docela dobry pocteni od turbech na sx-a...

prostě všechno, co je tak trochu off-topic
Odpovědět
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Re: docela dobry pocteni od turbech na sx-a...

Příspěvek od raddy »

Gerox píše:tedy alespon pro mne..:)

http://forums.freshalloy.com/ubbthreads ... ype=thread
hodne dlha debata :wink:
sprinter
user
Příspěvky: 310
Registrován: 13.10.2004, 21:17
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: docela dobry pocteni od turbech na sx-a...

Příspěvek od sprinter »

Gerox píše:tedy alespon pro mne..:)

http://forums.freshalloy.com/ubbthreads ... ype=thread
Tak nám zkráceně přibliž na jakých závěrech se kolegové za kanálem dohodli.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Uživatelský avatar
Gerox
user
Příspěvky: 1346
Registrován: 22.04.2005, 13:22
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gerox »

jj mate pravdu...ja to sem postnul kdyz jsem to zacal cist...ale je pravda ze v praci nemam tolik casu abych to docetl cely...

...hlavnim tematem je kombinace ruznych kompressor wheelu s ruznymi turbine wheels...

co me ale prekvapilo jak tam nekdo tvrdi ze s GT25R na stock engine pouze HKS cams...na 1.2 ma 361 PS na SR20DET... :roll:
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Gerox píše:jj mate pravdu...ja to sem postnul kdyz jsem to zacal cist...ale je pravda ze v praci nemam tolik casu abych to docetl cely...

...hlavnim tematem je kombinace ruznych kompressor wheelu s ruznymi turbine wheels...

co me ale prekvapilo jak tam nekdo tvrdi ze s GT25R na stock engine pouze HKS cams...na 1.2 ma 361 PS na SR20DET... :roll:
preco nie? pokial dokaze udrzat tlak 1.2bar do 7500ot, tak ten vykon je realny, plus minus....
Ak je to GT2540 tak to by malo tlak 1.2bar zvladnut....
Odpovědět