 ,věděl sem,že je to magor, už podle obsahu toho co psal Street.racerovi,ale ještě to uveřejnit pro ostatní, to je fakt nářez,..  Omlouvám se všem blondýnkám,které sem kdy urazil,...existujou ještě blbější a najivnější individua
 ,věděl sem,že je to magor, už podle obsahu toho co psal Street.racerovi,ale ještě to uveřejnit pro ostatní, to je fakt nářez,..  Omlouvám se všem blondýnkám,které sem kdy urazil,...existujou ještě blbější a najivnější individua   
   
   
   
   
   
   
  
 ,věděl sem,že je to magor, už podle obsahu toho co psal Street.racerovi,ale ještě to uveřejnit pro ostatní, to je fakt nářez,..  Omlouvám se všem blondýnkám,které sem kdy urazil,...existujou ještě blbější a najivnější individua
 ,věděl sem,že je to magor, už podle obsahu toho co psal Street.racerovi,ale ještě to uveřejnit pro ostatní, to je fakt nářez,..  Omlouvám se všem blondýnkám,které sem kdy urazil,...existujou ještě blbější a najivnější individua   
   
   
   
   
   
   
  

no co uz o tom viac...2l atmo motor kludne moze zniest 300k pri zachovani spravneho managementu paliva a pridanim turba. Kvoli svojej vyssej kompresii staci pomerne nizky tlak turba a je to.....Kvalitny cip tuning to urcite zvladne, verim tomu....Gerox píše:tohle mne zajima...slo by vice info? dik.mikyc píše:sprinter: sr20de v zakladu s origo pistama neco pres 300hp. seen it done
napisal som pri zachovani spravneho pal. managementu...to znamena ze tak velke vstreky ako budu potrebne.....Gerox píše:hmm...a to vsetko seriove vnitrky? NA motor v pohode znesie 300+? ako dlho?
Trosku se pletes, SR20DE a SR20DET ma minimalne zcela jine pisty i ojnice. Nahore jsou pisty z NA, dole z turba.raddy píše:napisal som pri zachovani spravneho pal. managementu...to znamena ze tak velke vstreky ako budu potrebne.....Gerox píše:hmm...a to vsetko seriove vnitrky? NA motor v pohode znesie 300+? ako dlho?
NA motor ma vacsinou rovnake diely (z pevnostneho hladiska, SR20D a 20DET maju rovnake ojnice, klukovku, blok atd) z pevnostneho hladiska ako preplnane verzie. 2l NA motory sa preplnenim bezne dostavaju na 300+k, na nete je vela hotovych aplikacii a vykon vychadza prave takyto.
Vyssia kompresia NA motorov poskytuje vyhodu vyssieho vykonu, ale je narocnejsia na spravne nastavenie dodavky paliva a predzapalu ako nizkokompresne turbo motory. Kompresia 8.5:1 na turbo motore sa da povazovat za pomerne dost konzervativnu, pri spravnom naladeni sa robia preplnane motory s kompresiou 10:1. Vyssia kompresia poskytuje lepsi vykon v nizkych otackach, vyssi vykon pri nizsom tlaku turba. Niektore NA motory su priam idealne ne prestavbu na preplnane pri zachovani seriovych vnuturnosti (snad okrem piestov-kovane, upravena kompresia)
