otázky a odpovědi technického rázu
			
		
		
			
				
																			
								Návštěvník  
									
						
		
						
						
		 
		
						
					
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Návštěvník  05.11.2005, 20:01 
			
			
			
			
			
			zdravim....potrebuju pomoc...koupil sem nedavno za par supu fazoli(favorita)a chtel bych do nej narvat turbo....a tim se naskytl problem, nez neco provedu tak se chi poradit....snizit pisty nebo vrtat do bloku?Nechci propalit pisty nebo to skurvit po ujeti 100km....mozna ze by to chtelo jinou hlavu a prevrtat to, ale to se mi zda zas moc invazivni..tak poradte dik W
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								No_name 							 
						user 			
		Příspěvky:  924 Registrován:  25.12.2004, 20:40Bydliště:  Praha
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od No_name  05.11.2005, 20:19 
			
			
			
			
			
			Kup si dvoukilo,to vyjde levnějš  
A vůbec nevim,proč to cpeš sem  
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								rednissan 							 
						user 			
		Příspěvky:  180 Registrován:  09.10.2005, 20:25Bydliště:  Strakonice, Jižní čechy 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od rednissan  05.11.2005, 21:38 
			
			
			
			
			
			Nech si udělat závodní těsnění pod hlavu, je silnější, takže zmenšíš kompresi, a zároveň nemusíš mít strach že ti foukne.
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Heini 							 
						user 			
		Příspěvky:  1817 Registrován:  30.03.2005, 21:23Bydliště:  Praha
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Heini  05.11.2005, 22:25 
			
			
			
			
			
			Zapomeň na to že to bude fungovat. 
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								blázen 							 
						user 			
		Příspěvky:  12264 Registrován:  19.03.2005, 17:57Bydliště:  Ostrava
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od blázen  05.11.2005, 23:18 
			
			
			
			
			
			jak už psal hejni ,... 
superb 2004 1,9tdi chiped..  brzy k prodeji.. 
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Řehy 							 
						user 			
		Příspěvky:  284 Registrován:  07.10.2004, 21:27Bydliště:  Říčany u Prahy
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Řehy  06.11.2005, 09:07 
			
			
			
			
			
			blázen píše: jak už psal hejni ,... 
fonguje to 130 kobyl jak nic, ale jen chvili. 3 krat ulozena klika je trikart ulozena klika...teda pak uz jen osma  
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								blázen 							 
						user 			
		Příspěvky:  12264 Registrován:  19.03.2005, 17:57Bydliště:  Ostrava
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od blázen  06.11.2005, 10:38 
			
			
			
			
			
			je to nesmysl, nacpat turbo do takového auta, moře práce s takřka nulovým výsledkem,.. = nefunguje to  
superb 2004 1,9tdi chiped..  brzy k prodeji.. 
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Piettro 							 
						user 			
		Příspěvky:  499 Registrován:  27.12.2004, 21:52Bydliště:  Teplice nad Bečvou (Bohumín)
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Piettro  06.11.2005, 13:55 
			
			
			
			
			
			Ale fungovat to bude - kluci z Calibra klubu nabastlili turbo na dvoulitr a chvili to jelo - CHVILI - ten 8v motor na to proste nebyl puvodne konstruovany
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								blázen 							 
						user 			
		Příspěvky:  12264 Registrován:  19.03.2005, 17:57Bydliště:  Ostrava
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od blázen  06.11.2005, 15:54 
			
			
			
			
			
			no calibra a jeho 8V hlava  je na motoru který je stejný jako se 16V na který se tušim turbo dávalo  
superb 2004 1,9tdi chiped..  brzy k prodeji.. 
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Piettro 							 
						user 			
		Příspěvky:  499 Registrován:  27.12.2004, 21:52Bydliště:  Teplice nad Bečvou (Bohumín)
				Kontaktovat uživatele: 
				
			 
				
		 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Piettro  06.11.2005, 16:39 
			
			
			
			
			
			blázen píše: no calibra a jeho 8V hlava  je na motoru který je stejný jako se 16V na který se tušim turbo dávalo  
8v je C20NE (dvouventilovy rozvod OHC) a 16v turbo je C20LET (ctyrventilovy rozvod DOHC) - vrtani i zdvih maji stejne 86,0 x 86,0 a samozrejme pak vykonovy rozdil cca 90koni
link na forum, kde tuto variantu (teda zastavba turba na non turbo motor) probirali
http://www.calibra.cz/phorum/read.php?f=1&i=4197&t=4143  
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Caizi 							 
						user 			
		Příspěvky:  951 Registrován:  15.04.2005, 11:22 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Caizi  06.11.2005, 22:29 
			
			
			
			
			
			fazola zahod a pojd do dvoukila...ten fazol se ti stejne rozpadne..