Zadní brzdy
- Ondrey
- user
- Příspěvky: 587
- Registrován: 27.09.2004, 15:47
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Zadní brzdy
Tuším že Doublejay tady p?ed n?jakým ?asem psal, že byl hooodn? p?ekvapený, jak mu auto za?alo kvalitn? brzdit po vým?n? zadních kotou??.. ?íkal jsem si, že zadní brzdy toho snad nem?žou tolik ovlivnit, ale to jsem si ?íkal špatn?, zadní brzdy ovlivní sakra dost.
Zjistil jsem, že mám na zadní náprav? úpln? netknutý desti?ky. Pátral jsem po p?í?in?, která nakonec byla dost jednoduchá - desti?ky nem?ly dost místa pro pohyb v drážkách, takže byly prakticky po?ád zad?ený v poloze "nebrzdíme"!!
Odstranil jsem takový ty naohýbaný plíšky :-) a voila = brzdí to jak ?ert...
Vzhledem k tomu, že ty desky jsem na aut? m?l skoro dva roky, v?bec jsem vlastn? nev?d?l, jak má takový správný SXko brzdit... Kdo se mnou jel, ví jak strašn? mi p?i prudkým brzd?ní škubal volant a jak se hrozn? rychle pálily p?ední desky... To už je našt?stí minulost, te? to auto brzdí krásn? plynule a hlavn? o hodn? intenzivn?ji...
Zjistil jsem, že mám na zadní náprav? úpln? netknutý desti?ky. Pátral jsem po p?í?in?, která nakonec byla dost jednoduchá - desti?ky nem?ly dost místa pro pohyb v drážkách, takže byly prakticky po?ád zad?ený v poloze "nebrzdíme"!!
Odstranil jsem takový ty naohýbaný plíšky :-) a voila = brzdí to jak ?ert...
Vzhledem k tomu, že ty desky jsem na aut? m?l skoro dva roky, v?bec jsem vlastn? nev?d?l, jak má takový správný SXko brzdit... Kdo se mnou jel, ví jak strašn? mi p?i prudkým brzd?ní škubal volant a jak se hrozn? rychle pálily p?ední desky... To už je našt?stí minulost, te? to auto brzdí krásn? plynule a hlavn? o hodn? intenzivn?ji...
240 genuine british BHPs covered with British racing green..
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
jojo, zadni brzdy, opomijena to soucast auta... Ja mel vnitrni desky sjete a vnejsi temer netknute. Po vymene se ztratilo veskere chveni, klepani a auto brzdi uplne jinak. Hlavne do zatacek je to poznat, ze brzdi cele auto a ne jen predek, takze si porad jeste zvykam na to, co si ted muzu bezpecne dovolit, co jen s brzdicim predkem a nebrzdicim zadkem neslo.
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Je to pravda, zadní brzdy d?laj hodn?. Potom co jsem auto koupil jsem je m?l sundaný, došlo na repas brzdi?? a obložení i kotou?e jsem nechal (byly vpoho). Auto pak brzdilo upln? jinak. Jenom m? dost žere p?edek, mám tam vpravo kolo s jinym ET a když brzdim fakt zostra tak to tahne trochu doprava
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- saigone
- user
- Příspěvky: 593
- Registrován: 20.12.2004, 21:18
- Bydliště: Černošice-Praha/Ústí nad Orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Ja už jsem to tak koupil, jedno kolo je stejnej typ jako ostatní ale má jinou rozte? a ET a je na podložce (asi crash). Tak kvuli tomu to mám na pravý stran? asi o 3 cm širší tak se to trochu chová divne. Ale to snad vy?eší nový 17'' kola který budou co nevid?t
Když jsem auto kupoval tak jsem to vid?l, že je to na jedný stran? širší a že je tam podložka. V tu chvíli mi to v?bec nešlo do hlavy.Pochopil jsem to až po dvou dnech když jsem p?ivezl auto ke známýmu na dílnu a za?al d?lat vý?et náklad? do budoucna...
Když jsem auto kupoval tak jsem to vid?l, že je to na jedný stran? širší a že je tam podložka. V tu chvíli mi to v?bec nešlo do hlavy.Pochopil jsem to až po dvou dnech když jsem p?ivezl auto ke známýmu na dílnu a za?al d?lat vý?et náklad? do budoucna...
A4 1,8T quattro Avant 1998
350z Z33 USDM 2003
350z Z33 USDM 2003
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
kotuce a platnicky
ake kotuce a platnicky dat na zadnu napravu???
stacia ciste seriove, alebo uz radsej nieco lepsie???
dik za rady
stacia ciste seriove, alebo uz radsej nieco lepsie???
dik za rady
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
co obnasa taka prestavba.
Asi by mi na zaciatok stacili aj seriove a do predu zimmerman a ferodo, ci nie??
Asi by mi na zaciatok stacili aj seriove a do predu zimmerman a ferodo, ci nie??
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
okruh
no ono to stym okruhom nebude take hrozne. 2 krat brno za rok a je to:):):)Martin_534 píše:oz+ferodo brzdí dobře, ale na okruhy to asi nebude
a casom to asi vymenim. teraz jak som to kupil to len chcem pomenit a zadne su uplnemrtve
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,