Raddyho rady k vyberu turba
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
aby to raddy nemusel posílat všem, tak je to tady: temp/GARRETTCATOLOGUE.pdf
předpokládám, že je to ten samej katalog :-)
jen je škoda, že tam jsou jen základní druhy a né všechny možný hybridy :-)
předpokládám, že je to ten samej katalog :-)
jen je škoda, že tam jsou jen základní druhy a né všechny možný hybridy :-)
ak je to ten cerveny, je to on, zese mi ide pomaly netMartin_534 píše:aby to raddy nemusel posílat všem, tak je to tady: temp/GARRETTCATOLOGUE.pdf
předpokládám, že je to ten samej katalog :-)
jen je škoda, že tam jsou jen základní druhy a né všechny možný hybridy :-)
ide o to, ze garrett nevyraba hybridy.ale zase rada GT je ovela flexibilnejsia ako stare turba, myslim ze tu nie je potrebne robit hybridne zostavy. Napr. GT28RS je velmi siroko pouzitelne turbo.....
Re: Raddyho rady k vyberu turba
raddy píše:malo by to byt 41,7 lbs/min nekorigovanych, po teplotnej korekcii (na mape su korigovany udaje) je to trosku menej, dajme tomu okolo 38-39....to sa uz zlozito rata.....Gerox píše:raddy píše:mam aj mapy celej serie GT, ale neviem ich sem dat, pretoze su v pdf....
inak dobry clanok...kolko zerie vzduchu moje auto pri 7500 pls? dik.
ok diky...ted se divam do jednoho katalogu na GT28RS a na 39 lbs se ani nedostane...znamena to ze to je na to auto malo??? nejspis neco delam blbe...
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Raddyho rady k vyberu turba
klobouk dolů. díky tvým příspěvkum mi došel v tiskárně toner,...
btw.:chtělo by to mapu kompresora turba co mám já a doublejay, stěma delšíma lopatkama,vypadá že drží tlak oněco déle
btw.:chtělo by to mapu kompresora turba co mám já a doublejay, stěma delšíma lopatkama,vypadá že drží tlak oněco déle
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
tady je ještě jedna adresa kde jsou compres mapy GT a jiný výrobci ...
http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html#garrett
http://www.rbracing-rsr.com/turbotech.html#garrett
Re: Raddyho rady k vyberu turba
ano, mas pravdu. je tu este ale jedna vec. v niektorych clankoch sa odporuca brat ako maximalny prietok prietok pri otackach max. krut. momentu......Ale moj nazor je ze je podstatny prietok pri max. otackach a tak sa to aj vacsinou uvadza pri navrhu kompresora.Gerox píše:raddy píše:malo by to byt 41,7 lbs/min nekorigovanych, po teplotnej korekcii (na mape su korigovany udaje) je to trosku menej, dajme tomu okolo 38-39....to sa uz zlozito rata.....Gerox píše:
inak dobry clanok...kolko zerie vzduchu moje auto pri 7500 pls? dik.
ok diky...ted se divam do jednoho katalogu na GT28RS a na 39 lbs se ani nedostane...znamena to ze to je na to auto malo??? nejspis neco delam blbe...
GT28RS naozaj nepodporuje prietok do 40lbs/min korigovanych. dosledok bude ze asi neudrzi tlak...
Re: Raddyho rady k vyberu turba
no je otazka ci sa robia vacsie trimy ako trim 60, co som vysvetlil v prispevku.....Drzi tlak dlhsie ako nizsie trimy, ale tiez nie v celych otackach. Co viem, tak ziadne T25 turbo nedokaze drzat tlak nad 1bar nad cca 4500-5000 ot.....blázen píše:klobouk dolů. díky tvým příspěvkum mi došel v tiskárně toner,...
btw.:chtělo by to mapu kompresora turba co mám já a doublejay, stěma delšíma lopatkama,vypadá že drží tlak oněco déle
Ale spytajte sa Michala na specifikaciu kompresora, mozno nieco vyskumame