otázky a odpovědi technického rázu
Návštěvník
Příspěvek
od Návštěvník » 05.11.2005, 20:01
zdravim....potrebuju pomoc...koupil sem nedavno za par supu fazoli(favorita)a chtel bych do nej narvat turbo....a tim se naskytl problem, nez neco provedu tak se chi poradit....snizit pisty nebo vrtat do bloku?Nechci propalit pisty nebo to skurvit po ujeti 100km....mozna ze by to chtelo jinou hlavu a prevrtat to, ale to se mi zda zas moc invazivni..tak poradte dik W
No_name
user
Příspěvky: 924 Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od No_name » 05.11.2005, 20:19
Kup si dvoukilo,to vyjde levnějš
A vůbec nevim,proč to cpeš sem
rednissan
user
Příspěvky: 180 Registrován: 09.10.2005, 20:25
Bydliště: Strakonice, Jižní čechy
Příspěvek
od rednissan » 05.11.2005, 21:38
Nech si udělat závodní těsnění pod hlavu, je silnější, takže zmenšíš kompresi, a zároveň nemusíš mít strach že ti foukne.
Heini
user
Příspěvky: 1817 Registrován: 30.03.2005, 21:23
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Heini » 05.11.2005, 22:25
Zapomeň na to že to bude fungovat.
blázen
user
Příspěvky: 12264 Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 05.11.2005, 23:18
jak už psal hejni ,...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Řehy
user
Příspěvky: 284 Registrován: 07.10.2004, 21:27
Bydliště: Říčany u Prahy
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Řehy » 06.11.2005, 09:07
blázen píše: jak už psal hejni ,...
fonguje to 130 kobyl jak nic, ale jen chvili. 3 krat ulozena klika je trikart ulozena klika...teda pak uz jen osma
blázen
user
Příspěvky: 12264 Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 06.11.2005, 10:38
je to nesmysl, nacpat turbo do takového auta, moře práce s takřka nulovým výsledkem,.. = nefunguje to
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Piettro
user
Příspěvky: 499 Registrován: 27.12.2004, 21:52
Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Piettro » 06.11.2005, 13:55
Ale fungovat to bude - kluci z Calibra klubu nabastlili turbo na dvoulitr a chvili to jelo - CHVILI - ten 8v motor na to proste nebyl puvodne konstruovany
blázen
user
Příspěvky: 12264 Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od blázen » 06.11.2005, 15:54
no calibra a jeho 8V hlava je na motoru který je stejný jako se 16V na který se tušim turbo dávalo
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Piettro
user
Příspěvky: 499 Registrován: 27.12.2004, 21:52
Bydliště: Teplice nad Bečvou (Bohumín)
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Piettro » 06.11.2005, 16:39
blázen píše: no calibra a jeho 8V hlava je na motoru který je stejný jako se 16V na který se tušim turbo dávalo
8v je C20NE (dvouventilovy rozvod OHC) a 16v turbo je C20LET (ctyrventilovy rozvod DOHC) - vrtani i zdvih maji stejne 86,0 x 86,0 a samozrejme pak vykonovy rozdil cca 90koni
link na forum, kde tuto variantu (teda zastavba turba na non turbo motor) probirali
http://www.calibra.cz/phorum/read.php?f=1&i=4197&t=4143
Caizi
user
Příspěvky: 951 Registrován: 15.04.2005, 11:22
Příspěvek
od Caizi » 06.11.2005, 22:29
fazola zahod a pojd do dvoukila...ten fazol se ti stejne rozpadne..