rvs
rvs
kluci zkuste se kouknout na www.rvs-tec.cz
zkuste napsat co si myslíte, já to asi vyzkouším a kdyby byl zájem zkusím sjednat slevu bo jsou z olmika
zkuste napsat co si myslíte, já to asi vyzkouším a kdyby byl zájem zkusím sjednat slevu bo jsou z olmika
Jediný,co je na dvoukile vyskoušený je doublejayův MILITEC a můj známý si ho lil do vymlácené regaty(je to můj mechoš) a taky si ho pochvaloval.Mám pocit že ho má i dnes ve svém Golfu 1.9TDI.
Ale než si to dám do svého auta,tak min. rok počkám,jak dopadne testování na Tvém autě(raději dva).Takové stránky si šikovný borec vyrobí za pár dnů a nejsou ničím podložený.
Takže testuj a doufám že nás budeš seznamovat s průběžnými výsledky.
Ale než si to dám do svého auta,tak min. rok počkám,jak dopadne testování na Tvém autě(raději dva).Takové stránky si šikovný borec vyrobí za pár dnů a nejsou ničím podložený.
Takže testuj a doufám že nás budeš seznamovat s průběžnými výsledky.
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
já se docela bavil hlavně jak mu v Lotyšsku zachránili motorKdyž jsem to pročítal,tak to ve mě vřelo
http://www.rvs-tec.cz/motor.html
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
no toto,to čtení mi zlepšilo náladu,trošku sem se posmál, když si představim ten sajrajt, jak mi vytváří 1,5mm tlustou vrstvu na trubičce přivodu oleje do turba.. píšou tam že nahradí poškozené takže když budu mít kruhy KO tak mi narostou nové? nebo šály...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Ja tam mel Militec - chod motoru se zklidnil, neni v tom teflon, takze zadne zazracne zvyseni komprese se nekonalo, jen mi po studenem startu prestaly cvakat hydrostely na vackach. Ujel jsem s tim asi 4 vymeny oleje +/- 20.000km. Turbo bylo v naproste pohode, nic zaslikovaneho nebo ucpaneho. GO jsem delal JEN kvuli mizerne kompresi, motor sel jako hodinky, tise a klidne, vsechny loziska i klika byly o.k. Ted mam 4700km po G.O. a zatim tam nic lit nebudu, ale nemuzu na Militec rict nic spatneho. Gufera byly o.k., kdesi kdosi psal, ze to rozezira gumu - nic takoveho jsem nezjistil.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
pánové já jsem nepsal, že to zkusím na dvoukile, mám nový písty, nový kroužky a šály ok, já to uvažuju vyzkoušet na filde, a proč jsem to nechal přečíst, že na konci jsou odkazy na renomovaný profi zkušebny a není, upozornuji není to silikon, ale je fakt, že stěnu 1,5 mm si těžko dovedu představit jak naroste vlivem elektrochemické reakce, když to tam asi o sebe moc netře, ale budiž, jak mi bude líp, chci se zajet podívat jestli tam mají vzorky (ne řeči) kecat a psát umím taky
jen pro úplnost jak kdo čte a o to jsem žádal
1 sprinter Takové stránky si šikovný borec vyrobí za pár dnů a nejsou ničím podložený. právě, že to je podložený státníma zkušebnama, stačí číst, otázka je jestli to není blaf
2 blázen když si představim ten sajrajt, jak mi vytváří 1,5mm tlustou vrstvu na trubičce přivodu oleje do turba..v trubičce přívodu oleje nedochází ke tření, kterým by se vyvinula teplota cca 900 stupnů při které dochází k pokovení metalokeramikou
3 raddy Snad neplanujete liat do 200SX sracky ako MILITEC, militec je aditivum, toto je neco jiného
ale pozor já to neobhajuji, jen jsem chtěl po vás to pozorně přečíst a napsat názor
protože jsem nějakej čas dělal v nástrojařině, tak je mi elektrochimický proces pokovení znám, je to např nanešení tvrdochromu na hřídele a myslete si co chcete, ale mít tvrdochrom na klice, tak je takřka nezničitelná.
vím, že toto je něco jiného, ale je pravda, že keramika má lepší kluzné vlastnosti jako kov, při stejné tvrdosti, akorát je křehčí, například i johansonky (kdo neví co to je at se nevyjadřuje), se dělají z keramiky, jako ideálnější náhražka kovu, jelikož na nich nejsou tolik znát tepelně roztažné vlastnosti
takže závěrem, čekám spíše odbornější posudky, než příspěvky typu shade patří do šrotu
1 sprinter Takové stránky si šikovný borec vyrobí za pár dnů a nejsou ničím podložený. právě, že to je podložený státníma zkušebnama, stačí číst, otázka je jestli to není blaf
2 blázen když si představim ten sajrajt, jak mi vytváří 1,5mm tlustou vrstvu na trubičce přivodu oleje do turba..v trubičce přívodu oleje nedochází ke tření, kterým by se vyvinula teplota cca 900 stupnů při které dochází k pokovení metalokeramikou
3 raddy Snad neplanujete liat do 200SX sracky ako MILITEC, militec je aditivum, toto je neco jiného
ale pozor já to neobhajuji, jen jsem chtěl po vás to pozorně přečíst a napsat názor
protože jsem nějakej čas dělal v nástrojařině, tak je mi elektrochimický proces pokovení znám, je to např nanešení tvrdochromu na hřídele a myslete si co chcete, ale mít tvrdochrom na klice, tak je takřka nezničitelná.
vím, že toto je něco jiného, ale je pravda, že keramika má lepší kluzné vlastnosti jako kov, při stejné tvrdosti, akorát je křehčí, například i johansonky (kdo neví co to je at se nevyjadřuje), se dělají z keramiky, jako ideálnější náhražka kovu, jelikož na nich nejsou tolik znát tepelně roztažné vlastnosti
takže závěrem, čekám spíše odbornější posudky, než příspěvky typu shade patří do šrotu
kentoya, ty si ma k tomu donutl, tak teda nech sa paci:
http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=405
http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=405