S13 vs. S14
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Jestli mas na diferaku napsano LSD tak ti tam bud nekdo nalepil stitek z baleni zname drogy ale pravdepodobne tam mas Diferencial s omezenou svornosti (LSD = Limited Slip Differentiall)Caizi píše:Což v překladu pro laika znamená v praxi co? a kdyz mam na diferaku napsane lsd tak uz toasi neni viscous že?Martin_534 píše:viscous limited slip diferencial
viskozní diferenciál s omezenou svorností
Pokud vim vetsina beznych LSD je Viscous, to znamena ze pro funkci se vyuzivaji treci vlastnosti oleje, lamelky v oleji atd. Rozebirat to tady nebudu protoze tomu az tak moc nerozumim. Proste to funguje tak nejak jako hydraulicka spojka. Proklouzne az pri urcitem pretizeni. V S13 je Viscous LSD tedy pouze ve zvlastni vybave
Naposledy upravil(a) 935Baby dne 02.11.2005, 16:55, celkem upraveno 1 x.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
.. no právě téměř všude - viděl jsem katalogy s údaji od 6,3s po 7,5s. podle všeho to vypadá, že evropské verze papírově sprintujou na kilo za těch 6,8s.. možná je ten údaj 7.5s pro S13 s automatem..935Baby píše:Nevim kde jste vsichni prisli na zrychleni pro seriovou S13 z 0-100 za 6,8. Co ja jsem videl original katalogy od Nissana pro RS13 je vsude psano 7,5s. U te S14 nevim.Ondrey píše:.. sériová S14 má papírově horší zrychlení na 100 - 7.3s proti S13 se 6.8s..
Díky většímu objemu, výkonu i točivýmu momentu je ale S14 svižnější v pružným zrychlení.
Co se maximálky týká, jsou na tom sériové S13 a S14 skoro stejně (225 vs. 235).
2 mrkevvzime: není žádná S14B jen S14 a S14A
Tech 6,8s z 0-100km/h jste vycetli kde?
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam Evropsky katalog, konkretne Nemecka verze a je tam tech 7,5s pro manual a 9,3 pro automat. Skratka je v tom peknej chaos... no právě téměř všude - viděl jsem katalogy s údaji od 6,3s po 7,5s. podle všeho to vypadá, že evropské verze papírově sprintujou na kilo za těch 6,8s.. možná je ten údaj 7.5s pro S13 s automatem
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
.. no.. na citace z různejch zdrojů se asi nedá moc spolehnout..
Ale podle praktickejch zkoušek na letišti s Raddyho vychytanou gyroskopickou hračkou za předním sklem bych se klonil k té variantě 6.8s.. Se Stage 1 (ale s tlakem 0,9b a bez intercooleru! - 222 PS) se mi povedlo zasprintovat na stovku hodně pod 6s a nevěřím, že by těch 50 koní navíc sundalo zrychlení na kilo skoro o 2s.. ono je dvoukilo fakt hodně rychlý auto..
Ale podle praktickejch zkoušek na letišti s Raddyho vychytanou gyroskopickou hračkou za předním sklem bych se klonil k té variantě 6.8s.. Se Stage 1 (ale s tlakem 0,9b a bez intercooleru! - 222 PS) se mi povedlo zasprintovat na stovku hodně pod 6s a nevěřím, že by těch 50 koní navíc sundalo zrychlení na kilo skoro o 2s.. ono je dvoukilo fakt hodně rychlý auto..
240 genuine british BHPs covered with British racing green..