtudy tecou kapky benzinu a to se dostane na stenu valce.
Zactvrte, unavene vstriky a tim zpusobena schopnost rozprasovani benzinu.
Zaprve zkus zkontrolovat A/F ratio, pokud ho mas treba okolo 10:1 - 11:1 tak dochazi pomerne rychle k zanaseni oleje benzinem.
Zadruhe je tu moznost, ze pistni krouzky uz nemaji puvodni schopnost stirat.
Zatreti, ale tohle asi teda nehrozi, pokud mas vylestene intake ports od vstriku dal ke spalovaci komore, tak se stava ze tamtudy tecou kapky benzinu a to se dostane na stenu valce.
Zactvrte, unavene vstriky a tim zpusobena schopnost rozprasovani benzinu.
- Gulašek
- user
- Příspěvky: 134
- Registrován: 20.07.2005, 14:46
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
Co je to prosimtě to A/F ratio? Já vím neznalost neomlouvástreet.racer píše:Benzin se casem dostava do oleje uplne normalne a je to jeden z hlavnich faktoru, proc je treba ten olej menit.
Zaprve zkus zkontrolovat A/F ratio, pokud ho mas treba okolo 10:1 - 11:1 tak dochazi pomerne rychle k zanaseni oleje benzinem.
Zadruhe je tu moznost, ze pistni krouzky uz nemaji puvodni schopnost stirat.
Zatreti, ale tohle asi teda nehrozi, pokud mas vylestene intake ports od vstriku dal ke spalovaci komore, tak se stava ze tamtudy tecou kapky benzinu a to se dostane na stenu valce.
Zactvrte, unavene vstriky a tim zpusobena schopnost rozprasovani benzinu.
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A/F ratio = Pomer vzduch/palivo
Teoreticky je ideal 14.7, ale v praxi je nejvetsi vykon cca okolo 12.5:1 pri plne zatezi, na volnobeh atd je ideal tech cca 14.7:1.
Samozrejme u beznych "tuningovych" motoru kde neni moznost menit predstih a je nutno dbat na EGT atd. tak je nekdy i nutne dat smes bohatsi treba 10.5:1 - 11:1 a mit tam vice benzinu, ktery vlastne pohlti teplotu ve spalovacim prostoru a tim snizi EGT.
Teoreticky je ideal 14.7, ale v praxi je nejvetsi vykon cca okolo 12.5:1 pri plne zatezi, na volnobeh atd je ideal tech cca 14.7:1.
Samozrejme u beznych "tuningovych" motoru kde neni moznost menit predstih a je nutno dbat na EGT atd. tak je nekdy i nutne dat smes bohatsi treba 10.5:1 - 11:1 a mit tam vice benzinu, ktery vlastne pohlti teplotu ve spalovacim prostoru a tim snizi EGT.
- Gulašek
- user
- Příspěvky: 134
- Registrován: 20.07.2005, 14:46
- Bydliště: Veselí nad Moravou
- Kontaktovat uživatele:
No zas mám ještě otázečku kde to mám změřit nebo čím to upravit ten poměrstreet.racer píše:A/F ratio = Pomer vzduch/palivo
Teoreticky je ideal 14.7, ale v praxi je nejvetsi vykon cca okolo 12.5:1 pri plne zatezi, na volnobeh atd je ideal tech cca 14.7:1.
Samozrejme u beznych "tuningovych" motoru kde neni moznost menit predstih a je nutno dbat na EGT atd. tak je nekdy i nutne dat smes bohatsi treba 10.5:1 - 11:1 a mit tam vice benzinu, ktery vlastne pohlti teplotu ve spalovacim prostoru a tim snizi EGT.
- street.racer
- user
- Příspěvky: 395
- Registrován: 07.11.2004, 01:01
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pomer se nejlepe zmeri nejakou kvalitni Wideband UEGO lambda sondou + nejakym merakem. Pomer se uprauje fuel computerem, cili nejakou pridavnou ridici jednotkou jako je S-AFC e-manage atd. nebo kdyz jsou penizky tak stand alone full programable ECU.Gulašek píše:No zas mám ještě otázečku kde to mám změřit nebo čím to upravit ten poměrstreet.racer píše:A/F ratio = Pomer vzduch/palivo
Teoreticky je ideal 14.7, ale v praxi je nejvetsi vykon cca okolo 12.5:1 pri plne zatezi, na volnobeh atd je ideal tech cca 14.7:1.
Samozrejme u beznych "tuningovych" motoru kde neni moznost menit predstih a je nutno dbat na EGT atd. tak je nekdy i nutne dat smes bohatsi treba 10.5:1 - 11:1 a mit tam vice benzinu, ktery vlastne pohlti teplotu ve spalovacim prostoru a tim snizi EGT.