Technika jazdenia
-
- user
- Příspěvky: 355
- Registrován: 16.01.2006, 19:43
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Není to nesmysl.Ale je pravda že s tím přišli jezdci F1 v době kdy jezdily turbomotory(to zná většina z vás jen z vyprávění).Na plynu to držel proto,aby mu nespadl tlak na turbu a měl hned při výjezdu plný výkon.Samozřejmě jsme to všichni v té době zkoušeli taky i s atmosférama.Než mě na to přišel otec(auto bylo samozřejmě jeho).No_name píše:Patou se debilně brzdíGerox píše:ja se na ty pedaly taky nedostanu...fyzicky neni mozny abych vytocil tak patu....
cili u me bud predelani konzoly...anebo brzdeni patou a meziplyn spicou...
Jinak brzdit levou nohou a zároveň plynovat u zadokolky mi přijde jako nesmysl
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
ja vim ze se debilne brzdi patou...resp...jeste ne..:-D ale u me to jinak neexistuje...kdyz si vezmu ze keichi je malinkej typon i na japonce...tak jsem vedle nej obr... on si sedi v sedacce a nohy ma skoro narovnany...ja sotva strcim volant mezi nohy... koleno u radia a na druhe strane volant...kam bych asi mohl vykroutit nohu?No_name píše:Patou se debilně brzdíGerox píše:ja se na ty pedaly taky nedostanu...fyzicky neni mozny abych vytocil tak patu....
cili u me bud predelani konzoly...anebo brzdeni patou a meziplyn spicou...
Jinak brzdit levou nohou a zároveň plynovat u zadokolky mi přijde jako nesmysl
dej si tam co nejnižší sedačku bez kolejniček,malej volant a na nohy si dej závodní boty :-$Gerox píše:ja vim ze se debilne brzdi patou...resp...jeste ne..:-D ale u me to jinak neexistuje...kdyz si vezmu ze keichi je malinkej typon i na japonce...tak jsem vedle nej obr... on si sedi v sedacce a nohy ma skoro narovnany...ja sotva strcim volant mezi nohy... koleno u radia a na druhe strane volant...kam bych asi mohl vykroutit nohu?No_name píše:Patou se debilně brzdíGerox píše:ja se na ty pedaly taky nedostanu...fyzicky neni mozny abych vytocil tak patu....
cili u me bud predelani konzoly...anebo brzdeni patou a meziplyn spicou...
Jinak brzdit levou nohou a zároveň plynovat u zadokolky mi přijde jako nesmysl
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
tak me to jde ve vsech autech stejne a at to delam pres pulku boty nebo spickou a patou kopu plyn a nevydim zadnej problem v poskladani nohou nobo co to tady rikate je tam hromada mista a je uplne jedno jak sou ty pedaly od sebe a je to hracka delat a nevadi mi tam zadnej dil auta nic a mam 189 a 10botu
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
vymlouvat se umi každejGerox píše:ja vim ze se debilne brzdi patou...resp...jeste ne..:-D ale u me to jinak neexistuje...kdyz si vezmu ze keichi je malinkej typon i na japonce...tak jsem vedle nej obr... on si sedi v sedacce a nohy ma skoro narovnany...ja sotva strcim volant mezi nohy... koleno u radia a na druhe strane volant...kam bych asi mohl vykroutit nohu?No_name píše:Patou se debilně brzdíGerox píše:ja se na ty pedaly taky nedostanu...fyzicky neni mozny abych vytocil tak patu....
cili u me bud predelani konzoly...anebo brzdeni patou a meziplyn spicou...
Jinak brzdit levou nohou a zároveň plynovat u zadokolky mi přijde jako nesmysl
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
taky me nenapadlo proc možna treba v driftu když bys to chtel pod plnym zahnou jeste vic dovnitr zata¨cky a nebyl by vykonNo_name píše:Patou se debilně brzdíGerox píše:ja se na ty pedaly taky nedostanu...fyzicky neni mozny abych vytocil tak patu....
cili u me bud predelani konzoly...anebo brzdeni patou a meziplyn spicou...
Jinak brzdit levou nohou a zároveň plynovat u zadokolky mi přijde jako nesmysl
jinak to podrazovani s mezi je dobry když treba jedes palbu do zatacky radis dolu a tak si muzes vyeliminovat shiftlock
Já vám to borci říkal že je to jen praxe.Napoprvé je to hnusný a nepřirozený pro každýho.Vsadím se že cornhollio to taky hned neuměl.A nebo je přirozený talent a pak sorráč.cornhollio píše:tak me to jde ve vsech autech stejne a at to delam pres pulku boty nebo spickou a patou kopu plyn a nevydim zadnej problem v poskladani nohou nobo co to tady rikate je tam hromada mista a je uplne jedno jak sou ty pedaly od sebe a je to hracka delat a nevadi mi tam zadnej dil auta nic a mam 189 a 10botu
200sx s13 r.v.91
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
T3,chip,FMIC Avia
kat out,prime sani
pruziny Interaloy
Používá se to na mokru u citlivejch aut s náhonem na zadek,aby se to nesmýklo někam do..prdelkycornhollio píše:taky me nenapadlo proc možna treba v driftu když bys to chtel pod plnym zahnou jeste vic dovnitr zata¨cky a nebyl by vykonNo_name píše:Patou se debilně brzdíGerox píše:ja se na ty pedaly taky nedostanu...fyzicky neni mozny abych vytocil tak patu....
cili u me bud predelani konzoly...anebo brzdeni patou a meziplyn spicou...
Jinak brzdit levou nohou a zároveň plynovat u zadokolky mi přijde jako nesmysl
jinak to podrazovani s mezi je dobry když treba jedes palbu do zatacky radis dolu a tak si muzes vyeliminovat shiftlock
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
logicky neNo_name píše:Používá se to na mokru u citlivejch aut s náhonem na zadek,aby se to nesmýklo někam do..prdelkycornhollio píše:taky me nenapadlo proc možna treba v driftu když bys to chtel pod plnym zahnou jeste vic dovnitr zata¨cky a nebyl by vykonNo_name píše: Patou se debilně brzdí
Jinak brzdit levou nohou a zároveň plynovat u zadokolky mi přijde jako nesmysl
jinak to podrazovani s mezi je dobry když treba jedes palbu do zatacky radis dolu a tak si muzes vyeliminovat shiftlock